Kyllähän sinä tiedät että minä tykkään imeä, silleen heterosti
Kyllähän sinä tiedät että minä tykkään imeä, silleen heterosti
80vg toimi loistavasti valmis atoilla, ehkä jopa paremmin kuin rba basella![]()
Joo minä heitin RBA-pään jo helevettiin, tai siis kirjekuoressa Satakuntaan![]()
Ei kai tää tarttee ku vähän viilaa, dremel on HE miesten hommia![]()
Eilen sain ekat henkoset broidin Subtankista ja olihan kokemusKyllä on mennyt e-savukkeet eteenpäin vuodessa. Tai no silloin mulla oli joku Egon rimpula mutta kuitenkin, ja lung hitit tuli kuin itsestään kun se airflow on niin kevyt niin tuntui oudolta edes vetää poskien kautta. Enää lyhyet 3 viikkoa omaan
![]()
Käykö minin rba-pää 25 mm versioon ja/tai toisinpäin?
Nehän ei ole ihan samanlaisia, ainakaan sisältäpäin...
E. Jaa, noihan on ulkoapäinkin ihan erilaisia. Ja taitaa olla se imuputken aukkokin eri kokoinen, eli eipä mitn.![]()
Viimeksi muokannut Pottula; 22.02.15 kello 18:31.
Täällä 30w tikku & 0.4ohm RBA, pari sivua taakseppäin pitäisi olla kuva setupista.
Ei poksu/räi kunhan ei nyt keuhkot "lomolla" ime, semmonen 50-50 on jees.![]()
25-30w tulitan, enemmänkin pystyisi 35-40 ehkä(?), mutta minkäs teet.
Hyvät maut & höyryt tulee, isointa ilmareikää käyttäen.![]()
Nyt pystyy jo kokemuksen rinta-äänellä huutelemaan, notta on hyvä kikotin tämä Mini mallin Subtank.
Nyt atlantiksen ja subtankin testanneenna voin melkeinpä plussat subille antaa :/ molemmissa kyllä hyvät ja huonot puolensa.
-Provari v2+Zap
-Somnium hybrid
Melkosen säälittävä kötöstys tuo RBA base, vaihtele topcäppiä, menetä nestetilavuutta ja kärsi wickaus ongelmista kun nuo urat nyt on mitä onTaitaa tulla parempi kun rakentaa tuon neliskanttisen atopään uusiksi
![]()
Sen tehdasaton kanssa vaan joutuu pelleilemään NR-langan kanssa jos ei halua kumia kärtsätä.
Molemmissa, minissä & normissa noi rba-zydeemit samaa paskannypläämistä mitä homokivoissa. Valmispäät ihan ok.
Eihän tollasista kirvan vit*n kokoisista reiistä mee edes vesi ilman dremelöintiä litkuista puhumattakaan
Pitäs koittaa jos meshillä toimis paremmin.
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kyllä jasso internetissä saa kiroilla, onhan tämä foorumikin K-18
Mutta ihan totta, järkyttävän pienet ne reiät on.
PItäähän tuo ny rakentaa uusiksi, kun tuli purettuakinKatotaan miten äijän käy.
Mulla ois noita valmiita NR-R-NR lankoja mitä joskus tullu tilattua, harmi että ovat 1.5ohm. Löytysköhän jostain 0.5ohmin kieppeillä![]()