Sivu 32 / 80 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2228293031323334353642 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 621 - 640 / 1597

Aihe: EAMOD suomiteleskooppi

Vs: EAMOD suomiteleskooppi

Tukevammaksi tulee, jos kiertää sisäputken jompaankumpaan päähän saakka ja toisella päällä säätää pituuden. Toki kaikilla akuilla ei välttämättä onnaa.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Kumijutska on hyvä. Mulla ei ole edes atoa nyt kiinni, kun se hyppäsi ProVariin, ja EAmod ei vieläkään helise. Kiristyy hyvin semmonaan.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Laitteella on 5v vuoden valmistajan takuu. Takuu aktivoidaan rekisteröimällä oma tuote valmistajan verkkosivuille.

Niin tota noin. Mitenkäs tuossa pystyy tekemään tilin kun ei näy kuin "Kirjaudu sisään" kohta, ei rekisteröitymistä missään? Varmaan voitu tässä threadissä jo tästä puhua, mutta ei jaksa kahlata joka sivua läpi.
    EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Nyt ruuvasin ViVi Novan kiinni. Ei kontaktia, ei pöhise. Vähän aikaa se toimi, mutta sitten hiljeni.

EDIT: nyt se alkoi pihistä, kun vähän ruuvaili edes takaisin eri osia

Outo.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

HöyryGuru overflow's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä

^ Kumihommeli on hyvä, muttei täydellinen koska navan syvyys muuttuu.

Minulla on kaksi rengasta, mutta ne ovat ohuempia kuin aiemmin olleessa kuvassa. Silloin kun napa on hyvällä syvyydellä, väli on muistaakseni 5.9 mm ja liitokseen kohdistuva voima, akun puolella siis, reilun kilon painoa vastaava. Laitan aton kiinni, muttei aivan pohjaan asti. Sitten kiristän putken niin että ato juuri ja juuri lakkaa heilumasta. Näin napa on hyvässä kohdasssa. Aton loppukiristys sitten antaa sen liittimelle tarvittavan voiman. Hiukan mutkikas ainakin selitettynä , mutta varsin toimiva kuitenkin ja ennenkaikkea modi ei veltostu kädessä kun päähän vaihtaa tavaraa. Ja säätö tarvitsee tehdä vain silloin kun akku vaihdetaan.

Seuraava ratkaisu olisi käyttää navan säätöön joustamattomia prikkoja, ja hoitaa jousto miinuspuolella, mutta se on jo liian off-topiccia tähän ketjuun.

Mutulla tuntu menevän omat kumirinkulat kohdalleen; tänään tullu testattua kaikkee mahdollista mitä itteltä löytyny. No ei nyt ihan kaikkee..mut monenlaista eri kampetta. Ja töissä vielä sai nokalleen Odysseuksen. Kaikki toimi laakista, eikä tainnu tarvita kiristää lisää. Phoenix org mulla oli adapterilla jo papsissakin, siks sekin toimi tienosti .

Tulipa samalla duunissa vertailtua ggts:ään. Molemmat hienosti tehtyjä kapineita ja kannattajansa löytyy molemmille. Ggts pirun koree ja kiiltävä ja paljon kaikkee lisäsälää lisäkoreiluun saatavissa. Ja varmasti hyvä, mutkun se koreus ei ainakaan itteeni viehätä. Tää EA tekee musta saman, mut hillitymmin. Ja eroja on enempi ku jaksan alkaa luetella, plakiaatti-aatteet voin ainaki ite unohtaa enkä jaksa niistä vänkää.

Jotkut tykkää koreesta ja nopeesta urheiluautosta ja haluu näyttää sen. Itte aina pitäny sleepermeiningistä, sama suorituskyky pelkistetympään pakettiin . Ja kaikkihan pitää aina virittää eikös juu.
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

Lainaus Alkuperäinen postaaja Juffe Näytä viesti
    Laitteella on 5v vuoden valmistajan takuu. Takuu aktivoidaan rekisteröimällä oma tuote valmistajan verkkosivuille.

Niin tota noin. Mitenkäs tuossa pystyy tekemään tilin kun ei näy kuin "Kirjaudu sisään" kohta, ei rekisteröitymistä missään? Varmaan voitu tässä threadissä jo tästä puhua, mutta ei jaksa kahlata joka sivua läpi.
    Moi

Tuon rekisteröinen piti toimia jo viime viikolla, mutta fonecta ei ole saanut vielä sitä tehtyä.
    Siksi tällä hetkellä voi käydä laittamassa sivujen kautta viestin jossa omat tiedot ja modin numero niin lisään ne sitten, kun rekisteröinti toimii.

Terv. Mika

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere

Lainaus Alkuperäinen postaaja KepuliK Näytä viesti
    Suht tarkkaan tuli tutkittua mahdollisia virheitä ennen ensihöyryjä ja otettua muutama kuvakin. Pieni (siis PIENI) sävyero SAATTAA olla ylä- ja alaputken välillä mut en osaa edes sanoa varmaks kun välissä on ohkasempaa putkea 18500 akulla. JOS eroa on niin melkosta nillitystä jos tuo on se mistä kohistaan.. mut varmaan näissä on eroja en epäile. En edes malttanut vertailla kiinni toisissaan, sen verran mitätöntä. Kick-putkessa näkyy kyllä silmällä selkeempi raja.. en sano tähän vielä mitään haittaako mua, en vielä kokeillut kiinni laittaa.
    Kyllä sen värieron sopivassa valossa huomaa:
    http://aijaa.com/vWLh3L
    Jos tuommosesta sanominen on sun mielestä nillitystä, niin sua tuskin haittaa, että autokaupoilla saat mersun sijaan ladan. Samalla rahalla.
    Värivirheen huomaa edustavassakin valossa;
    http://aijaa.com/EcuSqf
    Eikä unohdeta EA Modin kylkiäistä:
    http://aijaa.com/FrkZZU
    Poistin capin sisällä olleen "serpentiinin", puhdistin tankin ja capit. Asensin tiivisteet ja huomasin bogen menevän paikalleen vain vasaran avulla.
    Jos jollakulla on mielipide, että valitin turhasta, niin miettikää omalle kohdalle, kun odotettu paketti osoittautuu tuollaiseksi suomalaiseksi "laaduksi".

Kaikenäköistä vaporomua.

Höyrähtänyt

Sijainti
    Valkeakoski

Joo! Mulla kiukaassa oli samanlailla työstöjämät jätetty ja toisen pään kierteet oli "hieman" rosoiset. Ja kommeet jäljetkin tankissa myös.

Noo, EAmod toimii kyllä meikällä loistavasti ja värivirhettä en ole havainnut, ainoo on 18650 akulla pieni putkien heiluminen, mikä hiukan häiritsee... Tosin smokin teleskooppi kyseisellä akulla heiluu enemmän ja sitä ei voi kiristää loppuun asti.

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Pakko kommentoida näin ammattiostajana, että ihan törkeitä laatuvirheitä päässy läpi ja vielä suomituotannosta kyse... Tietty jos tekee vain priimaa, niin ei tarvitse varmaan sitä laadunvalvontaakaan, mutta olihan noi kiukaankin virheet ihan kammottavia. :'( Positiivista tässä on se, että ainakin EA MOD on ottanut reilusti vastuun noista ja on valmis vaihtelemaan uusiin.

Jotenkin sitä hyväksyy paremmin Kiinan tavarassa virheet, kun pusketaan linjalta tuhansia päivässä, mutta että tollasissa jossain n. 100 kappaleen "käsityöerissä" niin ei hyvää päivää.
    Pidetäänkö asiakkaita oikeasti ihan tampioina, vai onko nämä niitä kuuluisia inhimillisiä virheitä? Syydän rahani jatkossakin Kreikkaan..

No onneksi pari mukavaa poikkeusta löytyy suomestakin, ainakin esmoken ja veljon11 tuotteet, jotka ovat todistaneet, että kun asiakas maksaa suomilaadusta, saa myös sitä laakista!

HoleHeadin kuvista huomaa, ettei kaikki "nillitys" todellakaan ole turhaa. Hyvä, että epäkohdat on täällä kerrottu - jokainen tuleva ostaja voi tehdä valintansa itse.

Valitettavasti kuitenkin yleensä negatiivinen palaute jää mieleen paremmin kuin hyvä palaute. Omasta EA:sta on sanottava se, että 5 päivän käytön jälkeen kaikki toimii edelleen niinkuin pitääkin. On ollut jo monesti taskussa ja pyörinyt siellä täällä ja tähän asti kaikki on kestänyt... En ole laitellut mitään omia osia enkä korjaillut. Kick tulee ensi viikolla - sen kanssa pääsee testaamaan sitten toimintaa.

Provari Mini V2
    EAmod #92

Ettei nyt mene tosiaan pelkäksi parjaamiseksi niin itsellä ollut tämän viikon joka päiväisessä käytössä eikä ole mitään ongelmia kick:llä varustettuna ollut. Harmillista että on tullut laatu poikkeamia joukkoon ja näistä vahvasti reklamoitu täällä, johtuuko osittain siitäkin että ennakko hypetys ollut melko voimallista. Toivottavasti tekijä ei kuitenkaan lannistu palautteesta vaan näkee nämä haasteena tulevia tuotoksia tehdessä.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)

Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

Moi

Olemme täällä miettineet mistä laatu virheet meidän päässä ovat jotuneet. Ainoaksi syyksi olemme keksineet sen että teimme värivirheellisten tilalle
    liian nopeasti korvaavat osat. Silti muutama värivirheellinen on päässyt liikenteeseen.
    Tuotanto meillä on tosiaan useita satoja kappaleita ja ne tehdään 3D robotti sorvissa. Luotimme ehkä kiiressä liikaa siihen, että laite tekee aina ns. priimaa.
    Olemme muuttaneet kokoonpanoa nyt siten, että jatkossa lähtevät modit kootaan niille erikseen tehdyissä telineissä jolloin osien erikseen kokoamista
    ei enää tapahdu. Koska huomasimme esim. värivirheen vasta, kun kaikki osat laitettettiin yhtee paketointia varten.

Kaikki jotka ovat saaneet osat joissa on värivirhe, putket klappaa vaikka kiristetty oikein tai nappi on mennyt rikki saavat uudet laitteet.
    Sitä varten voi tosiaan käydä meidän kotisivujen kautta laittamassa viestin jossa yhteystiedot ja modin sarjanumero.
    Uudet laitteet saa ensi viikolla heti, kun saan niihin sarjanumerot laseroitua.

Sinänsä olen kovin pahoilani, että joitain modeja joita ei olisi pitänyt päästä liikenteeseen on kuitenkin lähtenyt.
    Olemme tehneet töitä ja muutoksia saamiemme viestien perusteella.
    Sinänsä olen saanut myös paljon viestejä erittäin tyytyväisistä käyttäjistä ja tällä hekellä näyttää siltä, että viallisia modeja on lähtenyt liikenteeseen
    onneksi vain pini osa.
    Terv. Mika

Höyrypää

Sijainti
    Seinäjoki

Mika, voinko pyytää, että laitat teidän kotisivunne osoitteen sinun allekirjoitukseen jotta sitä ei tarvitse etsiä täältä viestiketjusta. Jostain kumman syystä google ei löydä teidän kotisivujanne ja en ole vielä kerinnyt pistämään sivujanne kirjanmerkiksi.

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI

Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Höyrypää Stoney's Avatar

Sijainti
    Kotka

Lainaus Alkuperäinen postaaja ipe666 Näytä viesti
    Joo! Mulla kiukaassa oli samanlailla työstöjämät jätetty ja toisen pään kierteet oli "hieman" rosoiset. Ja kommeet jäljetkin tankissa myös.
    Sama juttu täällä. Sen verran kolhuinen on, että tulee väkisinkin mieleen että mistä lie jämäputkesta tuo on väsätty. Kyllä mulla toi kiuas menee suoraan joko lahjoituksena eteenpäin tai mappi-ö:hön.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

Höyrykone Nisca's Avatar

Sijainti
    Jämsä

Kylläpäs sitä kiuasta nyt haukutaan vaikka ilmaseks saadaan... Mutta joo totta että osassa putkista saattaa olla pahoja kolhuja johtuu sorvarista joka ei sen enempää asiaa kommentoinut itse en kaikkia putkia tarkistanut ennen kauppiaille lähettämistä,mutta tässä pitäisi kohta puolin saada uusi erä valmiiksi joka on kiiltävällä pinnalla jos ne kolhuiset tankit painaa niin paljon mieltä lähettäkää takaisin mulle niin lähetän korvaavan tilalle kunhan tulee itelle.

YV:nä lisätietoja

Höyrypää Stoney's Avatar

Sijainti
    Kotka

Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    Kylläpäs sitä kiuasta nyt haukutaan vaikka ilmaseks saadaan...
    Elä hyvä mies vedä herneenpalkoa nenuun, kyllähän tässä on hinta/laatu suhde kohallaan.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere

Lainaus Alkuperäinen postaaja Electric Angel Näytä viesti
    Moi

Olemme täällä miettineet mistä laatu virheet meidän päässä ovat jotuneet. Ainoaksi syyksi olemme keksineet sen että teimme värivirheellisten tilalle
    liian nopeasti korvaavat osat. Silti muutama värivirheellinen on päässyt liikenteeseen.
    Tuotanto meillä on tosiaan useita satoja kappaleita ja ne tehdään 3D robotti sorvissa. Luotimme ehkä kiiressä liikaa siihen, että laite tekee aina ns. priimaa.
    Olemme muuttaneet kokoonpanoa nyt siten, että jatkossa lähtevät modit kootaan niille erikseen tehdyissä telineissä jolloin osien erikseen kokoamista
    ei enää tapahdu. Koska huomasimme esim. värivirheen vasta, kun kaikki osat laitettettiin yhtee paketointia varten.

Kaikki jotka ovat saaneet osat joissa on värivirhe, putket klappaa vaikka kiristetty oikein tai nappi on mennyt rikki saavat uudet laitteet.
    Sitä varten voi tosiaan käydä meidän kotisivujen kautta laittamassa viestin jossa yhteystiedot ja modin sarjanumero.
    Uudet laitteet saa ensi viikolla heti, kun saan niihin sarjanumerot laseroitua.

Sinänsä olen kovin pahoilani, että joitain modeja joita ei olisi pitänyt päästä liikenteeseen on kuitenkin lähtenyt.
    Olemme tehneet töitä ja muutoksia saamiemme viestien perusteella.
    Sinänsä olen saanut myös paljon viestejä erittäin tyytyväisistä käyttäjistä ja tällä hekellä näyttää siltä, että viallisia modeja on lähtenyt liikenteeseen
    onneksi vain pini osa.
    Terv. Mika
    Voi hemmetti kun tuon ois eilen tienny.
    Modi ja kiuas lähti eilen saatekirjeen kans takas puffille, tilinumeron kera.
    Jos oisin tienny, että kierteetkin tulevat paranemaan, en ois moista tehny..
    No, kyllähän niitä muitaki modeja maailmassa on.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    Kylläpäs sitä kiuasta nyt haukutaan vaikka ilmaseks saadaan... Mutta joo totta että osassa putkista saattaa olla pahoja kolhuja johtuu sorvarista joka ei sen enempää asiaa kommentoinut itse en kaikkia putkia tarkistanut ennen kauppiaille lähettämistä,mutta tässä pitäisi kohta puolin saada uusi erä valmiiksi joka on kiiltävällä pinnalla jos ne kolhuiset tankit painaa niin paljon mieltä lähettäkää takaisin mulle niin lähetän korvaavan tilalle kunhan tulee itelle.

YV:nä lisätietoja
    En ois valittanut, jos kyseessä ois ollu soiva peli.
    Mutta tosiaan nyt mulle sattu maanantaikappaleet molemmista vermeistä.
    Ja jokatapauksessa kyllä arvostelu pitää kestää, vaikka ne kuinka ihmisille tulis kaupanpäällisinä.
    Se meikäläisen #52 ois voinu viallisine capeineen "maksavallekkin" asiakkaalle.

Edit: Noi paremmat kierteet sai mut sen verran katumapäälle, että nöyrryin soittamaan puffille. Saan tuon vikaisen modini takaisin ja uuden kiukaan. Täytyy sitten lähetellä se sitten tonne pohjosen suunnille, kun se tulee takaisin. Ei ole helppoa olla tempperamenttinen.

Kaikenäköistä vaporomua.

Höyrypää

Sijainti
    Ylivieska

Seurailtuani tätä ketjua on kyllä mieli muuttunut monesti tilaanko ensi viikolla EAmodin vai en. Tällä hetkellä olen sillä kannalla että tilaan. Tämä johtuu siitä että valmistaja on ollut ahkerasti äänessä topicissa ja vastaillut kysymyksiin. Ja ennen kaikkea ottanut vastuun siitä että virheitä on tullut ja myöskin ne luvannut korvata. Mun mielestä hyvää asiakaspalvelua.
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •