No ei tuo ainakaan mulle ollut kovin vaikeasti perusteltava ostos, jo pelkän ulkonäön vuoksi olisin valmis maksamaan ekstraa.
No ei tuo ainakaan mulle ollut kovin vaikeasti perusteltava ostos, jo pelkän ulkonäön vuoksi olisin valmis maksamaan ekstraa.
Sama täällä... :ja siksi kysymysmerkki olikin suluissa.
Ymmärrän kyllä speksifriikkien "kauhistuksen", kun vertaa LavaTube 2.1-T ja ProVari V2 toisiinsa.
Just' Jalippo! Tätä kaivelinkin, ja että saadaan keskustelua ja mielipiteitä, ehkä kahden suosituimman pötkö modin tiimoilta, niille jotka miettii näiden hankkimista, sillä Mersullakin voi ajella ennen kuin hankkii Rollssin. Ja Lavan voi jättää kakkos peliksi jos Provari houkuttaa ja haluaa siirtyä Pro kerhoon. Tietenkin jos euroja löytyy niin ilman muuta Provari, täällä foorumilla ottajia on jos homma ei kiinosta ja haluaa päästä siitä eroon.
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Tähän ProVari vs. muut keskusteluun. Omakohtaisia kokemuksia. Kyllä Lavatuubilla hyöryttelee ilman sen kummempia ongelmia. Tai oikeastaan millä tahansa, kunhan runko ja se höyrystävä elementti toimivat harmoniassa. Kuitenkin, kun ProVarin sain sitten omiin kätösiin jäi Laavatuubi keräämään pölyä. Kyse ei ole pelkästään ominaisuuksista vaan myös siitä kuuluisasta näppituntumasta. Joillekin ProVarin paino on kenties negatiivinen juttu, mulle taas päinvastoin. Paino tuo sen ProVarin ominaistuntuman joka ainakin luo kuvan työn laadusta.
Älkää ymmärtäkö väärin, minä en kannata mitään jeesusmodi-ajattelua, ei ole sitä yhtä ainoaa oikeaa vehjettä. Kuitenkin on vehkeitä, jotka sopivat omaan käteen miellyttävämmin kuin jotkut toiset.
What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine
Ei todellakaan ymmärretävä väärin, puhut täyttä asiaa, kysymys kuuluukin että kaikki jotka huutelee lavatuupposen puolesta, omistaako he molemmat laitteet jotta voisivat antaa rehellistä palautetta ko.laitteista.Itse omistan molemmat ja voin sanoa että ProVari vie ja lavatuubi (no antaa olla,ostakaa tai älkää,mutta puhukaa sitten kun on molemmat laitteet käytössä.)
Jasseri' nimen omaan kirjoitin että minulla on molemmat laitteet käytössä joka päivä, enhän muuten olisi rohkenut edes aihetta sohaista. Voisi myös sanoa että kovassa käytössä. Sillä kuten olen ymmärtänyt toimit samalla alalla kun minäkin, tosin kyllä Kirvesmiehenä kolmekymmentäviisi vuotta ympäri Suomen maata. Ja Lava roikkunut mukana siitä asti kun sitä sai. (Tosin kyllä Reo grande välillä) Tällä ja edellisillä jutuilla ei ollut tarkoitus ketään loukata tai murtaa Provarin kulttia, vaan herättää keskustelua aiheesta, joka mielestäni on foorumin tarkoitus? Poistun ja kumarran aiheesta kiinostuneita kiittäen![]()
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
3laavaa oli ja meni joka 4 henkonen oli "vajaa" siis tuntui kuin olis vaihtanu välissä normi egoon ...
ja ihan oikeilla aw irmeli akuilla ongelma ei poistunut vaan pelkästään hieman harveni
kyllä porvari pieksää käytössä uuden ja vanhan laavan aivan 6-0
Tjaaa, paha sanoa. Itsellä ollut Lavatubet v1 ja 2.1T ja Provarit V1 & V2. Jotenkin noi Provarit vain lähti jakoon suht ripeesti. Jokin siinä vain tökki, tiedä sitten mikä. Todennäköisesti koko ja paino, mutta onhan toi myös sen hintaluokan lelu, että sen hävittäminen harmittaisi ja palijon.
KGO & Twist
Miten tuo minin buttonin sijoittelu on onnistunut? Kuvien perusteella näyttäisi olevan aika alhaalla.
Onko provari kestävää tekoa?
Pahoittelen, on niin pitkä keskustelu, että ajattelin oikaista ja kysyä suoraan. Mutta hyvältä kuulostava laite. Mistä näitä voi ostaa, löytyykö Suomen kaupoista?
"Mitä jos masa lukisit vähän aiheesta ennen kysymyksiä? Mutta aikasi säästämiseksi: Lienee lujinta tekoa mitä rahalla saa."
http://www.puff.fi
Tuolla taitaa olla varastossa tällä hetkellä.
Kiitos, täytyy katsella. Nopeasti saa täällä vastauksia.
Tuntuu kestävältä höyrykoneelta. Kyllä tämmöinen on laitettava tulemaan. Vaikka ehkä vähän kallis onkin, niin kyllähän tällä sitten varmasti pitkään pärjääkin.