Ote laista joka ei liity asiaan mitenkäänSama kun minä löisin tähän kaksi pykälää maahanmuuttolaista ja sanoisin että katso nyt, olen taas kerran oikeassa. Se on vain niin vaikeeta sulle myöntää että voit joskus olla väärässä.
Ote laista joka ei liity asiaan mitenkäänSama kun minä löisin tähän kaksi pykälää maahanmuuttolaista ja sanoisin että katso nyt, olen taas kerran oikeassa. Se on vain niin vaikeeta sulle myöntää että voit joskus olla väärässä.
Paitsi kun siinä laissa ei puhuta mitään siitä, että mikä saadaan kieltää ja mikä ei. Mutta mitäpä tässä enää jankkaamaan, onhan sen sun kanssa jo huomannut sata ihmistä että kun sinä päätät jossain olla oikeassa niin sitten sinä olet siinä oikeassa faktoista riippumatta![]()
Yle1 tuli pelihimosta juttua. 70000e pelattu 15 vuoden aikana. Ajattelin että sehän on aika paljon, mutta sitten aloin laskea että eihän se ole kuin siinä 12e per päivä. Itse olen joskus laskenut että 25 tonnia mennyt röökiin 15 vuotena. Aski per päivä ja keskihinta siinä 4,5e. Olishan silläkin saanut vaikka mitä JOS olisi säästänyt ne.
Joo näinhän se menee. Kannattais nyt ehkä lukea vielä ajatuksen kanssa ajatuksen kanssa nuo viestit.
Minä en jaksa sulle enää hakea todisteita lisää tästä asiasta, vaikka mulla ois 10 suurimman vuokrayhtiön todistus, 100 asianajajan näkemys aiheesta, 5 korkeimman oikeuden ennakkopäätöstä ja lakikirja mukana, niin ei ne sulle kelpais. Olisin vaan sun mielestä vitun apina ja haluaisin olla aina oikeassa.
Tämähän nyt ei oo aivan ensimmäinen kerta ku sulle hommattaisiin sitä oikeaa faktaa, sun "faktat" on vaan aina paremmat.
Hommaa sitä faktaa niin uskon! Tähän mennessä sitä ei vain ole tullut. Yhdenkin asianajajan näkemys riittää, tarpeeksi kun maksat niin saat varmasti minkälaisen todistuksen vain![]()
Vaikuttais kyllä aika kohtuuttomalta ehdolta kieltää jotain mistä ei ole näyttöä että aiheutaisi muille mitään, mutta silti puuttuu itsemääräämisoikeuteen ja yksityisyyden suojaan. Erittäin mielivaltaista.
En tosin tunne noiden allergiatalojen toimintaa, enkä oikein löydä mitään laillisia määritelmiäkään sille..
Se on toki eri asia että uskooko sitä kukaan. Tehokkaasti on propagandaa levitetty kuitenkin.
No kuten sanoin ei jaksa. Tuossa se just tuleekin hyvin esiin, jos hommaisin sulle kirjallisen lausunnon asianajajalta, niin se ois maksettu juttu sun mielestä.
Mulle käy että oon tässä hommassa väärässä. Oon huomannu että oon sun kanssa väärässä, aivan sama mistä väitellään.
No tässä asiassa tiedän että se olisi maksettu juttu. Monessa asiassa minä olen ollut väärässä ja ne myöntänytkin, mutta tässä tiedän 100% varmasti olevani oikeassa. En sitten tiedä miksi se on sulle niin vaikea asia ymmärtää.
Kyllä, on omakohtaista kokemusta eräästä hankalasta vuokraisännästä ko. asiaan liittyen.
Hoi!
Vieläkös tuolta Fastetchiltä uskaltaa laittaa modia ja tankkia tilaukseen vai voiko jo jäädä tulliin, kun eikös se lakiuudistus ole 15.8?
Mitä tuota nyt enempää avaamaan. Vuokraisäntä halusi kohtuuttomia ehtoja vuokrasopimukseen joihin en suostunut, pyysi tarkistamaan asian luvanvaraisuuden asianajajalta ja irtisanoi vuokrasopimuksen sen jälkeen kun olin tarkistanut enkä suostunut kuittaaamaan uutta vuokrasopimusta.
Ulkomailta saa tilata vuoden loppuun asti.