Sivu 28 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 182425262728293031323878128 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541 - 560 / 3146

Aihe: Kanger Subtank

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    PItäähän tuo ny rakentaa uusiksi, kun tuli purettuakin Katotaan miten äijän käy.
    0.35 , 0.4 & 0.45 letkuja olen käyttänyt Muista tohottaa lanka kun olet tehnyt coilin ja käytä vähän pumpulia
    Itse leikannut siten että atopään yli tulee se 1-2mm päät ja sen jälkeen "töpöttänyt" ne atopään sisään kuten vakiopäässäkin

E : muista leikata atopään pohjasta langat aivan juuresta poikki että mahtuu baseen kiinni eikä väännä coilia mihinkään

Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Mulla ois noita valmiita NR-R-NR lankoja mitä joskus tullu tilattua, harmi että ovat 1.5ohm. Löytysköhän jostain 0.5ohmin kieppeillä
    Kyllähän ton zapperin pystyy tekee itekki, eikä kyl paljoa maksa ku muistin mukaan pystyy tekee ihan noista markettikertakäyttökameroiden salamalaitteesta sen. Sitte vaa hitsaamaan ite niitä NR-R-NR piuhoja

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Kyllä jasso internetissä saa kiroilla, onhan tämä foorumikin K-18
    Kato mä koitan pitää homman asiallisena
    Itseasiassa oon kyl siviilissäkin tuttujen kersken aika rumasanainen Töissä aikasemmin lempinimi vittuperkelesaatana, tuttavallisemmin vps Eli aika äksy, saatan purasta vaik korvasta
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrykone heimo's Avatar

Sijainti
    Suomenniemi
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    0.35 , 0.4 & 0.45 letkuja olen käyttänyt Muista tohottaa lanka kun olet tehnyt coilin ja käytä vähän pumpulia
    Itse leikannut siten että atopään yli tulee se 1-2mm päät ja sen jälkeen "töpöttänyt" ne atopään sisään kuten vakiopäässäkin

E : muista leikata atopään pohjasta langat aivan juuresta poikki että mahtuu baseen kiinni eikä väännä coilia mihinkään
    0.32 löytyy, sillä siis mennään. 3mm coili ja 1.4omh näyttää mittari. Ei kurlaa, wickaa hyvin eikä tuossa mielestäni maistu mitään outoa 25w kestää laittaa huoletta Kboxiin.

Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Kato mä koitan pitää homman asiallisena
    Itseasiassa oon kyl siviilissäkin tuttujen kersken aika rumasanainen Töissä aikasemmin lempinimi vittuperkelesaatana, tuttavallisemmin vps Eli aika äksy, saatan purasta vaik korvasta
    Nii, vittu. Ei me herasmiehet kiroilla vieraitten kuullen

saakos tähän nyt jostain noita lämpösäätöön sopivia valmisatopäitä ja onko toimivia?

http://i57.tinypic.com/29opclg.jpg
    0.4ohm paraller(twisted piti olla, mutta vitukshan se meni) muutama kieppiä .40 kanthaalia
    Eka sekuntti on aika vaisua kun tehoa on saatavilla vaan se 30w, mutta sen jälkeen mukavan täyteläiset & lämpimät höyryt.
    100vgkin vickaa, kunhan ei nyt mitään +5s lunghittejä vedä

E: Edellisellä sivulla kirositte RBA basea, minä taas kiroan valmisatoja.
    Kaikki räksyy, poksuu & antaa dryhittiä.
    Viimeksi muokannut Chromic; 24.02.15 kello 14:05.

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sir^ Näytä viesti
    saakos tähän nyt jostain noita lämpösäätöön sopivia valmisatopäitä ja onko toimivia?
    Vaporsharkilta saa ainaki, 18 dollaria paketti.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Toinen atopää putkeen kun jälkipolttoa puskee jo 15ml jälkeen ja ketjuhöyryttelyllä meinaa mennä jo kuivan puolelle. Pistetään nesteen piikkiin kun samalla nesteellä (coniin The Bars) tämä efekti.

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Mulla tuli ekalla atopäällä jälkipolttoa heti uutena, mut silti sitä käytin ja pitkään se kesti. Eli ei siitä kannata välittää kuhan ei kuivaa anna.
    Melkeen kaikilla occ atopäillä on jonkunlaista jälkipolttoa.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Mutta kun meinaa antaa kuivaa kun ketjussa höyryää :/ Ei passaa höyrytä

Lasikin falskaa yläosasta, pitää tämän tankillisen jälkeen vaihtaa tiivisteet ja lasi.

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Paavo ottaa lasin & o-renkaat pois pesee koko paskan (runko , lasi & o-renkaat)
    Kuivaa kaikki ja kasaa kuivana niin toimii kun junan vessa

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Niin mä oon pessyt ja kuivannut joka kerta kun oon nestettä vaihtanut. Veikkaan että on vaan nestettä päässy tonne yläosan O-renkaiden väliin ja siksi vuotaa.

Höyrykonkari

Sijainti
    Joensuu
    Tänään pitäisi 25mm subtank tulla postissa.. Saa nähdä miten pärjää verrattuna delta 2

Höyrykonkari JesseBob's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Oli kolmannet erilaiset RBA-pään eristeet tänään tulleessa Minissä. Ekassa oli valkoiset, toisessa kirkkaat ja viimeisessä harmaat, jotka näyttäis PEEKiltä. Uusimmassa oli varaosissa myös mustat O-renkaat.

Höyrähtänyt

Sijainti
    kouvola
    Mistäs Jesse tilasit minin? Itsekkin aikeissa hommata mutta hieman arveluttaa juurikin millä eristeillä mahtaa kolahtaa laatikkoon.

Mini tuli. Näytin heti dremeliä ja neulaviilaa rba-päälle, kun ei meinannut wickata. Nyt wickaa 75-pinnasta VG:tä kuin hirvi. Maku on lieroksi loistava, eikä häviä mielestäni paljoakaan Misterille. Imuvastuskin on just passeli.

Höyrykone pki's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Tänään tuli väännettyä 0.4mm langasta 1,2 ohm microcoili, tänään saapuneella Revolver jigillä.. Loistava vekotus.
    Vickaa hyvin ilman mitään urien viilailuita ja hyvin toimii 15-20 watilla.

En vaan ymmärrä miten muilla tän kanssa ongelmia ja mä sentään käytän ainoastaan 100% vg litkuja.

DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Tänään tuli väännettyä 0.4mm langasta 1,2 ohm microcoili, tänään saapuneella Revolver jigillä.. Loistava vekotus.
    Vickaa loistavasti ilman mitään urien viilailuita ja hyvin toimii 15-20 watilla.

En vaan ymmärrä miten muilla tän kanssa ongelmia ja mä sentään käytän ainoastaan 100% vg litkuja.
    Jep
    Nosta tehoja puolella ja samat VG litkut niin alkaa tupruttaa kuivaa
    Alle 20w kun mennää ihan sama millä litkuilla ajaa niin toimii vakiona hyvin

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Juurikin noin, kyllä mäkin 15 watilla ajelin ihan tyylikkäästi. 25 watilla ei sitten enää tullutkaan ku vitutusta.

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Odota Pave pian saat ajaa 40w
    Teen sulle coilinki valmiiks

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •