Miesten vuorolla voi kuka tahansa ittensä mieheksi luokitteleva avautua mistä tahansa, vaikka alkuperäinen tarkoitus olikin siirtää tämä meidän ainainen nurina parisuhteesta pois ärsytysketjusta. ^^
Että eiku vaan.![]()
Miesten vuorolla voi kuka tahansa ittensä mieheksi luokitteleva avautua mistä tahansa, vaikka alkuperäinen tarkoitus olikin siirtää tämä meidän ainainen nurina parisuhteesta pois ärsytysketjusta. ^^
Että eiku vaan.![]()
Do or do not, there is no Barole.
Sonssien kuutonen on aika pitkälle jo kateltu![]()
Barolelle Thumbs up mut ei voi...Miesten vuoro puhua kaikkea miesten asioista ja ongelmista!.....![]()
Kyllä se on noin vitusta. Kokeilin muuten sellaista että kävin olemassa matkoilla, "kotiin" palatessa palasi myös nukkumisvaikeudet ja ne perinteiset "voisit vaikka tiskata jajaja". Ei mene perille se että minulla on nyt joululoma vaan tulee sitä perinteistä "sä voisit vaik tehdä ensin X ja sitten Y, sit ehkä saat olla". Anteeksi mitä vittua?
Voitkin kuvitella tähän väliin mykkäkoulun, vihaisen mulkoilun ja jatkuvan häiriköinnin kun yritän tehdä opiskeluhommia tai vaikka hui kauhistus, pelata.
Where we're going we won't need resistance
Hassuja bokseja ja putkia
"purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino
Niin, tuo ei ole mikään monivalintakysymys. Vain yksi vaihtoehto. Kaikkein alistavinta mitä voi sanoa.
Itsellä vuokra-asuntoanomus sisällä aurinkoiseen kaupunkiin, liitteitä alan haalia kun vuosi vaihtuu. Eroanomuksia tulostettuna muttei vielä täytettynä. Aattelin että joulunajan vielä puren hammasta. Jos muka tulee yllätyksenä niin ihmettelen kyllä rouvan älynlahjoja, tölli päätetty jo myydä keväällä kun on nätimpää. Aikoja sitten sanoin että jos tästä pitää lähteä niin se on täydellinen epäonnistuminen ja lähden koko läänistä. Kaikki sanomiset muistetaan niin kai sitten tämäkin.
Pöh.. Ite vastaan tommosiin "kysymyksiin" vaan "en", jos ei jaksa/huvita.
Emäntä tekee sitten ite, tai jää sillä erää tekemättä. Ei se sen vaikeempaa ole.
Toki mökötystä tai valitusta voi tulla, mutta tulee kuitenkin joskus.![]()
Minä vastaan yleensä "En, mutta kai mää voin.", tai jos vähän vastahakosesti suostun on se vastaus "En, mutta kai se on pakko.", tai jos ei yksinkertasesti kiinnosta vittuakaan niin vastaus on yksinkertanen "En.".Mökötystä tai jotain vastaavaa siitä tottakai tulee, niinkun suunnilleen sadastakolmestatoista muustakin asiasta mutta minkäs teet...?
![]()
Vähän päivitystä: toisessa kaupungissa on vetämässä asuntohakemus muutamassa firmassa, huomenna turvakieltoa hakemaan ja entiset huonekalut on pakattu muuttoavustajien toimesta odottamaan lähtöä.
Vielä kun jaksaisi odottaa.
Where we're going we won't need resistance
Hassuja bokseja ja putkia
"purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino
Tiedättekö te sen fiiliksen ku Muijas sanoo että meen jouluks vanhemmille ja oon siel varmaan koko uudenvuoden (eka ihmettelin että miks ei mua pyydetty sinne)... sitte selviääkin että se on siel treffeillä jonkun toisen äijänkaa parhaillaan.(älkää ottako muijaa joka on 10v nuorempi, niist ei oo muuta ku *******)
Olen sanaton, mutta ehkä parempi näin.
Öö... O_o
Itseasiassa joo, tiiän.
Do or do not, there is no Barole.
joo, tääläki, tavallaa. mutta kuulostaapa kyllä harvinaisen kusiselta tempulta...