Sivu 64 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 145460616263646566676874 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,261 - 1,280 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

Suunnista viis, Googlen kuvahaku kertoo loput. Jotain hajua on toki itsellenikin tarttunut foorumin viesteistä vuosien mittaan.

Kiitoksia, näillä mennään! Luultavasti ainakin Kbox mini ja Pico. Parhaimmalta mun silmään näyttää Xvostick klooni (ja Diablo). Täytyy lukea arvosteluja. Muitakin harkitaan. Pakko saada nestevaraston pinta edes hieman alemmas.

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Masku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hande Näytä viesti
    Nautilus faneille (joihin itsekin olen kuulunut): Mikä tässä on mielestänne parempaa kuin Tritonissa? (Triton kakkosta vaan itse käyttänyt). Mulla on kolme Nautilusta, mutta niiden "tukkoisuuden" takia oon pikkuhiljaa siirtynyt kokonaan Triton kakkoseen. Niitä on myös tällä hetkellä 3 kpl, mutta olen ajatellut tilata vielä pari, ja lisäksi jonkun järjettömän määrän niihin sopivia 1,8 ohm atoja. MTL tyylillä pääasiassa höyrytellyt tähän mennessä. Makuasioitahan nämä, mutta ihan uteliaisuuttani kyselen, tuomitsematta Nautilusta ollenkaan. Kuinka moni Nautilusta pääasiassa käyttävä on kokeillut Tritonia, ja jos Triton ei ollut hyvä, niin miksi?
    Aikoinaan Tritonin tullessa markkinoille ostin kerralla 3 kpl, ajattelin et olis Nautiluksen korvaajaksi.. Mutta jostain syystä mulla oli aina sormet märkänä niiden kanssa.. Jollei tihkunut nestettä alakerran ilmarööreistä, niin sitten yläpäästä
    Ne meni myyntiin aika pikaiseen..

Triton 2 tuli myös testattua, en muista enää mikä siinä pani hanttiin. Totesin vaan et ei ollut Nautilusta parempi ja pistin myyntiin..

Ai niin, en ole mikään Nautilus fani? En ole vaan parempaa löytänyt vielä.. Ja mikä olis parempi? No ehkä tää perus Nautilus, mutta päältätäyttö
    Viimeksi muokannut arskaxx; 09.07.16 kello 18:37.

Höyrykonkari

Sijainti
    Lappeenranta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Häkäfobia Näytä viesti
    Suunnista viis, Googlen kuvahaku kertoo loput. Jotain hajua on toki itsellenikin tarttunut foorumin viesteistä vuosien mittaan.

Kiitoksia, näillä mennään! Luultavasti ainakin Kbox mini ja Pico. Parhaimmalta mun silmään näyttää Xvostick klooni (ja Diablo). Täytyy lukea arvosteluja. Muitakin harkitaan. Pakko saada nestevaraston pinta edes hieman alemmas.
    Jos Xvostick klooni miellyttää niin kannattaa tutustua myös Smoanth knightiin. Aito ja ensitunnelmat itselläni ainakin positiiviset. Original Smoant Knight V1 60W TC Mod-45.36 and Free Shipping | GearBest.com Mobile

Sijainti
    Masku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyki Näytä viesti
    Jos Xvostick klooni miellyttää niin kannattaa tutustua myös Smoanth knightiin. Aito ja ensitunnelmat itselläni ainakin positiiviset. Original Smoant Knight V1 60W TC Mod-45.36 and Free Shipping | GearBest.com Mobile
    Jep, mä jo paiskasinkin kuvan Knigt+Nautilus setistä tonne vanhempaan viestiini
    On muuten aika painava tuo Knight verrattuna Xvostickiin
    Itse kyl tykkään Xvostickistä enemmän, ulkonäöstä siis..

Höyrykonkari

Sijainti
    Lappeenranta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Jep, mä jo paiskasinkin kuvan Knigt+Nautilus setistä tonne vanhempaan viestiini
    On muuten aika painava tuo Knight verrattuna Xvostickiin
    Itse kyl tykkään Xvostickistä enemmän, ulkonäöstä siis..

Joo painoa on kyllä riittävästi Kerkesin oman Xvostick kloonin myymään pois ennenkuin sain tämän Knightiin käsiini niin ihan tarkkaa muistikuvaa ei ole eroista. Itse tykkään kyllä tästä Smoanthin knight:sta. Ei kyllä shortsien etutaskuun sovellu,Mutta kotona menee kivasti

Anteeksi ot vähän väärä ketju tälle keskustelulle.
    Viimeksi muokannut Jyki; 09.07.16 kello 18:23.

Aikoinaan Tritonin tullessa markkinoille ostin kerralla 3 kpl, ajattelin et olis Nautiluksen korvaajaksi.. Mutta jostain syystä mulla oli aina sormet märkänä niiden kanssa.. Jollei tihkunut nestettä alakerran ilmarööreistä, niin sitten yläpäästä
    Ne meni myyntiin aika pikaiseen..

Triton 2 tuli myös testattua, en muista enää mikä siinä pani hanttiin. Totesin vaan et ei ollut Nautilusta parempi ja pistin myyntiin..
    Ihan hyvä perustelu. Itselläni ei Triton 2 ole kertaakaan vuotanut. Voi olla, että sillä ilmanottoaukon säädöllä on jotain tekemistä asian kanssa. Mulla se on aina melkein kokonaan auki, samoin kuin Nautiluksessa aina suurin ilmareikä käytössä. Kaipaisin perus-Nautilukseen parempaa ilmanottoa, niin sit se olis omiin tarpeisiin sopiva. Sen takia Triton 2 on nyt ykkösenä. Mutta, kuten todettua, makuasioitahan nämä.

Sijainti
    Masku
    Ihan hyvä perustelu. Itselläni ei Triton 2 ole kertaakaan vuotanut. Voi olla, että sillä ilmanottoaukon säädöllä on jotain tekemistä asian kanssa. Mulla se on aina melkein kokonaan auki, samoin kuin Nautiluksessa aina suurin ilmareikä käytössä. Kaipaisin perus-Nautilukseen parempaa ilmanottoa, niin sit se olis omiin tarpeisiin sopiva. Sen takia Triton 2 on nyt ykkösenä. Mutta, kuten todettua, makuasioitahan nämä.
    Tuossa ilmaröörissä varmaan se ero.. Itse käytän pienimmän ja isoimman välillä jompaa kumpaa Nautiluksella. Muilla tankeilla kun koittaa vastaavaa imuvastusta hakea, niin ei vaan toimi

Pikaluettu foorumin viestit ja kahlattu pari youtube-revikkaa. Mun on pakko saada XvoStick Fasttechiltä, kun haluun välttämättä upotetun tankin. Viitsitkö arskaxx olutsiemailujen välillä vilkaista, onko tuo 42 dollarin laite sama kuin sinulla?

https://www.fasttech.com/products/30...le-wattage-apv

Laadukkaampi Smoant Knight V1 TC maksoi tarjouksessa vain 36 dollaria, mutta paino on lähes kaksinkertainen XvoStickiin nähden. Vähän liikaa mulle, vaikka mieluusti olisin vaihteeksi ottanut valkoisen, kun kaikki entiset modit ovat olleet mustia kuten koko kirppareilta hankittu vaatevarastoni. No, kun alkuun pääsin, harkitaan...

Sijainti
    Masku
    Pikaluettu foorumin viestit ja kahlattu pari youtube-revikkaa. Mun on pakko saada XvoStick Fasttechiltä, kun haluun välttämättä upotetun tankin. Viitsitkö arskaxx olutsiemailujen välillä vilkaista, onko tuo 42 dollarin laite sama kuin sinulla?

https://www.fasttech.com/products/30...le-wattage-apv

Laadukkaampi Smoant Knight V1 TC maksoi tarjouksessa vain 36 dollaria, mutta paino on lähes kaksinkertainen XvoStickiin nähden. Vähän liikaa mulle, vaikka mieluusti olisin vaihteeksi ottanut valkoisen, kun kaikki entiset modit ovat olleet mustia kuten koko kirppareilta hankittu vaatevarastoni. No, kun alkuun pääsin, harkitaan...
    Nyt oli paha kysymys.. Mulla on 2 kpl ostettu kirppikseltä ja sit tuo yksi on FT:ltä.. Sen muistan et FT:ltä otin sen kalliimman version, hinnat oli silloin jotain 43$ ja 41$, tämä siis ennen viime joulua.. En pysty millään muistamaan mikä näistä on Ft:ltä tilattu
    Sen tiedän et yksi on 3Fvapelta lähtöisin.. Pieniä eroja näissä kumminkin on ulkoisesti...

Muistaakseni tuo Knight on reilu 200g painoltaan ja tää Xvostick jotain 150g eli ei ihan 2x
    Niin ja tuo Knight ei sovi mun käteen yhtä hyvin kuin Xvo....

Kiitos! 3F Vapen sivulla kitin painoksi ilmoitettiin 320 g, ehkä siinä oli mukana akku. Joka tapauksessa molemmat lähti tilaukseen, Knight GearBestiltä.

Seuraavaksi ehkä Pico - tai sitten joku muu!

Sijainti
    Masku
    Kiitos! 3F Vapen sivulla kitin painoksi ilmoitettiin 320 g, ehkä siinä oli mukana akku. Joka tapauksessa molemmat lähti tilaukseen, Knight GearBestiltä.

Seuraavaksi ehkä Pico - tai sitten joku muu!
    Nuo ilmoitetut painot on vähän mitä sattuu, toisinaan ne ilmoittaa sen koko pakkauksen painon.. Ja sama FT:llä...
    PS. Nautilus (isompi) ei kyllä näytä hyvältä Picon päällä. Nautilus äksä menettelee

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Nuo ilmoitetut painot on vähän mitä sattuu, toisinaan ne ilmoittaa sen koko pakkauksen painon.. Ja sama FT:llä...
    PS. Nautilus (isompi) ei kyllä näytä hyvältä Picon päällä. Nautilus äksä menettelee
    Aa, kiitos infosta. En ostakaan picoa jos on vähän liian pieni isolle nautilukselle. Hyvä kun huomioit. Itselle ei aina tuu mieleen ajatella kaikkea

Sijainti
    Masku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Aa, kiitos infosta. En ostakaan picoa jos on vähän liian pieni isolle nautilukselle. Hyvä kun huomioit. Itselle ei aina tuu mieleen ajatella kaikkea
    Makuasia tääkin on
    IMG_20160709_212450954.jpg

Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Tuolta se näyttää "verkkotankin" kanssa:

pico-nautilus.jpg
    Viimeksi muokannut Hande; 09.07.16 kello 21:40.

Ööh, tuli sama viesti kahteen kertaan... Sorry! Editoidaan: Toi on kans vähän makuasia, että sopiiko vai ei. Mun mielestä sopii Picoon ihan hyvin, eikä liian ison näköinen. Kohtuullisen kevyt yhdistelmä taskussa kuljetettavaksi verrattuna Yihi MiniSX ML:ään, joka on yli 100g painavampi. Tollasta nyt reilun vuorokauden verran nostellut pöydältä huulille:

SX-ML-Nautilus.jpg
    Viimeksi muokannut Hande; 09.07.16 kello 21:50.

Sijainti
    Masku
    Tuolta se näyttää:

pico-nautilus.jpg
    Täähän näyttää paremmalta kuin tuo mun setti
    Homokivan tippi ?

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Hmm. Ei se välttämättä oo liian iso tankki tuohon modiin... Lyhyen tipin vaatii mun mielestä kyllä. Parantais "balanssia" vähäsen. Ja juu, mullakin on tuollainen tippi, vaan odotan kovasti että omatekemistä lakat kuivuisi niin saisi mallata sopivan tipin vaikka joka päivä itselleen fiiliksen mukaan

Homokivan tippi ?
    Joo GayFun V4:n kopiotippi Fasttechiltä. Ei olleet kalliita. Otin tollasen 5 kpl setin. Ei paljoa erota alkuperäisestä.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Tesla nano 60W ja Nautilus. IMG_0858.jpg

Kivasti sopii tuon Teslankin kanssa.

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •