Sivu 26 / 62 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1622232425262728293036 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 501 - 520 / 1222

Aihe: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

Lainaus Alkuperäinen postaaja Vonikka Näytä viesti
    Ei mullakaan ole mitään moittimista itse modissa mutta kiillotukset oli osittain mitä oli ja ERITTÄIN iso miinus kierteistä jotka oli kuin ammattikoulu 1 luokkalaisten tekemiä jollaisia itse en hyväksyisi alkuunkaan jos olisi minun nimissä tehtävä..
    Mulla noi kierteet kyl menee ihan hyvin kohdalleen eikä natise turhaan. Toki kaikkiin kierteisiin pitää laittaa tarvittaessa vähän liukastetta.

Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Selvä pyy. Saattaa hyvinkin olla, että tuollainen lähtee kuin lähteekin tilaukseen. Eihän tota OPdyä kehtaa proVarin nokassa kattella
    Paljonhan tuo varausmaksu oli ranskanpuljun kautta ??

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Re: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

100 € viime kerralla oli.

Höyrykone

Sijainti
    Launonen

Näin vuorokauden kokeilun jälkeen ei ole mitään pahaa sanottavaa. Tai tuo sama kiillotus moka mikä Esalla oli, löytyy myös omastani. Ei kyllä haittaa tahtia. Ja innolla odotan magneetteja tuohon nappiin.
    Kovasti vaihdeltu UFS:n ja Odyn välillä ja molemmat rokkaa hienosti varsinkin kickin kanssa, kun tuli väännettyä sille sopivat setupit molempiin.
    Olen kuullut vähän ristiriitaista juttua tuosta UFS:tä, mutta täytyy sanoa, että omalla kohdalla toimii hienosti. Tosin voi johtua siitä, että sen sisuksissa piileskelee patriot. Normi atolla en ole edes kokeillut, kun ei ole.
    Muiden väsäämillä korjattavilla, en ole myöskään kokeillut. Niille on tulossa omat putket (ei GG), toivottavasti ensi viikolla...

Maku asioita sanoi kettu kun jänistä lykki, mutta minä kyllä tykkään tästä ja odotan innolla preorder putkiani.

Ööööö missä mä oon...

Aikamoisia eroja ilmeisesti laadussa näissä. Mulla on kiillotus tossa ihan täydellinen. Oon oikeen hakemalla hakenu naarmuja ja muita jälkiä, mut en oo löytäny. Kierteet toimii kanssa helvetin hyvin. Tosin kun toi ody tuli niin huomasin, että ggts:ssä on vähän karkeammat kierteet. Mut ei mulla ainakaan natise tai ota vastaan noi kierteet.

GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

Joo, ei tämä nyt niin luokaton ole
    Pieniä viimeistely ongelmia, täytyy kuitenkin muistaa, ikuinen takuu! Tämän piiriin kuuluu tietenkin viimeistely ongelmat yms lapsukset. Uskon Maccelta saapuvan kytkimen auttavan myös minun nappi ongelmiin

Höyrykonkari Nsd's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä

Melko vähälle käytölle jääny tämäkin laitos kun ei suostu kummankaan kickin kanssa toimimaan juuri mitenkään. :-\ PAPS:ssa ei mitään ongelmia kickin kans, joten nekin on ihan toimivia ettei siitäkään oo kiinni.

Hiukka ottais päähän et tämän kanssa pitäs alkaa jotain säätämään et saa shkönjohtavuuden vajaan 200e pötkylässä sille mallille et kick ei temppuile..

Höyrykone

Jousi pois niin toimii. Jos sittenkin mättää niin snadi kiillotus Kickkin kontaktille ja GGTS:n kierteille ja johan toimii.

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Lainaus Alkuperäinen postaaja Nsd Näytä viesti
    Melko vähälle käytölle jääny tämäkin laitos kun ei suostu kummankaan kickin kanssa toimimaan juuri mitenkään. :-\ PAPS:ssa ei mitään ongelmia kickin kans, joten nekin on ihan toimivia ettei siitäkään oo kiinni.

Hiukka ottais päähän et tämän kanssa pitäs alkaa jotain säätämään et saa shkönjohtavuuden vajaan 200e pötkylässä sille mallille et kick ei temppuile..
    Mä voin ostaa sen putken pois... laita vaan tilinumeroa tulemaan!

Tai sit käytät noita LSVapin konsteja! Tosiaan se pohjajousi on sielä "sulakkeena" oikosulkuja varten ja häirittee kummasti kickin toimintaa.
    Kick itsessään on parempi turvalaite oikosulkusuojineen, kuin jousi jonka pitäisi sulaa alta pois.

Jos napin kontaktipinnassa, tai pohjacäpin akselissa on jotain tummumia, niin hienolla hiekkapaperilla tai vaikka kynsiviilalla kontaktipinnat voi putsata. Toi on operaatio joka silloin tällöin täytyy tehdä ja onneksi tässä mekaanisessa modissa se on helposti tehtävissä.

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola

Jalippo on suomen epävirallinen GG-jälleenmyyjä)
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se

Vs: Re: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Jalippo on suomen epävirallinen GG-jälleenmyyjä)
    Miten niin epävirallinen?

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola

Korjaan virallinen Valtuutettu jälleenmyyjä/ostaja:
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Mulla on kick liian iso taas tohon teleskoopin sisälle. Se kickin jousi pitää kääntää pikkasen vinoon ni mahtuu just ja just sinne.

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola

Sulla on vaan liian pieni patukka
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrykonkari Nsd's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Mä voin ostaa sen putken pois... laita vaan tilinumeroa tulemaan!

Tai sit käytät noita LSVapin konsteja! Tosiaan se pohjajousi on sielä "sulakkeena" oikosulkuja varten ja häirittee kummasti kickin toimintaa.
    Kick itsessään on parempi turvalaite oikosulkusuojineen, kuin jousi jonka pitäisi sulaa alta pois.

Jos napin kontaktipinnassa, tai pohjacäpin akselissa on jotain tummumia, niin hienolla hiekkapaperilla tai vaikka kynsiviilalla kontaktipinnat voi putsata. Toi on operaatio joka silloin tällöin täytyy tehdä ja onneksi tässä mekaanisessa modissa se on helposti tehtävissä.
    Täytyy koittaa vielä noita kierteitä putsailla. Putken oon putsannu kickin kohdilta, samaten napin kontaktipinnat. Joustakaan ei oo tiellä kun käytin eka kickkiä 18650 akulla, koitin 50 pitkääkin et jos ois parempi johtavuus kun kierteet menis enemmän kiinni mut ei vaikutusta. Pitää ottaa huomenillalla asiakseen kun tänään heikottaa vielä liikaa.

Pikkasen ollut hajoilua töissä kun eka kun ggts sain niin nappasin sen töihin ja kauheeta työtä ja tuskaa, että se suostu toimimaan. Sit seuraavana päivänä jätin sen suosiolla kotiin ja äkkiä aamulla täytin toisen odyn ja laitoin boksin nokkaan. Hyvää persikkaa oli, mutta pisti iltapäivästä vähän hikoiluttamaan kun täytin vahingossa niksattomasta pullosta. 8)

Pakko korjata sen verran, et tohon teleskooppiin näköjään se menee ihan kivasti, mut tohon teleskoopin yläosaan ei tahdo mennä

Höyrykonkari

Sijainti
    Lappeenranta

Hö!
    Teillä on vaan ongelmia kaikilla ja mulla ei mitään...

Täytyneekin kokeilla tuon jousen poisottoa, joskus mullakin kikki kyykkää eikä anna kuin jokusen sekunnin polttoja.

Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

Itse vaihdoin sen mukana tulleen messinkisen tapin sinne napin sisään ja siihen loppui mun pätkimis ongelmat.
    Nyt toimii kuin unelma.

Höyrykonkari

Sijainti
    Lappeenranta

Sen huomasin kans. Kannattaa vaihtaa se tappi, toimii paljon paremmin.

Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

Ai mmmmitä ? Vieläkö tuonne ranskanpuljuun saa ennakkovarauksia sisään ? Ja siellä lukee että syyskuunloppuun ottavat vastaan ?

Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •