Sivu 1 / 44 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 871

Aihe: Miesten vuoro

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava

Miesten vuoro

Täällä foorumilla on nyt syksyn saapuessa, iltojen pimetessä ja hormonien jyllätessä tullut enemmän ja vähemmän katkeraa joikua kauniimmasta sukupuolesta, joka tekee elämästä helvettiä, tai ainakin sietämätöntä, mutta ei ilmankaan kehtaisi olla. Vai kehtaisiko?
    Paljon on puhetta ollut, vaan toimintaa ei nimeksikään, jotta katkerat ukot ja vähä vetreemmät mutta yhtälailla kyrpiintyneet nuorukaiset kokoontuisivat saman katon alle kilvan keskustelemaan parisuhteen, ja etenkin sen naisosapuolen, erikoisuuksista. Jos mokomaa nyt ei ihan heti järjestetä, taikka järjestetään muttet voi osallistua, niin turistaan nyt ainakin täällä interwebsissä anonyymisti niinko mitkäkin velliperseet. Ei vaines...
    Mutta sen piremmittä puheitta, nytten se on miesten vuoro, ja sana on vapaa. Eikun urku auki, jos joku mättää, ja jos ei mätä, niin kyllä se hetken päästä vituiksi menee!
    Do or do not, there is no Barole.

Minäpäs avaan pelin, nyt on ollut ihmeen tasaista, tosin vieläkin vituttaa se että ei tässä maailmassa pysty yhdenkään femakon kanssa keskustelemaan niinkuin miehet konsanaan, aina on joku saatanan fiba miksi asia ei ole niin yksinkertainen kuin mies luulee.

Ihme vitun vempuloita nykyajan naiset, kuka päästi ne nyrkin ja hellan välistä karkuun, nousi vapaus ja valta hattuun ja se onkin nyt sitten kiitos.

Pakko myöntää että jos tästä paskamyrskysta mitä tasa-arvoksi kutsutaan, selvitään, niin seuraava paskakasa mikä rävähtää tuulettimeen tulee olemaan viimeisenkin harmonian loppu.

Sijainti
    Kauhava
    Nimenomaan. Ja tuo tasa-arvon väärinkäyttö. Jos sen verukkeella mies kelpaa koti-isäksi ja tekemään kotitöitä, samalla kortilla nainen voi kantaa ite ne vitun ostoksensa ja tehdä "miesten työt." Paljo mieluummin olisin iteki keitelly makaroonia tuossa yks päivä ku yrittäny ruuvata naulakkoa seinään, joka on tehty varmaan paperimassasta, naulakkoa, jonka emäntä onnistu irrottamaan alun pitäenkin. Ja sitten se meuhkaaminen kotitöistä! Tuut kotiin pari tuntia ennen eukkoa, teet niska limassa töitä, imuroit, tiskaat, korjaat pojan ja emännän sotkut ja samalla sekunnilla kun istut sohvalle, ovi aukee ja heti alkaa paasaus että "TAASKO OOT VAAN KOKO PÄIVÄN ISTUNU SIINÄ PIERESKELEMÄSSÄ ETKÄ MITÄÄN OO TAASKAAN TEHNY JAJAJAJA"

Ja tämä kukkajuttu... "Sä et koskaan osta mulle kukkia!" -> ostan kukkia -> "Mitä pahaa sä NYT oot tehny!" -> Okei, en osta kukkia enää -> "Ai sä et enää rakasta mua, niinkö!"

HöyryGuru smami's Avatar

Sijainti
    Lapua
    Ensin siivotaan yhdes ja sitte sä keräät koiranpaskat ja leikkaat nurmikon, voisit kyllä tiskata ja imuroida valmiiksi ku mä oon töissä... Kyllähän ei toi enää nii haittaa mutta kun reissuhommissa paino 7pv x 16h ja kun kotia tuli niin eka kommentti oli nurmikko ja koiran paska nii prkl että otti aivoon mutta kun on miesten hommaa, on olemassa yhteisiä hommia ja miesten hommia. Kukkia on tullu ostettua 2 kertaa tässä 7v aikana ja akka ostanu mulle kerran läpällä kun oli kulunut 5v siitä kun viimeksi kukkia ostin. Mun päähän (äitee laihian läheltä) ei mahdu miksi ostaa jotain joka maksaa 20-50€ ja kuolee viikossa ja vaikka on tiedossa etten mä osta kukkia niin silti pitää siitä aina välillä kilahtaa. Ei muuta tänään

Itse alan olla niin kyrpiintynyt että seuraavan kerran kun hermo palaa, otan puhelun ja paikalle saapuu 2 kaveria pakuineen,kannan kamat autoon josta ne viedään varastoon säilytykseen, ostan jannuille palkaks mitä ne pyytää ja jätän tän kaiken paskan taakse ja otan aikaa itselle.

Hommaan ajan kanssa kämpän ja lyön pisteen yhdelle episodille miun elämässä. Olkoonkin että noin hyvää ja sietävää emäntää tuskin toista löytyy mutta alan olla liian vanha tappelemaan turhasta ja kun olen itseni kanssa asiat menevät edes sinnepäin kuin minä haluan.

Eipä se yksikään suhde ole sen enempää taivasta kuin helvettiä mutta rajansa kaikella. Ihminen kuluu, pakko myöntää että meikäläisen kulutuspinta on aika finaalissa.

Jotenkin vaan noitten akkojen kanssa on yhtä saatanaa nykyään.

Pasteen nyt tähän tekstiä jonka ajatuksissani kirjoittelin aikoja sitten, täältä sen poistin kun olen sovinistista naistenhakkaajaan väliltä kaikkea mahdollista. Jos tämä lanka olisi tälle tekstille se paikka jossa se saa elää,sitä luetaan ja ehkä siitä oppisi jotain,niin miehet kuin naisetkin.

JA NYT, PITÄKÄÄ HATUISTANNE KIINNI, SILLÄ NYT TULEE PASKAA TUUTIN TÄYDELTÄ!

Tässä on tultu joku tovi muutamaan otteeseen seurusteltua ja maailmaa kateltua. laitetaan tähän mitä olen oppinut.

MIES: Simppeli laite, tekee mitä pyydetään, jokainen omalla tavallaan mutta pääseevät yleensä tavoitteeseensa. Eli olisivat koneina helvetin yksinkertaisia ja varmatoimisia kapistuksia, jota kaikki osaavat käyttää. tosin hajotessaan vaativat ison rempan mutta sitten taas mennään ilman pelkoa vioista tai hajoamisesta. Simppelinä toimivana ratkaisuna ei voi käsittää miksi pitää olla niin saatanan vaikea aparaatti olemassa kun toimii itsekin paljon vähemmillä osilla ja yksinkertaisemmin.

NAINEN:Insinööri, monimutkainen helvetinkone, niin hieno kapsitus että ei tiedä itsekkään miten toimii,kuten ei kukaan muukaan. Pelkkä käynnistys vaatii suunnattoman tiedon ja taidon,ei onnistu kuin äärettömällä opettelulla, ja jos reputat seuraukset katastrofaaliset. Käynnissä pitäminen vaatii jatkuvaa huoltoa, tarkastelua,korjaamista ja lisää tutustumista tämän laitteen hienouksiin tutustumista. Ja auta armias,ei päivää milloin tässä laitteessa ei olisi jotain rikki tai vialla, pyytää kyllä korjaamaan mutta viat sellaisia joita ei ennen ilmennyt, opettelua ja erehtymisiä, joista sanktiot vielä rankemmat. Kun tämä ihme sitten leviää käsiin, laite ilmoittaa että kuka tahansa muu on sopiva korjaaja paitsi tämä joka on alunperin hommaan valittu.

Juuri tämän takia MIES ei voi ymmärtää laitetta joka kompastuu omaan mahdottomuuteensa eikä toimi hetkeäkään ettei joku varoitusvalo pala.

EIKÄ nainen voi tajuta miten joku noin simppeli voi toimia niinkin yksinkertaisesti ja varmasti.

Ei pidä käsittää tätä kaikkea väärin, en minä naisia vihaa,jumaloin pikemminkin, Mutta kun nyt funtsitaan ihan oikeasti ni kumpi se parisuhteessa löytää enemmän vikoja toisesta.

Ensin pyydetään että mies,asetu aloillesi,done.
    (ajan kanssa valitetaan kun istutaan vaan kotona eikä käydä missään,ei edes omien kavereiden kanssa saati hänen)

Sitten pitää aikuistua, done.
    (Olet aina niin vakava,jörötät, et oo yhtään niin hauska kun sillon kun alettiin tapailemaan)

Pitää hoitaa kotihommia ja kunnioittaa naista, done
    (siusta on tullu tohveli, etkä pidä puolias)

Tee duunia,mielellään kahta että on rahaa, done.
    (oot aina duunissa ja väsynyt,missä on romantiikka ja yhteinen aika)

Ole romanttinen,herkkä jne
    (seksi ei nyt kiinnosta,se on samanlaista, ei huvita jne jne jne)

Ja mikä parasta, naiset rakastavat renttuja,just sellasia kuin me miehet ollaan, vaikka väittävät että kunnon mies pitää olla, mut miks vitussa samalla hetkellä kun laitetaan käsi käteen alkaa se saatanan sylikoiraks kouluttaminen, oikein kunnon mieheks. Ja samalla hetkellä kun miehestä on tullut se "kunnon mies" aletaan haaveilla siitä prätkällä kaahaavasta partaturvasta joka ottaa pyöränsä päällä sen seitsemällä tavalla.

Joten naiset, pyytäkää vasta sitten kun tiedätte varmasti mitä haluatte pitkässä juoksussa, silloin kun on varmaa että mieli ei muutu samaan tahtiin kun kellon sekunttiviisari laukkaa.

Joten kun mies ens kerran täräyttää että persettä ois kiva saada tähän iltapäivän ratoksi ni se ei sano sitä siksi kun se on töykee ja perseestä,vaan siksi kun se tietää mitä se haluaa, nyt ja jatkuvasti.

Naiset, miehet muuttuu kun te sitä vaaditte, joten eikö ois enemmän kuin reilua että ei jaella sanktioita siitä että rakkaudesta ollaan toiselle mieliksi ja itseään suojellakseen aina ei olla. Kukaan ei oo täydellinen,kaikkein vähiten miehen ja naisen yhteiselo.

Sijainti
    Kauhava
    Tämä teksti oli aivan loistava, muistan kun sen tuuppasit tänne joskus. Pitäis varmaan esitellä emännälle, mutta ei kertoa mistä se tuli...

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Tuon voin kyllä näin yhden avioliiton läpikäyneenä allekirjoittaa.
    Halutaan, että mies muuttuu ja sitten häivytään "kun sä oot niin erilainen kuin silloin kun alettiin seurustella"..

Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Ja samalla hetkellä kun miehestä on tullut se "kunnon mies" aletaan haaveilla siitä prätkällä kaahaavasta partaturvasta joka ottaa pyöränsä päällä sen seitsemällä tavalla.
    Hmm... Pitääkin hommata se prätkä pikkuhiljaa, turpakarvoja on jo.

Menee aika siirapilla kuorrutetuks hevonpaskaks mutta printtaa tai anna lukea ihan copypastena plankolta paperilta ja jos se kysyy et kuka tuon on kirjottanu ni vastaa että vaikka " sellanen kaveri joka mietti liikaa miksi kaikki on väärin."

Se on äijät sellanen homma et siks ennen ne akat kesti ja ei lähteny muitten mukaan kun tieti kuka on pomo ja talossa herra, naiset tahtoo olla kuin pikkulapset, jollet kasvata oikein lopputulos on tahra yhteiskunnassa ja naisista tulee lähiökuppilan tiskillä huoraavia "sitä oikeaa etsiviä" mihinkään tyytyviä "kaikki miehet on samanlaisia paskoja" ruikuttajia.

On niitä joitain hakattu ja käytetty hyväks, mutta suurin osa on juuri näitä kenelle on tie päällystetty kullalla ja se on noussut hattuun ja sitten onkin huomattu että ei oo meiän perheen sonnilla sarvia, noh löytyy parempiaki --> lähiökuppilan tiskille.

Sitten ihmetellään kun mies sulkeutuu, ei puhu, ei näytä tunteita. Jos näin teet olet nössö, jos et,juro paska.

Naiset sai mitä tilas, ei riitä ymmärrys näin hienoon ostokseen, paska laite, vaihtoon.

Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    " sellanen kaveri joka mietti liikaa miksi kaikki on väärin."
    Älä perhana vieköön kirjoita tuota menneessä aikamuodossa, sulla vaikuttaa kuitenkin olevan suoraselkänen asenne ja kyllä niitä sävyjä aina on jostain löytynyt.
    Mä heivaan itteni punkkaan ja toivotan hyviä oitä:

"Aamu suoristi miehen selän, rauta taipui tahdon voimalla"

Lähinnä tuo mennyt aikamuoto kun on ollut aikaa ja välillä pakko summata elämää. Nää ihmissuhteet on vaan sellasia et jokainen koittaa parhaansa mukaan (kai) hoitaa niitä ja antaa parastaan. Nykyisin vaan mikään ei tahdo riittää.

Ja ei tässä vaivuta synkkyyteen, aina on toivoa kun on elämää.

Ite oon hyvinkin simppeli ja kai sitten suoraselkäinen ihminen, enkä kaipais tähän elämään muuta kuin terveyttä, tai edes sitä että ei tämän pahemmaksi menisi, ihmissuhteelta sitä että olisi tyytyväinen olevaan eikä jatkuvasti vaatisi enempää. Taitoa osata nauttia siitä mitä on eikä haikailla aina sen paremman perään.

Jos nyt ois vapaus ja mahdollisuus valita niin se pieni punainen mökki, parisuhde joka kukoistaisi vaikka arki onkin harmaata, sillointällöin joku pieni ilonhetki,olkoon vaikka persettä tahrimaton aamupaska, ja ihminen joka ymmärtäisi ja jota pystyisi ymmärtämään. Ja sitten vielä toimiva huoltovapaa joka tilanteessa toimiva sähkörööki.

Höyrykonkari Olmi's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Asiallista tekstiä kaleppolta...! Kavereiden kanssa on kyllä tullu puhuttua tästä paljon, ihan samat vinkeet on jokaisen akalla, kun taas äijilläkin. Ajatusmaailmat ovat miehillä ja naisilla niin erilaiset että huh huh... Se on kyllä kumma että vaimo saa yhdellä lauseella mut kiihtymään nollasta sataan alta sekunnissa, vaikka olen omasta mielestä aika rauhallinen tyyppi.
    Monta kertaa on tullu sanottua että jos ei kelpaa niin ala vetää... Kuitenkin se tuossa vielä pyörii ja naputtaa samoista asioista... Teet mitä tahansa, niin ei riitä... On se perrr...! UGH!

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Höyrykone

Sijainti
    Manchesteri
    Sanonpahan vain että yleistämisen leveli on aika korkealla, jos muutaman epäonnistuneen parisuhteen perusteella linjataan näin Eihän noi naiset helppoja eläimiä ole, mutta molemmista se on kiinni loppupeleissä. Yleensä, onhan niitä poikkeuksiakin. Jos taas sattuu elämään poikkeustapauksen kanssa joka tekee toisen elämästä helvettiä, kuka täysjärkinen ottaa sen paskan kiltisti niskaan tänään ja huomenna uudestaan?

Sori, tää nyt ei oikein tainnut sopia miesten vuoron teemaan

Höyrykonkari Henkonen's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    Mitenkä se meni onnellisuuden suhteen, "Onnellisuus on sitä kun ei vituta ihan niin paljon joka päivä" ^^
    I see my vision burn, I feel my memories fade with time
    But I'm too young to worry

These streets we travel on will undergo our same lost past

Höyrykonkari Henkonen's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    Toukokuussa kaiken piti olla hyvin ja sain höyryttelynkin loppumaan ni eikö vuitti yks rupea kikkailemaan.. siitä se alamäki alkoi ja nyt ollaankin eri osoitteissa, puhuttiin et ainakin nyt jonkin aikaa erillään ja toivoen tulevaisuudessa olis perhe ehyenä
    I see my vision burn, I feel my memories fade with time
    But I'm too young to worry

These streets we travel on will undergo our same lost past

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI
    Menee niin vituiksi että tämä on vain pääasiassa pahan olon purkamista tänne. En mä naisia vihaa, mutta en mä niitten kanssa kauhean hyvin tule toimeenkaan.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Myönnän että pientä yleistystä ilmassa, mutta tahtoo vaan olla että jokainen enkeli muuttuu ajan hapottaessa saatanaksi.

Ensin on alkuhuuma, sitten alkaa vaihe jossa elämä tasoittuu, siitä mennään oppimalla toista aikansa ja sitten alkavatkin ne ongelmat kun kaikki on samaa paskaa ja muutokset tervetulleita, niitä järjestäessä huomaa että eipä oo enää hyvä niinkuin ennen eikä sen parempi entistä muuttaessa. Siitä tullaan katkeraan ja pitkään loppuun joita tunteiden tai lasten jne pakosta viivästyttää itseään huijaamalla "kyllä se tästä" periaatteella. Henkinen loppu pakottaa sitten toisen lähtemään ja sitä aikansa murehtiessa huomaa että olisi lähtöpäätös pitäny tehdä jo ajat sitten.

Höyrykone Ignorant's Avatar

Sijainti
    Mikkeli
    Itse harvemmin kiinnitän huomiota narinaan ja tuohon "kouluttamiseen".
    Jos teen jotain väärin, niin saa rouva tehdä tuota x-asiaa sen jälkeen. Eipä tartte valittaa että on väärin tehty.
    Nalkutus on loppunut monesti kun on kysynyt että kuunteleeko se itse mitä sanoo?

Jollei kelpaa se mitä ja miten teen, niin tehkööt itse.

Ei meillä ole jaoteltu miesten/naisten töitä. Useammin jopa vaimo vie autoa huoltoon kuin minä. Todettu että saa parempaa palvelua näin

Joka tapauksessa luokittelen emännän kusipääksi. Tietää sen myös itse ja on kuulema ylpeä siitä
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |

Sijainti
    Kauhava
    Hei, moniko teistä kuohituista ja kaltoin kohdelluista olis kiinnostunu tästä Miesten vuorosta? Täältä tuo iso mökki pe ja la, luovutus sunnuntaina, niin ei olisi paha. Hinnasto

Höyrypää steamroller's Avatar

Sijainti
    helsinki
    Meillä tuli 34v vaimon kanssa yhteistä taivalta, missä mä meen. Muuten viime lauantaina, mihin mä meen. Johonkin??

Sivu 1 / 44 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •