Sivu 167 / 191 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67117157163164165166167168169170171177 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,321 - 3,340 / 3802

Aihe: Tupakkalaki uudistuu - lausuntokierros 28.9. asti

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Ote laista joka ei liity asiaan mitenkään Sama kun minä löisin tähän kaksi pykälää maahanmuuttolaista ja sanoisin että katso nyt, olen taas kerran oikeassa. Se on vain niin vaikeeta sulle myöntää että voit joskus olla väärässä.

Höyrykone zkys's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Ote laista joka ei liity asiaan mitenkään Sama kun minä löisin tähän kaksi pykälää maahanmuuttolaista ja sanoisin että katso nyt, olen taas kerran oikeassa. Se on vain niin vaikeeta sulle myöntää että voit joskus olla väärässä.
    Laki asuinhuoneiston vuokrauksesta ei liity asiaan "mitä vuokranantaja voi tai ei voi kieltää" ollenkaan, vaikka siinä juuri määritellään hyvinkin tarkasti nuo jutut.

Ok. Asia kunnossa ()

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Paitsi kun siinä laissa ei puhuta mitään siitä, että mikä saadaan kieltää ja mikä ei. Mutta mitäpä tässä enää jankkaamaan, onhan sen sun kanssa jo huomannut sata ihmistä että kun sinä päätät jossain olla oikeassa niin sitten sinä olet siinä oikeassa faktoista riippumatta

Yle1 tuli pelihimosta juttua. 70000e pelattu 15 vuoden aikana. Ajattelin että sehän on aika paljon, mutta sitten aloin laskea että eihän se ole kuin siinä 12e per päivä . Itse olen joskus laskenut että 25 tonnia mennyt röökiin 15 vuotena. Aski per päivä ja keskihinta siinä 4,5e. Olishan silläkin saanut vaikka mitä JOS olisi säästänyt ne.

Höyrykone tuittu's Avatar

Sijainti
    Uleåborg

Höyrykone zkys's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Paitsi kun siinä laissa ei puhuta mitään siitä, että mikä saadaan kieltää ja mikä ei. Mutta mitäpä tässä enää jankkaamaan, onhan sen sun kanssa jo huomannut sata ihmistä että kun sinä päätät jossain olla oikeassa niin sitten sinä olet siinä oikeassa faktoista riippumatta
    Joo näinhän se menee. Kannattais nyt ehkä lukea vielä ajatuksen kanssa ajatuksen kanssa nuo viestit.

Minä en jaksa sulle enää hakea todisteita lisää tästä asiasta, vaikka mulla ois 10 suurimman vuokrayhtiön todistus, 100 asianajajan näkemys aiheesta, 5 korkeimman oikeuden ennakkopäätöstä ja lakikirja mukana, niin ei ne sulle kelpais. Olisin vaan sun mielestä vitun apina ja haluaisin olla aina oikeassa.

Tämähän nyt ei oo aivan ensimmäinen kerta ku sulle hommattaisiin sitä oikeaa faktaa, sun "faktat" on vaan aina paremmat.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Hommaa sitä faktaa niin uskon! Tähän mennessä sitä ei vain ole tullut. Yhdenkin asianajajan näkemys riittää, tarpeeksi kun maksat niin saat varmasti minkälaisen todistuksen vain

Höyrykone Kynä's Avatar

Sijainti
    Tuusula
    Oon kyllä vahvasti sitä mieltä että höyryttelyä ei ole voinut kieltää laillisin perustein. Eikös siitä ensimmäinen laki ole nyt vasta tulossa voimaan?

Höyrypää Deetwo7's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Vaikuttais kyllä aika kohtuuttomalta ehdolta kieltää jotain mistä ei ole näyttöä että aiheutaisi muille mitään, mutta silti puuttuu itsemääräämisoikeuteen ja yksityisyyden suojaan. Erittäin mielivaltaista.
    En tosin tunne noiden allergiatalojen toimintaa, enkä oikein löydä mitään laillisia määritelmiäkään sille..

Se on toki eri asia että uskooko sitä kukaan. Tehokkaasti on propagandaa levitetty kuitenkin.

Höyrykone zkys's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Hommaa sitä faktaa niin uskon! Tähän mennessä sitä ei vain ole tullut. Yhdenkin asianajajan näkemys riittää, tarpeeksi kun maksat niin saat varmasti minkälaisen todistuksen vain
    No kuten sanoin ei jaksa. Tuossa se just tuleekin hyvin esiin, jos hommaisin sulle kirjallisen lausunnon asianajajalta, niin se ois maksettu juttu sun mielestä.

Mulle käy että oon tässä hommassa väärässä. Oon huomannu että oon sun kanssa väärässä, aivan sama mistä väitellään.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    No tässä asiassa tiedän että se olisi maksettu juttu. Monessa asiassa minä olen ollut väärässä ja ne myöntänytkin, mutta tässä tiedän 100% varmasti olevani oikeassa. En sitten tiedä miksi se on sulle niin vaikea asia ymmärtää.

Höyrykone Kynä's Avatar

Sijainti
    Tuusula
    Ei kai nyt asuntoja voida yhtäkkiä vuokraisännältä ilmoituksella muuttaa "allergiataloksi" kai siihen nyt tarvitaan jotain tutkimuksia ja rakenteellisia vaatimuksia mm. materiaalien ja ilmanvaihdon suhteen.

Höyrykone Kynä's Avatar

Sijainti
    Tuusula
    Nyt Pave perustele vähän miksi väität olevasi 100% oikeassa? Ilmeisesti omakohtaista kokemusta?

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Kyllä, on omakohtaista kokemusta eräästä hankalasta vuokraisännästä ko. asiaan liittyen.

Höyrykone zkys's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Kyllä, on omakohtaista kokemusta.
    No avaa nyt vähän.

Höyrähtänyt

Sijainti
    Kangasala
    Hoi!

Vieläkös tuolta Fastetchiltä uskaltaa laittaa modia ja tankkia tilaukseen vai voiko jo jäädä tulliin, kun eikös se lakiuudistus ole 15.8?

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Mitä tuota nyt enempää avaamaan. Vuokraisäntä halusi kohtuuttomia ehtoja vuokrasopimukseen joihin en suostunut, pyysi tarkistamaan asian luvanvaraisuuden asianajajalta ja irtisanoi vuokrasopimuksen sen jälkeen kun olin tarkistanut enkä suostunut kuittaaamaan uutta vuokrasopimusta.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Muilu Näytä viesti
    Hoi!

Vieläkös tuolta Fastetchiltä uskaltaa laittaa modia ja tankkia tilaukseen vai voiko jo jäädä tulliin, kun eikös se lakiuudistus ole 15.8?
    Ulkomailta saa tilata vuoden loppuun asti.

Höyrykone Kynä's Avatar

Sijainti
    Tuusula
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muilu Näytä viesti
    Hoi!

Ite tilasin kiinasta viimex tänään.

Höyrykone Kynä's Avatar

Sijainti
    Tuusula
    Mitä tuota nyt enempää avaamaan. Vuokraisäntä halusi kohtuuttomia ehtoja vuokrasopimukseen joihin en suostunut, pyysi tarkistamaan asian luvanvaraisuuden asianajajalta ja irtisanoi vuokrasopimuksen sen jälkeen kun olin tarkistanut enkä suostunut kuittaaamaan uutta vuokrasopimusta.

Ulkomailta saa tilata vuoden loppuun asti.
    Koskien höyryttelyä? Allergialiiton asunto kenties? Niissä on kovat rajoitukset.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Koskien höyryttelyä?
    Ei sentään, tästä on jo yli 10 vuotta aikaa. Lapsi oli tulossa ja vuokraisäntä ei halunnut että hänen asunnossaan asuu lapsiperhe.

Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •