Sivu 65 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 155561626364656667686975 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,281 - 1,300 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hande Näytä viesti
    Kivasti sopii tuon Teslankin kanssa.
    Juu, ja sopii olla pidempikin tippi kun on massaa teslassa.

Mitäs materiaalia tää Nautiluksen basen iso tiiviste on, liukeneeko siitä jotain syövyttäviin nesteisiin? Muistelisin lukeneeni et banaani on semmonen mikä syövyttää ja kohta ois tarkotus koitella happyjuicen banana creamia ^^ Jotenkin alkanu pelottamaan tuo aihe kun lukenu noista syövyttävistä nesteistä Muovia/kumia tuskin on hyvä hengittää keuhkoihin...

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Masku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ShanLou Näytä viesti
    Mitäs materiaalia tää Nautiluksen basen iso tiiviste on, liukeneeko siitä jotain syövyttäviin nesteisiin? Muistelisin lukeneeni et banaani on semmonen mikä syövyttää ja kohta ois tarkotus koitella happyjuicen banana creamia ^^ Jotenkin alkanu pelottamaan tuo aihe kun lukenu noista syövyttävistä nesteistä Muovia/kumia tuskin on hyvä hengittää keuhkoihin...
    Anna höyrytä vaan, en ole kuullut et kellään olis tiivisteet sulanut mihinkään nesteeseen

Höyrykone esu's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ShanLou Näytä viesti
    Jonkun sortin silikonitiiviste. Kestää banaanit ja salmiakit.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

Hei. Tuli hankittua mini nautilus mutta ongelmana on palaneen maku eikä höyryä juuri ollenkaan Mistä johtunee? Olen kokeillut kolmella uudella atopäällä (1.8ohm) jotka kostuttanut ennen käyttöä. Nautilus ja atot uusia ja aitoja "raaputusarpojen" perusteella. Nesteenä 70vg/30pg. Modina vaporesso target jossa käyttänyt tehoina 11w.

Sijainti
    Masku
    Edit: Ihme sekoilua

Sijainti
    Masku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja yolohorn Näytä viesti
    Hei. Tuli hankittua mini nautilus mutta ongelmana on palaneen maku eikä höyryä juuri ollenkaan Mistä johtunee? Olen kokeillut kolmella uudella atopäällä (1.8ohm) jotka kostuttanut ennen käyttöä. Nautilus ja atot uusia ja aitoja "raaputusarpojen" perusteella. Nesteenä 70vg/30pg. Modina vaporesso target jossa käyttänyt tehoina 11w.
    Täähän onkin outo vika??? Se palaneen maku kyl tarttuu aika hyvin siihen imuputkeen ja driptippiin eli jos kerran polttaa pumpulit, niin kunnon pesu tankille

Mut varsinainen ongelmanlähde on hankalampi. Ei tietenkään ole mahdotonta et olet saanut laatikollisen susia vastuksia? Miten ne Nautiluksen mukana tulleet atot toimi?

Mitä se Target näyttää vastusarvoksi ??

11 watilla normaalisti lähtee ihan hyvät höyryt, vaikka ite käytä pääasiassa 13w tehoja...

Eihän sulla ole se Target lämpösäätöpuolella ???

En mä tiedä, outoa

Ja vielä yks juttu kun sulla on se Target modina, niin oletko aikaisemmin käyttänyt sitä Targetin tankkia? Meinaan et Nautiluksen höyryt on aika vaatimattomat Targettiin verrattuna

Päivitystä tilanteeseeen. Eli ilmeisesti ne kolme atoa joita ensimmäisinä kokeilin oli suoraan paketista sökönä. Pesin, huuhtelin ja kuivasin kaikki osat ja vaihdoin taas uuden aton jonka myöskin kostutin ensin. Nesteeksi laitoin nyt 50/50. Nyt tulee jo vähäsen makua ja höyryäkin. Modi näyttää vastuksella arvoksi 1.91ohm.

Edit: ja joo olen käyttänyt sitä target tankkia sillä tuli tämä nautilus hommatuakin kun kehuttu hyväksi mtl-tankiksi ja että hyvä maku.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Täähän onkin outo vika??? Se palaneen maku kyl tarttuu aika hyvin siihen imuputkeen ja driptippiin eli jos kerran polttaa pumpulit, niin kunnon pesu tankille

Mut varsinainen ongelmanlähde on hankalampi. Ei tietenkään ole mahdotonta et olet saanut laatikollisen susia vastuksia? Miten ne Nautiluksen mukana tulleet atot toimi?

Mitä se Target näyttää vastusarvoksi ??

11 watilla normaalisti lähtee ihan hyvät höyryt, vaikka ite käytä pääasiassa 13w tehoja...

Eihän sulla ole se Target lämpösäätöpuolella ???

En mä tiedä, outoa

Ja vielä yks juttu kun sulla on se Target modina, niin oletko aikaisemmin käyttänyt sitä Targetin tankkia? Meinaan et Nautiluksen höyryt on aika vaatimattomat Targettiin verrattuna
    En muista mistä ovat tulleet mulle 5kpl atopäitä nautilukseen mutta niissä on pienemmät reiät kuin mun muissa atopäissä. Ei kai ole niitä atopäitä nyt sattunut yolohornille? Nehän eivät oikein VG:tä ime... Näissä on myös vastukset vaakaan kun yleensä ne on pystyyn. Onkohan nämä jotain vanhoja oikein joita olen saanut lahjoituksena joskus..? En muista.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Päivitystä tilanteeseeen. Eli ilmeisesti ne kolme atoa joita ensimmäisinä kokeilin oli suoraan paketista sökönä. Pesin, huuhtelin ja kuivasin kaikki osat ja vaihdoin taas uuden aton jonka myöskin kostutin ensin. Nesteeksi laitoin nyt 50/50. Nyt tulee jo vähäsen makua ja höyryäkin. Modi näyttää vastuksella arvoksi 1.91ohm.

Edit: ja joo olen käyttänyt sitä target tankkia sillä tuli tämä nautilus hommatuakin kun kehuttu hyväksi mtl-tankiksi ja että hyvä maku.
    Onko sulla muuta modia jota voisit vielä koittaa? Kyllä Nautilus antaa hyvän maun ja höyryjäkin mun mielestä ihan reippaasti. Jokin toimintahäiriö todellakin on jos Nautilusta ei pidä vähintäänkin hyvänä tankkina..?

Höyrykone

Sijainti
    Turku

Voin lähettää sulle yhden toimivan atopään veloituksetta jos haluat kokeilla vielä sitä atopää-ongelmaa?

Sijainti
    Masku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    En muista mistä ovat tulleet mulle 5kpl atopäitä nautilukseen mutta niissä on pienemmät reiät kuin mun muissa atopäissä. Ei kai ole niitä atopäitä nyt sattunut yolohornille? Nehän eivät oikein VG:tä ime... Näissä on myös vastukset vaakaan kun yleensä ne on pystyyn. Onkohan nämä jotain vanhoja oikein joita olen saanut lahjoituksena joskus..? En muista.
    Mulla on kans muutama noita vanhanmallisia BDC atoja eli tuplacoilit vaakasuunnassa ja pirun pienet wikkireiät
    Aspire tais viimevuoden keväänä vaihtaa vastusmallin BVC:ksi?
    Aikoinaan kehuivat et tuo BDC olis parempi kuin tää uusi malli, olen kyllä eri mieltä tuosta
    FT:ltä saa vielä noita BDC coileja, mut parempi jättää sinne

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Tein ekan videoni aiheesta että miten nautilus minin pitäisi toimia... Harmi vaan kun ei onnistu tähän videota laittaa... Kysyy sitä URL osoitetta? Minne mä sen videon "tungen" jotta saan sen tänne?

Sijainti
    Masku
    Tein ekan videoni aiheesta että miten nautilus minin pitäisi toimia... Harmi vaan kun ei onnistu tähän videota laittaa... Kysyy sitä URL osoitetta? Minne mä sen videon "tungen" jotta saan sen tänne?
    Juutuubiin, jos sulla on Googlen tili?

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Juutuubiin, jos sulla on Googlen tili?
    En osaa. Neuvotko yv:llä?

Sijainti
    Masku
    Valitettavasti minäkään en osaa
    Yhtään videoo en ole laittanut tuonne, enkä laita
    Luulisin et kun oot kirjautunut juutuubiin, niin siellä olis joku "upload" tai sama suomeksi nappi?

Höyrykone esu's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Meet tuonne: https://www.youtube.com/upload
    ja kirjaudut google-tilillä. Loppu on helppoa.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Virhe tietojen siirtämisessä verkon välityksellä. Tarkista verkkoyhteytesi ja yritä uudelleen. Tuollainen tuli kun koitin ktdd:n linkin kautta mennä..

Höyrykone esu's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Minkälaisella nettiyhteydellä? Onko pätkivä mokkulayhteys?

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •