Sivu 20 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 101617181920212223243070120 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 381 - 400 / 3146

Aihe: Kanger Subtank

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Mähän imen kaikki polkupyörää pienemmät suoraan keuhkoon. Emmä mikään lussuttaja oo
    Pikkasen ahas imu tos on rba pohjalla
    Ettei sulla olis jotain pohjassa jotain hämärää
    Puras se koko rba base atomeiksi ja pese kunnolla jos siellä on jotain ylimääräistä
    Millä rööreillä ajelet tuplat vai slotti ?

E : Laitoin sulle luuriin eroottisia kuvia

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Slotilla ja hirveellä imulla
    Juu kun tilanne rauhottuu niin otan koko zydeemin atomeiks ja väännän uuden coilin
    Juu oli eroottiset kuvat, pitää runk... eiku kattoo myöhemmin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Koitas tupla rööreillä ja puoliks tyhjällä tankilla aloittaa

Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Koitas tupla rööreillä ja puoliks tyhjällä tankilla aloittaa
    Mitenkä te saatte ton RBA pään vuotaa? Itellä VG liisterit tankissa ja ei dryhitin dryhittiä eikä kurlausta, voin kiskoa tankin aivan kokonaan tyhjäksi ilman mitään ongelmia

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lova Näytä viesti
    Mitenkä te saatte ton RBA pään vuotaa? Itellä VG liisterit tankissa ja ei dryhitin dryhittiä eikä kurlausta, voin kiskoa tankin aivan kokonaan tyhjäksi ilman mitään ongelmia
    En oo saanut tippaakaa ulos
    Wickkaus on ollut ongelma ennemmin paksuilla VG:llä ilman vettä tai PG:tä

Höyrypää jsi811's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    mulla taas pitää tunkee vitusti vanua ja jättää ne tarkotuksel kanavien pääle.....muute räkii hemmetisti ja 80vg nesteet käytös

Höyrähtänyt

Sijainti
    Hämeenlinna
    EVODn atot istuu myös, jaa miksikö? Kunhan kokeilin

Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Aikani Miniin kaikennäköistä coilia rakenneltuani olen tainut löytää mieluisan. Dualbarrelhässäkkä .32 kanthalista noin 2mm halkaisijalla. Mahtuu just ja just väliin ilman, että koskettelee ruuveja. Enää ei räi suuhun, mutta makua tulee ja kovaa. 40 wattia .8 ohmiin siggestä ja 70vg nesteet.

http://i.imgur.com/eFR3aZA.jpg
    Pitihän se tämäkin testata. Samalla kanthalilla/halkaisijalla/kiepeillä/ohmeilla.

50/50 nesteillä tuntuu räkivän hieman suuhun, kokeiltu max 20w. Ilmeisesti toimiakseen hyvin vaatisi enemmän watteja peliin? Yli 20 w liikaa minulle, joten palataas takaisin single coiliin...

Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Pitihän se tämäkin testata. Samalla kanthalilla/halkaisijalla/kiepeillä/ohmeilla.

50/50 nesteillä tuntuu räkivän hieman suuhun, kokeiltu max 20w. Ilmeisesti toimiakseen hyvin vaatisi enemmän watteja peliin? Yli 20 w liikaa minulle, joten palataas takaisin single coiliin...
    En oikein tiedä. Ite siinä 25 watin pintaan ajellut. Helposti tosin alkaa räkimään suuhun, jos kovempaa imee. Muuta valittamista tuossa setupissa ei oikeastaan ole kuin, että kiristää ilmankulkua huomattavasti. Kai vois vähän ylemmäs nitkutella coilit.

E: Todella kiukkunen srtupö se tosin on. Ei mikään ylläri, ettei kaikille sovellu.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Tässä minissä tuntuu olevan tosi tarkkaa että pumpuleita ei painele alas dekkiin vaan ihan hennosti niin että jää jopa rakoa. 80VG ja tuntuis wickaavan.
    Nyt alkanut jo makuakin löytymään paremmin kun tekee coilit riittävän ylös.

Hohhoi, näyttää olevan noi subtankin lasit aika helppoja halkeilemaan, nytten 2 kpl lasitankkeja joista on sirpale irronnu reunasta joten oisko kenelläkään lahjottaa/myyä yhtä Subtank Minin lasia?

Millä ihmeellä sä niitä rikki saat, nesteet ei varmaankaan niitä riko? Lasihan on paksua kuin mikä, ei ihan helpolla pitäisi rikki mennä - tietty jos putoaa tms. niin varmaan hajoaa.

Puffilla ainakin noita varalaseja myynnissä, jos et muualta löydä...

E. Vähän korjailtu sanamuotoja.
    Viimeksi muokannut Pottula; 16.02.15 kello 01:14.

Itse olen imeskellyt about 50ml nestettä subtankin 1,2ohm vastuksen läpi ja pakko se on myöntää että on ihan loistava laitos,omaan silmään esteettisesti jees,helppo täyttää,ihan ok tilavuus (mini) ja mukavasti tulee höyryä ja makua.
    Voi vetää kunnon lung hittejä tai tarvittaessa poskareita eikä ato ole siitä moksiskaan.
    Vertailu kohteena delta2 josta saa ehkä hieman enempi höyryä mutta atopäiden kestävyys on mitä on.
    Siinä missä deltalla meni 4 päätä subtankilla mennään ensimmäisellä ja rokkaa niinkuin uutena.
    Osittain voi johtua tavasta käyttää mutta subtankilla ei tarvitse keskittyä tekniikkaan vaan antaa vain mennä ja nauttia höyryttelystä ja makua piisaa.
    En olisi vielä muutama kuukausi sitten uskonut tälläisia ylisanoja clearosta sanovani mutta jos tästä vielä paremmaksi muuttuu tällä rahalla niin huh huh.
    Vuosi sitten laitettiin satoja euroja kiinni putkimodeihin ja mesh atoihin tai kaiffareihin,nyt saan samat maut ja höyryt irti jos en enemmänkin muutamalla kympillä.Virtalähteenä toimii IStick,ei enää akkujen rahtausta ja laturia repussa,kännyn laturilla latautuu molemmat.
    Ei kuseksi,käryä tai tarvitse pitää työkalupakkia mukana kun lähtee reissuun,V.... Mä olen onnellinen!!!!
    Mainitsen vielä,v....mä oon onnellinen!!!!!!!!!!!!!!!

Höyrykone

Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko-Pekka Näytä viesti
    Itse olen imeskellyt about 50ml nestettä subtankin 1,2ohm vastuksen läpi ja pakko se on myöntää että on ihan loistava laitos,omaan silmään esteettisesti jees,helppo täyttää,ihan ok tilavuus (mini) ja mukavasti tulee höyryä ja makua.
    Voi vetää kunnon lung hittejä tai tarvittaessa poskareita eikä ato ole siitä moksiskaan.
    Vertailu kohteena delta2 josta saa ehkä hieman enempi höyryä mutta atopäiden kestävyys on mitä on.
    Siinä missä deltalla meni 4 päätä subtankilla mennään ensimmäisellä ja rokkaa niinkuin uutena.
    Osittain voi johtua tavasta käyttää mutta subtankilla ei tarvitse keskittyä tekniikkaan vaan antaa vain mennä ja nauttia höyryttelystä ja makua piisaa.
    En olisi vielä muutama kuukausi sitten uskonut tälläisia ylisanoja clearosta sanovani mutta jos tästä vielä paremmaksi muuttuu tällä rahalla niin huh huh.
    Vuosi sitten laitettiin satoja euroja kiinni putkimodeihin ja mesh atoihin tai kaiffareihin,nyt saan samat maut ja höyryt irti jos en enemmänkin muutamalla kympillä.Virtalähteenä toimii IStick,ei enää akkujen rahtausta ja laturia repussa,kännyn laturilla latautuu molemmat.
    Ei kuseksi,käryä tai tarvitse pitää työkalupakkia mukana kun lähtee reissuun,V.... Mä olen onnellinen!!!!
    Mainitsen vielä,v....mä oon onnellinen!!!!!!!!!!!!!!!
    Ja mä kun päätin olla hankkimatta tätä.KIITTI V...STI Ostettava on

Osta, osta, osta...

Ei vaan, loistopeli käytit sitten rba-päätä tai valmiita atopäitä - suosittelen.

Höyrykone

Pakkohan se on kun näin hehkutetaan

Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Millä ihmeellä sä niitä rikki saat, nesteet ei varmaankaan niitä riko? Lasihan on paksua kuin mikä, ei ihan helpolla pitäisi rikki mennä - tietty jos putoaa tms. niin varmaan hajoaa.

Puffilla ainakin noita varalaseja myynnissä, jos et muualta löydä...

E. Vähän korjailtu sanamuotoja.
    No esim kissat kaato riehuessaan pöydällä olevan meksun jossa subtank oli päässä -> kaatu mun hiirimaton päälle -> reunasta haljennu siru irti ja sama juttu nytten ton uuen lasin kanssa, tipahti yöpöydältä meikän housujen päälle ja lasista halkes sitte taas siru, tälläkertaa sisäpuolelta

Itseltä ei ole siruja irtoillut vaikka on useamman kerran kaatunut,on vielä niin lihas muistissa tuo että laite pitää jättää pystyyn ettei vuoda,tämänhän voi laittaa kyljelleenkin niin ei pääse kaatuilemaan.
    Mitenkäs muilla on nuo valmiit atopäät toimineet,onko mulla ollut vaan tuuria vai onko ne tosiaan suurimmaksi osaksi toimivia.

Höyryttelijä

Sijainti
    Pirkanmaa
    Itse huomasin kanssa pari päivää sitten, että oli minin tankki koko matkalta halki. Ja ei ole kyllä saanut mitään 'pöydällä pystystä kellautus kyljelleen' kummoisempaa iskua missään vaiheessa. Tuolla aikaisemmalla lasilla tuntui myös ajoittain hikoilevan nestettä jostain välistä ulkopuolelle. Varalasilla on pysynyt nyt kädet puhtaina. Loistava laite kyllä muuten.
    Sturmmod - Vamo - EAmod & Kick - AIO
    Bullyt - 306DCA - Smok 510 1,7Ω

Höyrykonkari Cure's Avatar

Sijainti
    Forssa
    Atot toimivat kyllä loistavasti, kun lopetti custardin imuttamisen. Sillä ei mennyt läpi kuin 40ml ja vaihtoon. Muilla nesteillä vaihdan desin jälkeen, vaikka ei ole edes pakko

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •