Syvä huokaus taas näitä juttuja.. aletaan vielä henkilökohtaisella tasolla tulemaan silmille kun yleisesti sanoo. Ja mun sanoja lainatakseni "eroja varmasti on, sitä en epäile". Mut jos sisälukutaito ja maltti on peltohiiren luokkaa ja suhteellisuudentaju asioihin jotain hädin tuskin keskimääräisen kakskymppisen niin.. lopetanpa tähän. Ei tarkoitus ollut ketään omilla jorinoilla loukata, mä tietenkin vertasin vain ja ainoastaan omaan putkistoon ja miten sen nään. Mikään selvänäkijä kai sentää oo
. Ota reikäpää kalja se rauhottaa.
Noista kuvista voisin päätellä et värivirhe on pahempi kuin omassa. Voin laittaa tosta kuvia niin saa muutkin vertailla, kunhan kerkiin vetää lightroomin läpi.
Tankista valittaminen sit.. tässä voi kukin mennä itseensä ja miettiä mitä tuli lauottua. Mitä ihmettä luulitte saavanne? Ilmainen yli kolmenkympin kylkiäinen ja pitäs olla vielä normimyyntikappale ja priima? Eiköhän noi ole puffilla jo ainakin pinnallisesti huomattu vähän huonokuntosemmiks kun ilmaseks jakavat, tai sit ne ei vaan käy enää kaupaks. No ehkä sekin kauppiaan kanta tänne vielä tulee . Pointti mulla on se et haukkumatta tämän valmistajaa sekä myyjää itse oisin ollu enemmän kuin hyvilläni. Ei paha tehtävä edes saada tota fiksattua (siis jos karto ei mahdu, kolhuihin en ota kantaa). Jos itse ei osaa, niin ehkä kaveri ja jos ei sekään oh well, se oli ILMAINEN. No joo ymmärrän sinänsä hyvin kun tuntee tulleensa petetyksi modin suhteen niin eipä tuo lämmitä. Mulle saa kyllä noita viallisia tankkeja lähettää, voin vaikka postit maksaa jos kirjeenä laitatte!Edit: tai no, empä tiiä tarviinko noita mihinkään. Lahjoituksena voisin ottaa jos ei nyt ihan lytyssä ole.
Sitten takas ilosempiin asioihin! Pääs tänään testaa miltä näyttää KayFun tämän modin nokassa ja hyvinhän toi istui, jos joku sellasta miettii. Saattas olla et joku päivä vois harkitakin, pinta on (ilman värivirheitä tietenkin..
) hyvin samannäköinen. Laippa atossa hitusen kapeampi, mut siihen osuu käytössä peukalo-etusormi ote kuin nenä päähän! Jos verrataan Odya ja tätä miltä näyttää yhdessä modin kanssa niin Venäjä-Suomi sopii rajakiistat syleillen siinä missä Kreikka eroo eurosta melko selkeesti. Otin tosta huonon kännykuvan ja katon saisko tosta esittelykelpoista, jos ketään kiinnostaa?
P.s Kiitos EA, Mod pelaa erinomaisesti.