Onko kirkkaat tankit samaa ainetta kuin aiemmin?
varmaan silican palasia sielä kivasti nahkassa kiinni. kannattaa putsailla se pöly siitä setupista enneku kastelet/höyryttelet ettet vedä sitä keuhkoihi
emt. puhaltamalla? varo silmiä :F
siin oli joku kokoraja mitä isommat kykenee irtautumaan keuhkoista ja tulemaan limanmukana ulos, mut pienemmät ei. en muista mikä se raja oli, eikä sillä varmaan väliä.
en käytä silicaa ku kuumottaa liikaa tommoset :F
https://en.wikipedia.org/wiki/Silico...Health_effects
10% lisä juomavedessä vähensi dementiariskiä 11%.![]()
Do or do not, there is no Barole.
Nyt saldoilla MISTeriin noita isommalla sisäreiällä olevia kirkkaita tankkeja ja RSR 490 akkuputkia!! Tankit näyttää aluksi sumealta mutta kun työntää litkut sisään kirkastuvat lähes yhtäkirkkaaksi kuin sorvaamattomat muoviputket.
Thänks, isoreikäiset tilattu
What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine
Nappia pestessä kävi se mitä olin pelännytkin, hopeoitu jousi halusi mennä lavuaarin viemäriin. Ei muuta kun ryömimään allaskaappiin ruuvaamaan hajulukkoa auki josko se olisi jäänyt sinne, ja siellähän se onneksi oli.
Näyttää muuten mister hyvältä kiilloitettuna. Noita kiilloitettuja putkia ois kiva saada ihan sivuilta ostettunakin.
![]()
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
En suosittelisi käyttämään hiomapaperia välttämättä ollenkaan. Jos käyttää niin mahdollisimman hienoa 2000 mieluiten, vähintään 1000. Hiomatahna on huomattavasti parempi vaihtoehto, koska kontaktin saa kiillotettua ja se pysyy hyvinjohtavana todella pitkään. Itse olen käyttänyt autoglymin metal polishia ja se tuubi kyllä kestää varmaan 100 vuotta jos pelkästään kontakteja kiillottelee. Myös meshin suikaleella voi pyyhkäistä enimmät hapettumat pois.
e:hidas hidas hidas
Kakstonnista ite käyttänyt ettei vahingossa tule koko laitetta hiottua kadoksiin. En oo kyllä saletti olisko vaan IPA:lla pyyhkiminen parempi ratkaisu.
Tuo unohtui mainita. Jollain hienolla meshillä kyllä tuntuu parhaimmalta. Tai sit hätätilassa ihan joku perus teräsharja, mulla on tommonen biltemasta haettu hammasharjan kokoinen teräsharja ja sillä saa kans tosi nätiksi. TOSIN, jos on pelkkää paskaa kontaktissa niin vanulappu+kynsilakanpoistoaine toimii helvetin hyvin kanssa.
Siinä kiillottamisessa ja mesheissä, hiomapapereissa sekä varsinkin teräsharjassa on just se ero että kiillottamalla se kontakti pysyy 5x kauemmin paskaantumatta.![]()