Britanniassa näkyy olevan hieman erilaiset käsitykset höyryttelystä? www.gov.uk voi lueskella lisää tästä 5-kohdan ohjelmasta
https://www.gov.uk/government/news/v...-organisations
Siirtymäajalla (15.8 - 31.12.2016) en ole löytänyt laista nikotiininesteen tilaamiselle mitään muuta rajoitusta kuin tuon maksimi 20mg/ml vahvuuden. Eli periaatteessa voisi tilata vaikka 10 litran kanistereissa jenkeistä kunhan vahvuus ei ylitä sallittua. Tämä on toki vain oma tulkinta joten vastuuta en ota jos homma ei olekaan tuolla tavalla.![]()
Milloin on viimeinen mahis tilata esim. drippereitä Kiinasta? Itse oon miettinyt Kanger Dripbox 160w kittiä, ja siinähän tulee dripperi mukana tietysti.
Tuossa vuodenvaihteen jälkeen kun ei ulkomailta saa tilata osiakaan, riskillä tietysti, mutta noin laillisesti, tulee välttämättä mieleen kotimainen tarvikkeiden myynti ja kaupat mistä saa, sijainnit, ja näin kuluttajana myöskin tuo hintataso.... oletettavasti tarvikkeidenkin, jota saa myydä tulee hinnat nousemaan, verotus ym. seikat... kuten kilpailun puute... jos ei ala ensi vuoden kesään mennessä nousemaan kivijalka kauppoja kuin sieniä sateella, tulee tarvikkeissa olemaan myyjien markkinat...
Mitä tämä tarkoitti? Meinasitko, että jotain syytettä tulee vai että jää tullimiehelle omaksi laitteeksi?
Kai noita nettikauppoja on joihin käy bitcoinit... Siitä vaan tilaamaan ja jos jää tulliin niin kiistää ostaneensa. Siinäpähän alkavat todistaa, vaikka paketissa olisivat ostajan nimi- ja osoitetiedot... Maksua kun eivät pysty todistamaan.
Ja sitten ollaankin Tullin listalla, jolloin joka jumalan paketti narahtaa automaattisesti, oli sitten kuuma tai ei.
KGO & Twist
Ei ole tullilla resursseja valitettavasti suurin osa niiden resursseista menee huumeisiin ja tupakkaan jotka oaljon tärkeimpiä niille ku jotkut helvetin tankit. Niksaa ei kandee tilata vasten sääntöjä piste rlu nyt ennen 15.8 mars mars ostoksille! Itse kyllä tilaan jatkossakin tankit fastiltä jos menre tullii sanon etten mä tienny mistään laista helvettiäkää. Mistäs ne sen voi tietää et kaikilla on yksityiskohdat tiedossa. Eikö kaikki näitä forkkia edes tiedä.
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Valitettavasti ei voi vedota ettei tiedä laista.
Selvilleottovelvollisuus.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Kaksi viimeistä kertaa kun tilasin jenkeistä tavaraa yli 22 euron verran niin kumpikin narahti tulliin ja siitä on jo vuosia aikaa. Toisella kerralla veitsenteroitussetti josta tullimies jotain oikein kenkkuili että mitä puukkoja mies tilaa..? Ja toisella kerralla hajuvesi... Höh!