Sivu 33 / 80 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2329303132333435363743 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 641 - 660 / 1597

Aihe: EAMOD suomiteleskooppi

Vs: EAMOD suomiteleskooppi

Syvä huokaus taas näitä juttuja.. aletaan vielä henkilökohtaisella tasolla tulemaan silmille kun yleisesti sanoo. Ja mun sanoja lainatakseni "eroja varmasti on, sitä en epäile". Mut jos sisälukutaito ja maltti on peltohiiren luokkaa ja suhteellisuudentaju asioihin jotain hädin tuskin keskimääräisen kakskymppisen niin.. lopetanpa tähän . Ei tarkoitus ollut ketään omilla jorinoilla loukata, mä tietenkin vertasin vain ja ainoastaan omaan putkistoon ja miten sen nään. Mikään selvänäkijä kai sentää oo . Ota reikäpää kalja se rauhottaa.

Noista kuvista voisin päätellä et värivirhe on pahempi kuin omassa. Voin laittaa tosta kuvia niin saa muutkin vertailla, kunhan kerkiin vetää lightroomin läpi.

Tankista valittaminen sit.. tässä voi kukin mennä itseensä ja miettiä mitä tuli lauottua. Mitä ihmettä luulitte saavanne? Ilmainen yli kolmenkympin kylkiäinen ja pitäs olla vielä normimyyntikappale ja priima? Eiköhän noi ole puffilla jo ainakin pinnallisesti huomattu vähän huonokuntosemmiks kun ilmaseks jakavat, tai sit ne ei vaan käy enää kaupaks. No ehkä sekin kauppiaan kanta tänne vielä tulee . Pointti mulla on se et haukkumatta tämän valmistajaa sekä myyjää itse oisin ollu enemmän kuin hyvilläni. Ei paha tehtävä edes saada tota fiksattua (siis jos karto ei mahdu, kolhuihin en ota kantaa). Jos itse ei osaa, niin ehkä kaveri ja jos ei sekään oh well, se oli ILMAINEN. No joo ymmärrän sinänsä hyvin kun tuntee tulleensa petetyksi modin suhteen niin eipä tuo lämmitä. Mulle saa kyllä noita viallisia tankkeja lähettää, voin vaikka postit maksaa jos kirjeenä laitatte! Edit: tai no, empä tiiä tarviinko noita mihinkään. Lahjoituksena voisin ottaa jos ei nyt ihan lytyssä ole.

Sitten takas ilosempiin asioihin ! Pääs tänään testaa miltä näyttää KayFun tämän modin nokassa ja hyvinhän toi istui, jos joku sellasta miettii. Saattas olla et joku päivä vois harkitakin, pinta on (ilman värivirheitä tietenkin.. ) hyvin samannäköinen. Laippa atossa hitusen kapeampi, mut siihen osuu käytössä peukalo-etusormi ote kuin nenä päähän! Jos verrataan Odya ja tätä miltä näyttää yhdessä modin kanssa niin Venäjä-Suomi sopii rajakiistat syleillen siinä missä Kreikka eroo eurosta melko selkeesti. Otin tosta huonon kännykuvan ja katon saisko tosta esittelykelpoista, jos ketään kiinnostaa?

P.s Kiitos EA, Mod pelaa erinomaisesti .

Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

HöyryGuru

Sijainti
    Seinäjoki

EAmodi pöhisee täälläkin loistavasti. Ruuvasin sovittimella 901 aton kiinni ja siihen vielä dripshield. Surutta voi lorotella litkua tuonne ja täyttö kerran tunnissa. Maku on oivallinen eikä liemet ole valunut putken sisälle. Suosittelen edellämainittua settiä jos haluaa reilummin makua kuin perus bogesta. Ilman kikkiäkin pöhisee just makoisasti.

Kuvankin räpsäytin. Laittakaa muutkin kuvia modista O0

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI

GP Spheroid & EAMod. Ei mikään esteettisin kombo, mutta rokkaa siitäkin huolimatta. Kunhan saan taas Somniumin tuohon niin kasassa on se alkuperäinen kombo, Suomi-ato ja Suomi-modi
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

HöyryPoliisi luuponen's Avatar

Sijainti
    Steamland Yard

pidetäänpäs ystäväiset höyryweljet linja suht asiallisena, jookosta?
    kritiikki ja palaute on aina hyväksi, tulin vain ketjuun varmuudeksi rauhoittelemaan kun
    on perjantaikin ja asiaa kaikilla kovasti.

Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

Itse metallityöläisenä (laserleikkuriohjelmoija)ymmärrän hyvin mitä nyky valmistuspaine/kiire on.
    Monta alihankinta firmaa on nurin ja työt kasautuvat jäljellä oleville. Asiakkailla on nykyään jumalaton kiire,
    osat pitäisi saada heti tai viimeistään huomenna, pieniä valmistusvirheitä sattuu ihan väkisin työmäärästä,kiireestä ja aikataulujen kireydestä johtuen. Luotan siihen että takuuasiat toimivat, jos jotain kauneusvirhettä tms löytyy.
    Toista on joittenkin kiinan-rimpuloitten kanssa....
    Oma EA mod lähetetty näköjään Finnvapelta tänään

Höyrypää Stoney's Avatar

Sijainti
    Kotka

Lainaus Alkuperäinen postaaja apukuski Näytä viesti
    Seurailtuani tätä ketjua on kyllä mieli muuttunut monesti tilaanko ensi viikolla EAmodin vai en.
    Itse olen ollut yksi kritiikin antajista, siitä huolimatta sanon, että on EA tutustumisen arvoinen. Omalla kohdalla ongelmat ovat pieniä (nappi, jonka toiminta paranee koko ajan käytön myötä) tai kosmeettisia. Kritiikki perustuu lähinnä ennakkomainonnan aikaansaamiin osittain täyttymättä jääneisiin odotuksiin.

Valmistajan aktiivinen osallistuminen keskusteluun osoittaa kyllä sen, että mahdolliset ongelmat korjataan/hoidetaan. Pakkohan tätä on käytönkin perusteella suositella.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

KICK!!!

Kick ei saa kontaktia. Se pyörii ja helisee "Kick-putkessa" ihan vapaana, eikä ota kunnolla maata. Siitähän se johtuu, ettei saa höyryjä.

Nyt alkaa mennä päreet tän vehkeen kanssa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrykonkari

Sijainti
    Hämeenlinna

täällä numero 12 omistaja, minun putki on pelkkää priimaa.

pelkkää alkukankeutta, ja onhan se töissäkin nähty että silloin kun kaikki menee hyvin niin mitään ei kuulu mutta virheistä huudetaan heti. eikun valmistajalta vaan lisää tuotettu sorviin.
    itse toivoisin näkeväni electric angelsin silica aton tuossa eamodin päässä piakkoin

Höyrykonkari

Sijainti
    Hämeenlinna

Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    KICK!!!

Kick ei saa kontaktia. Se pyörii ja helisee "Kick-putkessa" ihan vapaana, eikä ota kunnolla maata. Siitähän se johtuu, ettei saa höyryjä.

oliskohan kickissä itsessään vikaa, tuskin sorvauksen kiire sentään putken halkaisijaa muuttaa

Höyrypää Stoney's Avatar

Sijainti
    Kotka

Lainaus Alkuperäinen postaaja 6devil9 Näytä viesti

itse toivoisin näkeväni electric angelsin silica aton tuossa eamodin päässä piakkoin
    Joo kannatusta kotimaiselle silicaattorille täältäkin!
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

Höyrykone pki's Avatar

Sijainti
    Vantaa

KICK!!!

Ruuvaa se kick putki kiinni yläputkeen.. pohjaan asti, niin ei se kick helise. Sit akkua sisään ja alapäästä säätää tiukaksi, jos 18650 niin joutuu vähän avaamaan yläosastakin.
    Omassa ainakin toimii noin ja täydellisesti. Huippu modi!

DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Revin siitä Kickistä vähän ulos sitä leparetta joka toimii maadoittimena.

Vaihdoin uuden akun. Kick ei pössyttänyt, mutta ProVari näytti sille akulle 3,5V. Kai se sit oli jo tyhjä.

Anteeksi häiriö. Hyvin toimii taas EAMOD.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

täällä numero 12 omistaja, minun putki on pelkkää priimaa.

pelkkää alkukankeutta, ja onhan se töissäkin nähty että silloin kun kaikki menee hyvin niin mitään ei kuulu mutta virheistä huudetaan heti. eikun valmistajalta vaan lisää tuotettu sorviin.
    Tuttu tunne tuntikaupalla hierottu jotain inventor tms. 3d levityskuvan millinosia / levitysmittoja, niin kaikki menee hyvin kun kukaan ei sano mitään Teeppä puolen millin tms. virhe 3 metrin osaan , niin siitä saa kyllä "kehut"

Höyrykonkari Manaman's Avatar

Sijainti
    Kemi

Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    Joo kannatusta kotimaiselle silicaattorille täältäkin!
    Lasitankilla tai lisävarusteena ois aikasta bueno

G-Tube #32 : IPV2S
    Kayfun V4 : Kayfun Lite

Höyrykonkari

Sijainti
    Hämeenlinna

mutta sorvatkaa ja testatkaa sitä kuitenkin ihan rauhassa nyt, kyllä me jaksetaan odottaa

KICK!!!

Heitä jo se kick kuuseen, eikös se oo jo menneen talven lumia ja tuskin putken vika kun niin paljon sen (kickin) viosta marmatetaan .

Sen EA:n tekemän silica-aton haluan mäkin nähdä joku päivä. Enempi tilavuutta kuin spheoidissa eli paksuutta jos mahdollista, mut samoilla vermeillä toimis. Tän sais tehdä joku muukin, luulen et ottajia ois tällä rintamalla. Tekisin itte mutku ei oo vehkeitä eikä taitoo. Nään sen vaan päässäni. Otetaas taas höyryt tähän väliin ku saunan tarjoomat ei anna nikohimolle lievitystä.
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

Höyrykonkari Manaman's Avatar

Sijainti
    Kemi

mutta sorvatkaa ja testatkaa sitä kuitenkin ihan rauhassa nyt, kyllä me jaksetaan odottaa
    Juuri näin ja foorumilta löytyy varmasti silicaspesialisteja beta-testaajiksi!

G-Tube #32 : IPV2S
    Kayfun V4 : Kayfun Lite

Lainaus Alkuperäinen postaaja Manaman Näytä viesti
    Juuri näin ja foorumilta löytyy varmasti silicaspesialisteja beta-testaajiksi!
    Löytyy myös amatöörejä, joita tarvitaan vielä enempi testaajiks! Ilmoittaudun heti jos sellanen mahdollisuus tulee ! Rosterinen jossa läpinäkyvä viiru "lasista" yhdellä, kahdella, tai vaikka noiden ilmaurien mukaisesti neljällä sivulla tänne ja sassiin . ja mahdollisimman matalana kuitenkin, ehkä 4- max 5cm korkee ilman tippiä. No aina saa haaveilla..

Ai perhana olis aika räyhäkkään näkönen ato kun olis tosiaan lasitankki ja siinä suojana metallikuori jossa reikäkuviona liekki tai pisara
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)

Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

Moi

Olen erittäin kiitollinen kaikista kommenteista!

Sen verran voin sanoa, että meillä tulossa genessis tyyppinen perus tankki ja silica tankki mutta näitä pitää vielä virittää.

Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •