Kappas itellä irtoaa ok makua. Kyllä diablo jugoa mikä nyt aika vahva maku. Alapää rungossa eli mikro hehkuu kuivapoltossa hiukan ylävoittoisesti. Alaalta ottanee maihin mutta varuksi nyt miinusnavallakin kiinni. Voihan se käydä vähän viileänä ettei kaikki maut välttämättä irtoa mitkä vaatisi reilummin tehoa. Olen kiskonut vain tuota vahvempaa nestettä että paha sanoa muista.
Onko tää ihan normaalia? Nesteet ku löin sisälle niin ei tunnu wickaavan vaikka kuinka imee, vähän nousee kuplia ja nestesyötön ku laittaa enemmän kiinni niin näyttää tältä.
![]()
Veljoni luonu semmosen laitoksen et pakko niitä on se kolme omistaa!
Noissa kirkkaissa tankeissa on millin liian pieni sisähalkaisija joka aiheuttaa ton. Ei ole ainakaan kuulunut vjltä mitään niistä uusista kirkkaista tankeista
Perskule eihän tässä näin pitänyt käydäluulisi että aikuinen mies jaksaa odottaa joulu aattoon, mutta ei jaksa
varmaan ymmärrätte olisitte itse tehneet samoin
Kohta
Itseasiassa noita kirkkaita tankkeja tuli isommalla halkaisijalla, vielä testaillaan että kestääkö ne mitään![]()
Hei onko tietoa koska tulee rst 490 akkuputkea saldoille ?
En mä kyllä huomannu wickausongelmaa muovitankilla vaikka neste oli 100% vg, mulla on kyllä kiilloitettu imuputki joka tietty voi helpottaa wickausta.
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
harmittaa kun ostin 18350, 18490 ja 18650 alumiinisen outken, eikä ne sovi tähän yhtään
Joo näyttää rumalta omasta mielestä, oha ne kevyempiä tietty.
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
menee vähän off topic , mutta mikä hitto siinä on kun rupesi sormet kutisemaan niin samperisti kun tein silica setuppia.