Sivu 18 / 42 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 814151617181920212228 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 822

Aihe: Kiinan Nemesis

Höyrypää L_Ramone's Avatar

Sijainti
    Oulu
    No ny pöhisee feikki Nemesis. Pöhisee muuten hyvin. Tulitusnappi on hiukan karkee, mut siltii toimii tosi vaivattomasti. Huomattavasti pienemmällä voimalla toimii kuin Magneton nappi, joka tosin ei ole karkee.

HöyryGuru smami's Avatar

Sijainti
    Lapua
    Siinä pikkupinnin kohalla nappiosassa saattaa olla pieni jäyste, jos on jotain mini viilaa tai hienoa paprua niin vähän pyyhkäsee niin menee smoothimmaksi. Mulla ei ollut niin 1-2vk meni että silottu

Sijainti
    Oulu
    Ok. Pitää tutkii. Ton napin liikeradan saa säädettyy niin naurettavan pieneksi ettei toi rouheus hirveesti haittaa. Olishan se toki kiva jos sais ihan smoothiksi. Pitää näperrellä. Kannattaako noi molemmat jouset pitää tuolla?

HöyryGuru smami's Avatar

Sijainti
    Lapua
    Mulla ei ainakaan ole kuin se isompi, sekin tekee iskusta smoothimman kun laittaa sen ison jousen paikoilleen sinne messinkikierrehässäkkään. Mulla ei nimittäin ainakaan ollut oikeessa kohassa kun paketista otin.

Höyrykonkari

Sijainti
    Vantaa
    Käykös tähän suoraan flat top akut esim. Sony US18650VTC4F - Akkulasta! vai tarviiko magneetti nännin? Kyseessä siis Fasttechin versio https://www.fasttech.com/products/0/...mechanical-mod jos noissa on eroja..

HöyryGuru smami's Avatar

Sijainti
    Lapua
    Kyllä se käy. normi 65mm pitkä 18650han toi on napillahan se pituus vaihtelu otetaan kuriin joten ei tarvi magneetteja (Tämä siis jos muistaa ottaa sen 2mm paksun kick jatkon pois putkesta )

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Mulla ei ainakaan ole kuin se isompi, sekin tekee iskusta smoothimman kun laittaa sen ison jousen paikoilleen sinne messinkikierrehässäkkään. Mulla ei nimittäin ainakaan ollut oikeessa kohassa kun paketista otin.
    Joo ei se mullakaan ollu kunnolla siellä. Purin ton napin niin se lähti vauhdilla X tangentin suuntaan. Laitoin paikalleen kunnolla ja tällä hetkellä on se pieni jousi siellä kans. Pitää testata ilman,

Mä luulen et tohon mahtuu erilaiset akut aika kivasti. On sen verran pelivaraa noissa säädöissä. Päätä en vadille laita, koska mulla on ainoastaan AW akkuja.

Höyrykonkari

Sijainti
    Lahti
    Olen kokeillut nyt magneeteilla ja ilman. Lopputulos että iso kasa turhia magneetteja kaapissa... Itse jotenkin tykkään enemmän napista kun siellä on jouset.

Sijainti
    Oulu
    Puuttuukohan mulla tästä joku pala? Oon käyttäny tätä AW 18490 akulla, joka sopii just eikä melkein tohon. En saa millään kasattua sellasta kombinaaiota et 18650 akku istus tähän. Jää tuo akku helisemään sisälle tai sit se ei mahdu. Mystinen juttu, mut kaikki kai on kiinalaisten kans mahdollista.

Höyrykone lagittaja's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    Eikai se kick/koriste rinkula ole paikoillaan?
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

Höyrypää beyonder's Avatar

Sijainti
    Queer Capital
    Nappi -> putki logolla -> toinen pitkä putki -> topcap.

Olikos aton plussaposti ruuvattu paljonkin ulos?
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beyonder Näytä viesti
    Nappi -> putki logolla -> toinen pitkä putki -> topcap.

Olikos aton plussaposti ruuvattu paljonkin ulos?
    Jep näinhän se menee. Enhän mä tajunnu tuota koristerengasta tossa . No nyt sopii, niinku nenä päähän. Kiitoksia ja anteeksi maalaisuuteni.

Höyrypää beyonder's Avatar

Sijainti
    Queer Capital
    Olkaa hyvä.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

Höyrykonkari Croxy's Avatar

Sijainti
    Lahti
    Chemesis saapui ja magneetit dealextremeltä samalla. 3 magneettia sisään ja on todella smootti nappi, ei rohise yhtään onneksi. 2 magneetilla ei pysynyt 18500 moodissa kayfun liten kanssa pystyssä tulittamatta, mutta kolmella pysyy. Kiinan Astro saa jäädä dripperien käyttöön.

Höyrykonkari

Sijainti
    Kenianmaa
    Onko muilla samanlainen probleema nuiden kiinanemmyjen kanssa, että jokainen putki (350 490 ja 650) on ns.erivärinen? Tai erillailla viimeistelty.Orkkis nemesis on aivan saumattoman näköinen kaikki putket paikallaan. Eihän tuo käyttöä haittaa mutta vähän dorkan näköinen muutenkuin 350 koossa :-)

Höyrypää Vepa's Avatar

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maxleijona Näytä viesti
    Onko muilla samanlainen probleema nuiden kiinanemmyjen kanssa, että jokainen putki (350 490 ja 650) on ns.erivärinen? Tai erillailla viimeistelty.Orkkis nemesis on aivan saumattoman näköinen kaikki putket paikallaan. Eihän tuo käyttöä haittaa mutta vähän dorkan näköinen muutenkuin 350 koossa :-)
    Mulla ainakin kaikki täysin identtisen näkösiä. Mut kai se on aika paljon tuurista kiinni näiden kiinalaisten kanssa et mitä tulee

Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

Höyrykonkari

Sijainti
    Kenianmaa
    Itellä 2kpl fasttechin ja 1 vaporbreakin ja kaikissa sama vika :-) koittanu santapaperilla hiomalla saada yhtenäistä luukkia putkiin mut ei. 350 putki paljon tummempi ja sellainen karheampi

Höyrypää Vepa's Avatar

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maxleijona Näytä viesti
    Itellä 2kpl fasttechin ja 1 vaporbreakin ja kaikissa sama vika :-) koittanu santapaperilla hiomalla saada yhtenäistä luukkia putkiin mut ei. 350 putki paljon tummempi ja sellainen karheampi
    Piti nyt sit oikeen ruveta tarkemmin tuijottamaan noita putkia niin kyl mullakin näköjään toi 650 putkenpätkä on lievästi tummempi kun muut. En oo vaan sitä ikinä käyttäny niin ei oo tullu katteltua Mut on kyl niin vähän tummempi etten ois varmaan ikinä asiaa huomannu jos et ois tästä puhunu. Fasttechiltä tämä versio siis...

Pistät vaan tilaukseen viel kymmenen nemmyä niin on varmaan yks hyvä ja muut myyt täällä foorumilla kun niistä tunnutaan maksettavan pirun hyvin

Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

Höyrykone lagittaja's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    Itsellä 490 pätkän sävy on lievästi tummempi kuin itse putken ja 650 pätkän jotka ovat apauttiarallaa samaa sävyä. Kyseessä FT:n 29$ versio.

Onkos kukaan tuota 23$ messinkiversiota ostanut?
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Mulla on FT:n messinkiversio myös, en ole ainakaan vielä huomannut sävyeroja...

Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •