Se o laatu, mikä painaaKokeilkaapa huvikseen vaikka B&O:n kaukosäätimiä
On kyllä uskomattoman pätevä ja laadukas laite. Ei pienintäkään pelkoa, että menis rikki..
Se o laatu, mikä painaaKokeilkaapa huvikseen vaikka B&O:n kaukosäätimiä
On kyllä uskomattoman pätevä ja laadukas laite. Ei pienintäkään pelkoa, että menis rikki..
^ Elämä on
Älä sitten jätä ruottinlaivalla vahtimatta.. swedut luulee sitä vissiin ihan joksikin muuksi..
“I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
(03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun
Ei tarvi mennä ees laivalleNoi Pietarsaarelaiset on ihan samanlaisia
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
No fiddu, eipäs nimitellä!
KGO & Twist
Omega ja provari sopii hyvin samalle käyttäjälle.... Itseltä löytyy http://www.30t2.com/marine_chronometer/marine_2.htm vuosimallia 1975... Provari kylläkin saapuu luultavasti ens viikolla =)
Minkäs merkkinen kello kävi ekana kuussa?
Ööööö missä mä oon...
otsikkoa mukaillen täyty olla ProVari! varmaan v-1![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ei, sillä vissiin mentiin sinne!![]()
Ööööö missä mä oon...
Riittääkö aw ic 18500 ruokkimaan provaria?
18650 koossa ilmeisesti virtaa piisaa mustastakin aw:sta, mutta jääkö 18500 liian pieneksi virranantokyvyltään?
Tuo akku ruokki provaria aivan hyvin, mutta vain yhdellä kombinaatiolla kokeilin: 4.8 V, 3.2 Ω -- 1.5 A, 7.2 W. Tuosta tulee laskennallisesti akun virraksi hiukan yli 2A, joten suojauskaan ei vielä lyö päälle.
Jos sweet spot on tiedossa, niin voin kokeilla erityisesti niillä arvoilla miten akku reagoi. Joskus aiemmin olen jossakin postauksessa todennut, että samat tehot lähtee kuin AW IMR akulla, mutta suojaus lyö päälle kun virta kasvaa riittävän korkeaksi.
Missähän vaiheessa suojat lyö päälle? Yleensä tulee höyryteltyä alle 4.5-5 voltilla 3ohmin vastuksella.
Tuolla akulla (muistaakseni) siinä vaiheessa kun akun virta nouse yli 3A.
Suuntaa antavasti tuota voi arvioida laskimella: http://www.nettikioski.com/~overflow...c/?U=4.5&R=3.0
Siitä pitää vielä valita Switching regulator / booster ja asettaa teholähteen jännitteeksi 3.7. Tällöin akun virta on vasta 2.03A, eli suojat ei ole lähelläkään.
Nyt tuli sitten tämä sähköttely aloitettua! Kauvan siinä menikin. Kun aloin tilausta tekemään niin olin provaria tilaamassa kunnes tajusin että 250 euroa enemmän olisi mennyt rahaa kun ostan yhden provarin kun nyt ostin kolme näitä kuvassa olevaa tupakkaa. eli näitä kolme ja sitten latureita pari ja 90ml nestettä ja sitten tuo ööö mikä helvetti se tuolla säiliön sisällä menee niin niitä 6kpl hintaa 140 euroa ja yhden provarin olisin saanut vastaavilla vetkuttimilla jollain 400 eurolla sisältäen säiliöt ja nesteet akut ja laturit jne...
eihän tämä varmasti ole yhtä hyvä mutta näitä on kolme ja ei haittaa vaikka hukkuis/hajoisi
Kuvaa en osaa laittaa kun on liitteenä liian iso ja en ole oikein mestari näissä mutta jos joku vähän opastaa niin voin lähettää kuvan näistä tupakeista, mielestäni aika fiksuja ja toimivia
Provaria saa suomestakin ja hinta latureineen ja akkuineen noin 240€, bogen kartoja saa 5 kpl 7€ ja nesteitä saa puolasta tilattua aika halvalla, ja toi provari on niinkuin se maalimainos jossa sanotaan että ProVari kestää isältä pojalle, ja mikä tän jutun pointti on se on se että sitten kun siitä ProVarista joskus haluat luopua, kenties et koskaan niin saat siitä kyllä hyvän hinnan, koetappa myydä noita ostamiasi isoäidin tamppooneita niin ymmärrät pointtini.
En minäkään osta mersua, kun voi halvemmalla hankkia parikymmentä pv:tä ja tuhansia litroja bensaa.![]()