Sivu 169 / 191 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 69119159165166167168169170171172173179 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,361 - 3,380 / 3802

Aihe: Tupakkalaki uudistuu - lausuntokierros 28.9. asti

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    Joo kirjotus asu puhelimella on mahtava! Tosin lukihäiriö löytyy ja kahvi uupui!

Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
    Eihän tuo vielä mitään. Pääasia että menee asia perille.

Britanniassa näkyy olevan hieman erilaiset käsitykset höyryttelystä? www.gov.uk voi lueskella lisää tästä 5-kohdan ohjelmasta

https://www.gov.uk/government/news/v...-organisations

Höyrykone Darra's Avatar

Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Ulkomailta saa tilata vuoden loppuun asti.
    Myöskin niksoja?

Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Myöskin niksoja?
    Kyllä, mutta maksimi 20mg/ml vahvuudella alkaen 15.8.2016.

" Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhörhö Näytä viesti
    Kyllä, mutta maksimi 20mg/ml vahvuudella alkaen 15.8.2016.
    Onko pullokoko ja kertatilausmäärä tarkkaan määritelty? Mä tarviin kyllä VG:tä ja PG:tä:kin joten ei sen puoleen haittaa jos on niksapulloissa ylimääräistä nestettä!

Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Onko pullokoko ja kertatilausmäärä tarkkaan määritelty? Mä tarviin kyllä VG:tä ja PG:tä:kin joten ei sen puoleen haittaa jos on niksapulloissa ylimääräistä nestettä!
    Siirtymäajalla (15.8 - 31.12.2016) en ole löytänyt laista nikotiininesteen tilaamiselle mitään muuta rajoitusta kuin tuon maksimi 20mg/ml vahvuuden. Eli periaatteessa voisi tilata vaikka 10 litran kanistereissa jenkeistä kunhan vahvuus ei ylitä sallittua. Tämä on toki vain oma tulkinta joten vastuuta en ota jos homma ei olekaan tuolla tavalla.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhörhö Näytä viesti
    Siirtymäajalla (15.8 - 31.12.2016) en ole löytänyt laista nikotiininesteen tilaamiselle mitään muuta rajoitusta kuin tuon maksimi 20mg/ml vahvuuden. Eli periaatteessa voisi tilata vaikka 10 litran kanistereissa jenkeistä kunhan vahvuus ei ylitä sallittua. Tämä on toki vain oma tulkinta joten vastuuta en ota jos homma ei olekaan tuolla tavalla.
    Jenkeistä? Ja tullit päälle. Eikö enää saakaan sitten kyprokselta tilata?

Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Jenkeistä? Ja tullit päälle. Eikö enää saakaan sitten kyprokselta tilata?
    Saa tilata Kyprokselta. Pointtina siis se, että uudessa laissa ei ole määritelty että saa tilata vain ETA-alueelta niinkuin nyt. Jenkit oli vaan esimerkkinä.

Höyrykone eLehis's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Onko jo kehitelty kätevämpi tapa mitata nikotiinipitoisuus kuin se muinainen väriskaala?
    Jos toisi ulkomailta puteleita joihin vaan merkkaisi "noin/melkein 20mg/ml" ja vetoaisi ettei ole kunnon niksamittaria

Höyrykone eLehis's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    ...tupla

Milloin on viimeinen mahis tilata esim. drippereitä Kiinasta? Itse oon miettinyt Kanger Dripbox 160w kittiä, ja siinähän tulee dripperi mukana tietysti.

Lainaus Alkuperäinen postaaja weezer81 Näytä viesti
    Milloin on viimeinen mahis tilata esim. drippereitä Kiinasta? Itse oon miettinyt Kanger Dripbox 160w kittiä, ja siinähän tulee dripperi mukana tietysti.
    Vuoden loppuun. Sen jälkeenkin voi tilailla, ja huono tuuri pitää olla, että jäis tulliin

Höyrykone Darra's Avatar

Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Vuoden loppuun. Sen jälkeenkin voi tilailla, ja huono tuuri pitää olla, että jäis tulliin
    Ja huonoa tuuria,jos ei tullille kelpaa selitys mihin tarkoitukseen tuote on.

Höyrykonkari

Sijainti
    Hämeenlinna
    Tuossa vuodenvaihteen jälkeen kun ei ulkomailta saa tilata osiakaan, riskillä tietysti, mutta noin laillisesti, tulee välttämättä mieleen kotimainen tarvikkeiden myynti ja kaupat mistä saa, sijainnit, ja näin kuluttajana myöskin tuo hintataso.... oletettavasti tarvikkeidenkin, jota saa myydä tulee hinnat nousemaan, verotus ym. seikat... kuten kilpailun puute... jos ei ala ensi vuoden kesään mennessä nousemaan kivijalka kauppoja kuin sieniä sateella, tulee tarvikkeissa olemaan myyjien markkinat...

Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Ja huonoa tuuria,jos ei tullille kelpaa selitys mihin tarkoitukseen tuote on.
    Mitä tämä tarkoitti? Meinasitko, että jotain syytettä tulee vai että jää tullimiehelle omaksi laitteeksi?

Kai noita nettikauppoja on joihin käy bitcoinit... Siitä vaan tilaamaan ja jos jää tulliin niin kiistää ostaneensa. Siinäpähän alkavat todistaa, vaikka paketissa olisivat ostajan nimi- ja osoitetiedot... Maksua kun eivät pysty todistamaan.

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Ja sitten ollaankin Tullin listalla, jolloin joka jumalan paketti narahtaa automaattisesti, oli sitten kuuma tai ei.
    KGO & Twist

VapeTrix
    Vieras
    Ei ole tullilla resursseja valitettavasti suurin osa niiden resursseista menee huumeisiin ja tupakkaan jotka oaljon tärkeimpiä niille ku jotkut helvetin tankit. Niksaa ei kandee tilata vasten sääntöjä piste rlu nyt ennen 15.8 mars mars ostoksille! Itse kyllä tilaan jatkossakin tankit fastiltä jos menre tullii sanon etten mä tienny mistään laista helvettiäkää. Mistäs ne sen voi tietää et kaikilla on yksityiskohdat tiedossa. Eikö kaikki näitä forkkia edes tiedä.

Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

Höyrykone MM81's Avatar

Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Valitettavasti ei voi vedota ettei tiedä laista.

Selvilleottovelvollisuus.
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Kaksi viimeistä kertaa kun tilasin jenkeistä tavaraa yli 22 euron verran niin kumpikin narahti tulliin ja siitä on jo vuosia aikaa. Toisella kerralla veitsenteroitussetti josta tullimies jotain oikein kenkkuili että mitä puukkoja mies tilaa..? Ja toisella kerralla hajuvesi... Höh!

Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •