Sivu 19 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91516171819202122232969119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361 - 380 / 3146

Aihe: Kanger Subtank

Höyryttelijä

Sijainti
    Hämeenlinna
    Nuihin atopäihin saa nätisti ite vaihettua pumpulit ja taas toimii... Ite en aina jaksa väsätä uutta setuppia rba päähän ni oon sitä mukkaa vaihtanu uudet pumpulit nuihin atopäihin ku ne on menny huonoks. Pyörittämällä saa pumpulin pois...

Höyrykonkari Cure's Avatar

Sijainti
    Forssa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Anss0 Näytä viesti
    Nuihin atopäihin saa nätisti ite vaihettua pumpulit ja taas toimii... Ite en aina jaksa väsätä uutta setuppia rba päähän ni oon sitä mukkaa vaihtanu uudet pumpulit nuihin atopäihin ku ne on menny huonoks. Pyörittämällä saa pumpulin pois...
    Jaa pumpulia vaihtoon ilman valmisaton purkua ja toimii? Pics, or it didn't happen..

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Minä tein tuota Protankin atojen kanssa ja hyvin toimi, en keksi syytä miksei Subtankinkin kanssa toimisi.

Höyryttelijä

Sijainti
    Hämeenlinna
    Juurikin näin.. Pienellä hammastikuulla tai pikku ruuvvarilla työntelee yläkautta wikkireijästä pumpulia ensin vähän ulos ottaa pinseteillä kiinni ja alkaa pyörittää. Rauhaksiltaan pumpulit ulos ja uudet tilalle...

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Toimiihan toi, ite koitin laittaa meshin vanhan atopään vastuslankojen alle ja melkeen toimi, kunnes jalka katkes. Pumpuli on vähän helpompi ni ihan varmana onnistuu.

Höyryttelijä

Sijainti
    Hämeenlinna
    Ite oon tehny yhteen atopäähän uuden coilinki ja on helpompi tehä sekin kun vanhoihin kangerin atopäihin tillaa on enempi. 2.5mm tai 3mm poranterän ympärille kun tekkee ni saa pumpulit vielä hyvin asennettua.

Höyryttelijä

Sijainti
    Kainuu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja f4kiiri Näytä viesti
    Tarkotin just päinvastoin. Misteristä maukkaampaa. Eihän nää oikeen vertailukelpoisia olekkaan kun ovat eri hintaluokassa ja toinen on clearo. Tosin käytän vain rba pohjaa.
    On totta myös näinpäin, ja varmaan enemmän. Mulla myös RBA käytössä.
    Out of order...

Höyryttelijä PaKu81's Avatar

Sijainti
    Naantali
    Onkos jollain tietoa saisiko näihin suoriltaan jostain vähän eri värimaailmaa edustavia tankin o-renkaita kun tuo punainen nyt tunnetusti on tyttöjen väri?`Tai olisiko joku niin ystävällinen ja kertoisi mitat tähän normi 25mm ja nano 18,5mm malliin niin voisi niillä jälestää sopivia. Omat tosiaan vasta tulonpäällä niin ei voi itse mittailla.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Minusta tuo punainen on ihan kiva tehosteväri Mutta jos vaikka Motonetistä haet jonku O-rengaspaketin niin eiköhän siellä sopivat ole.

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Tää perkeleen mini ja rba-pohja
    Kuka saatanan urpo tonkin on suunnitellu? Itse ato valmispäillähän on suunniteltu koville tehoille... Toi rba pohja ei varmaan wikkaa vakiona ees 90 pgeellä... Ego tikun nokkaan varmaan ihan jees.
    Nyt on dremelöity raakasti äSSän oppien mukaan ja silti uskaltaa sen 19w antaa runtua.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Kuka saatanan urpo tonkin on suunnitellu? Itse ato valmispäillähän on suunniteltu koville tehoille... Toi rba pohja ei varmaan wikkaa vakiona ees 90 pgeellä... Ego tikun nokkaan varmaan ihan jees.
    Nyt on dremelöity raakasti äSSän oppien mukaan ja silti uskaltaa sen 19w antaa runtua.
    Lähetänkö sulle modatun pohjan ?
    Sitten on enää kiinni vaa setup:sta ja sinusta

Höyryttelijä

Sijainti
    Hämeenlinna
    Kangerilta pitäs olla tuolla erivärisiä tiivisteitä jossain välissä subtankkiin...

Toi rba pohja on vakiona aikas huono minunkin mielestä.. Saa suurentaa wikki urat jos ei halluu kuiva polttaa pumpulia..

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Minusta tuo punainen on ihan kiva tehosteväri Mutta jos vaikka Motonetistä haet jonku O-rengaspaketin niin eiköhän siellä sopivat ole.
    Toi toi
    Ei siihen normi renkaat käy pelkästään
    Kankeri on luvannut duunata "pimp my o-ring" settejä eli erivärisiä luvassa joskus

Tässä vielä kuva vakio tiivisteistä

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Lähetänkö sulle modatun pohjan ?
    Sitten on enää kiinni vaa setup:sta ja sinusta
    Emmä tiiä, näit sen kuvan liittimen päästä. Syvempää ei tohdi tehdä, leventää tietty pikkasen pystys. Maku kyl parani verrattuna valmiisiin atopäihin
    Kyl mä oon gayfunien kans näitä aikoinani vääntäny, ei vaan oo mun makuun oikeen tämän malliset Kyllä tää pelittää niinkuin halusinkin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Emmä tiiä, näit sen kuvan liittimen päästä. Syvempää ei tohdi tehdä, leventää tietty pikkasen pystys. Maku kyl parani verrattuna valmiisiin atopäihin
    Kyl mä oon gayfunien kans näitä aikoinani vääntäny, ei vaan oo mun makuun oikeen tämän malliset Kyllä tää pelittää niinkuin halusinkin
    Pumpulin asetuksella on todella suuri merkitys ettei runttaa liian piukkaan
    Samoin näissä alipaine tankeissa että imee tarpeeksi että coili saa ruokaa

Koitas puolikkaalla tankilla ensin kun muokkaat sitä pohjaa
    Täydellä tankilla wickkaus on aina "vaikeampaa" varsinkin jos neste on todella VG painotteista

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Juu toi asettelu on tuttua, sillo joskus kun ekat gayffarit tuli
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

???? Wickaa muuten aivan helvetin hyvin 70vg nesteitä. Aikaisemminkin täällä kirjoitellut, koska en oikeasti ymmärrä miten tämä voi kuljetella nestettä niin tehokkaasti. Silmällähän nuo urat ovat täysin naurettavat, mutta homma pelaa. Minin RBA-basella on testattu toimivaksi ainakin teholuokka 40w, mutta se on tietty aivan helvetisti liikaa. Liian tiukka masiina, joten siinä 25w pintaan mennään.

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    En saanu toimimaan millään. Nyt avarrettu reilusti et kunnon aukot, 20w taulussa... Neste 50/50...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

En saanu toimimaan millään. Nyt avarrettu reilusti et kunnon aukot, 20w taulussa... Neste 50/50...
    Et vissiin osannut tarpeeksi posket lommolla imeä. Näiden clearojen kanssa on opeteltu ihan oikeasti urheilemaan höyryn aikaansaamiseksi. Pirun tarkkaa touhua kyllä, koska hetkikin löysempää imua käräyttää välittömästi.

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Et vissiin osannut tarpeeksi posket lommolla imeä. Näiden clearojen kanssa on opeteltu ihan oikeasti urheilemaan höyryn aikaansaamiseksi. Pirun tarkkaa touhua kyllä, koska hetkikin löysempää imua käräyttää välittömästi.
    Mähän imen kaikki polkupyörää pienemmät suoraan keuhkoon. Emmä mikään lussuttaja oo
    Pikkasen ahas imu tos on rba pohjalla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •