Anteeksi jos tulin liian vahvasti esiin! Tämä on kuitenkin oma tulkintani asiasta, totuus? Ei todellakaan! Tulkinta, kyllä![]()
Anteeksi jos tulin liian vahvasti esiin! Tämä on kuitenkin oma tulkintani asiasta, totuus? Ei todellakaan! Tulkinta, kyllä![]()
Mun tulkinta on sellanen että Ody ja GGTS on suunniteltu toimimaan yhdessä. Hemmetin hieno, toimiva ja tukeva hybridi se GGTS basella onkin.
Ei tulis mieleenkään käyttää odya 510 basella ja stealth cäpillä, kun pystyn käyttää sitä collector tankilla ja GGTS basella.
Jos ei olis odya ja GGTS basea siihen niin aika turhana mäkin collector tankkia pitäisin, kun en yleensä drippaile.
Nyt tuli tuo omakin vihdoin kotiin ja muutama huomio..
Kiillotus tehty ehkä hieman hutiloiden mutta sen saa itsekkin kuntoon ja nuo paljon puhutut kierteet eivät kyllä ainakaan itsellä ole lähellekkään yhtähyviä kuin Provarissa on. Tosin muuten aivan soivan oloinen kampe ja aloitetaan pikkuinen kokeilu sekä metsestetään samalla ODYa siihen kaveriksi.
PIstetään vielä kokovertailu kuva:
Normi Porvari 18490 akulla
Lavatube 2.1T mini 18350 akulla
GG stealth capilla ja 18490 akulla
![]()
pysy ny macce housuissas hyvä mies![]()
Penelopea ei suinkaan ole pakko käyttää GGTS:ssä Stealth Capin kanssa. Penelope istuu GGTS:n nokassa tiukasti ja hötkyilemättä, kun GGTS:n Draw Lid otetaan pois, ja Penelopen ja GGTS:n Connectorin (sekä Collector Tankin) väliin laitetaan 510-to-eGo -adapteri. Eipä ole murhetta siitä, että 510-liitännäiset osat heiluisivat.
Tukevan ja napakan liitännän lisäksi toinen etu on siinä, että Penelopen imuvastusta voi säätää GGTS:n Control Ringillä.
Osaakos kokeneemmat tai muuten vaan tietävämmät sanoa, kauanko menisi GGTSsän tuloon, jos nyt tilaisi tuolta Italiankaupasta? 47 näyttäisi ennakkotilauspaikkoja olevan...
Arvioitu aikataulu on lokakuun loppu.
Itte oon ollu tyytyväinen kaikkiin kolmeen SSGGTS putkeeni, joten en voi moittia. En myöskään voi väittää että SSGGTS olisi laadultaan maailman paras, mutta varsinaisia virheitäkään en omista yksilöistäni ole löytänyt. Jos huono yksilö sattuis kohdalle vaikka viimeistelyn osalta, niin näissähän on elinikäinen takuu. Kaikki toimii kuin ajatus ja kokonaisuutena hemmetin monipuolinen ja tyylikäs modi.
Melkein tilaisin silti Ranskasta, jos ovat vieläkin niin hölmöjä että pakkaavat ilmaisen stealth cäpin mukaan, kuten monelle sieltä tilanneelle kävi..![]()
Viimeks meni kans noin. Kirjota siihen: One SSGGTS please.
Sähköpostiin tulee ohje varausmaksusta paypalin kautta. Sit ku laitteet saapuu niin saat linkin ja varausmaksun suurusen alekoodin. Linkin kautta tilaus normitapaan, alekoodi kenttään ja loppuosan maksu.
Selvä pyy. Saattaa hyvinkin olla, että tuollainen lähtee kuin lähteekin tilaukseen. Eihän tota OPdyä kehtaa proVarin nokassa kattella![]()
Mä oon kai sitten elämän lapsi kun olen mielestäni saanu hyvän yksilön, ei nirsku eikä narsku mikään, kierteen menee nätisti joka suuntaan. Ei hölsky mistään kolkasta, ei vois vähempää kiinnostaa mikään muu modi tällä hetkellä. Odu ja Pene pelastaa päivän. Tosin mulla ei ole vertailukohtaa aikasempiin malleihin, en tiedä mitä ne on ollu. Mut täytyy vielä kerran toistaa olen edelleen myyyty ja näitä tulee vielä lisää tähän perheeseen.
Ei mullakaan ole mitään moittimista itse modissa mutta kiillotukset oli osittain mitä oli ja ERITTÄIN iso miinus kierteistä jotka oli kuin ammattikoulu 1 luokkalaisten tekemiä jollaisia itse en hyväksyisi alkuunkaan jos olisi minun nimissä tehtävä..