Nuihin atopäihin saa nätisti ite vaihettua pumpulit ja taas toimii... Ite en aina jaksa väsätä uutta setuppia rba päähän ni oon sitä mukkaa vaihtanu uudet pumpulit nuihin atopäihin ku ne on menny huonoks. Pyörittämällä saa pumpulin pois...
Nuihin atopäihin saa nätisti ite vaihettua pumpulit ja taas toimii... Ite en aina jaksa väsätä uutta setuppia rba päähän ni oon sitä mukkaa vaihtanu uudet pumpulit nuihin atopäihin ku ne on menny huonoks. Pyörittämällä saa pumpulin pois...
Minä tein tuota Protankin atojen kanssa ja hyvin toimi, en keksi syytä miksei Subtankinkin kanssa toimisi.
Juurikin näin.. Pienellä hammastikuulla tai pikku ruuvvarilla työntelee yläkautta wikkireijästä pumpulia ensin vähän ulos ottaa pinseteillä kiinni ja alkaa pyörittää. Rauhaksiltaan pumpulit ulos ja uudet tilalle...
Toimiihan toi, ite koitin laittaa meshin vanhan atopään vastuslankojen alle ja melkeen toimi, kunnes jalka katkes. Pumpuli on vähän helpompi ni ihan varmana onnistuu.
Ite oon tehny yhteen atopäähän uuden coilinki ja on helpompi tehä sekin kun vanhoihin kangerin atopäihin tillaa on enempi. 2.5mm tai 3mm poranterän ympärille kun tekkee ni saa pumpulit vielä hyvin asennettua.
Onkos jollain tietoa saisiko näihin suoriltaan jostain vähän eri värimaailmaa edustavia tankin o-renkaita kun tuo punainen nyt tunnetusti on tyttöjen väri?`Tai olisiko joku niin ystävällinen ja kertoisi mitat tähän normi 25mm ja nano 18,5mm malliin niin voisi niillä jälestää sopivia. Omat tosiaan vasta tulonpäällä niin ei voi itse mittailla.
Minusta tuo punainen on ihan kiva tehosteväriMutta jos vaikka Motonetistä haet jonku O-rengaspaketin niin eiköhän siellä sopivat ole.
Tää perkeleen mini ja rba-pohja
Kuka saatanan urpo tonkin on suunnitellu? Itse ato valmispäillähän on suunniteltu koville tehoille... Toi rba pohja ei varmaan wikkaa vakiona ees 90 pgeellä... Ego tikun nokkaan varmaan ihan jees.
Nyt on dremelöity raakasti äSSän oppien mukaan ja silti uskaltaa sen 19w antaa runtua.
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kangerilta pitäs olla tuolla erivärisiä tiivisteitä jossain välissä subtankkiin...
Toi rba pohja on vakiona aikas huono minunkin mielestä.. Saa suurentaa wikki urat jos ei halluu kuiva polttaa pumpulia..
Emmä tiiä, näit sen kuvan liittimen päästä. Syvempää ei tohdi tehdä, leventää tietty pikkasen pystys. Maku kyl parani verrattuna valmiisiin atopäihin
Kyl mä oon gayfunien kans näitä aikoinani vääntäny, ei vaan oo mun makuun oikeen tämän mallisetKyllä tää pelittää niinkuin halusinkin
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Pumpulin asetuksella on todella suuri merkitys ettei runttaa liian piukkaan
Samoin näissä alipaine tankeissa että imee tarpeeksi että coili saa ruokaa
Koitas puolikkaalla tankilla ensin kun muokkaat sitä pohjaa
Täydellä tankilla wickkaus on aina "vaikeampaa" varsinkin jos neste on todella VG painotteista
Juu toi asettelu on tuttua, sillo joskus kun ekat gayffarit tuli![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
???? Wickaa muuten aivan helvetin hyvin 70vg nesteitä. Aikaisemminkin täällä kirjoitellut, koska en oikeasti ymmärrä miten tämä voi kuljetella nestettä niin tehokkaasti. Silmällähän nuo urat ovat täysin naurettavat, mutta homma pelaa. Minin RBA-basella on testattu toimivaksi ainakin teholuokka 40w, mutta se on tietty aivan helvetisti liikaa. Liian tiukka masiina, joten siinä 25w pintaan mennään.
En saanu toimimaan millään. Nyt avarrettu reilusti et kunnon aukot, 20w taulussa... Neste 50/50...
höyryä 17.1.2012 alkaen.