Täytyy vielä vähän aikaa näytellä onnellista, ei tuon pedon kanssa pysty elämään. Välillä on sellainen tunne että tarvitsisi hengähtää ja vain olla mutta kun ei. Aina on jotain tekemistä keksittynä eikä saa ottaa rennosti. Pakolliset menot alkavat 0600, "kotona" olen 1500-1700 välillä ja nukkumaan aikaisin kun raato ja pää vaatii ne kahdeksan tunnin unet. Tuosta 5-7 tunnin "vapaasta" ajasta menee vähintään 80% tämän kämpän pyörittämiseen. Ei vittu jaksa, ei sitten millään.
Joskus painoin duunia 12-18 tuntia päivässä ja sen jaksoin hyvin kun sai ne vähät vapaat käyttää miten halusi. Ilman lääkkeitä toisin kuin nyt. Vahvat oldschool-masennustropit ja rauhoittavat koska muutoin täällä tulisi kaksi ruumista. Jälkimmäisiä en kuulemma saisi käyttää kun alkavat väsyttämään voimakkaasti ja menee nuo "koti"hommat pieleen.
Paljon olen paskaa sietänyt ja aina selvinnyt. Suunnitelma on sellainen että ensimmäisenä turvakielto, toisena uusi kämppä toisesta kaupungista ja numero vaihtoon. Lähtö onkin sitten sellaisena päivänä kun peto on iltavuorossa. Siinähän ihmettelee miksi "koti" on osittain tyhjä ja pöydällä odottaa sormus pilkottuna.
Ugh, olen vittu avautunut.
Where we're going we won't need resistance
Hassuja bokseja ja putkia
"purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino
Njoo, täälläkin ollu taas rähinää puolin ja toisin, uhattu lähteä ja laittaa lähtemään mutta parhaimmillaan viisi minuuttia myöhemmin naurettu ja rakastettu.
Vitun raskaushormonit perkele, sotkee muutenkin epävakaata liittoa.![]()
Ja beyonder, jos oikeasti on noin perseestä, niin heitän jättilapasen kun lähdet. Kaikkia ei oo tehty yhteen eikä se pakottamalla parane. Jos suhteessa on huonompi olla ku yksin, ei oo mitään syytä jatkaa. Siis, jos tämä on pysyvä olotila eikä "kun kerran kuussa tapellaan haluaisin olla yksin"-tyyppinen juttu..
Do or do not, there is no Barole.
Jeah, komppaan Barolea. Vittu miten sitä ei tajunnutkaan, että oli tyytyväisempi yksin, ainakin tuohon verrattuna, ennen kuin siihen pakotettiin. Kauhea määrä energiaa vapautunut nyt käyttöön. Ja vapaus on kuin huumetta, perkele.
Sen verran ihmisriippuvainen kuitenkin olen, että piti kaupunkiin jäädä. Voi olla tietysti että olet erilainen Beyonder, mutta muutenkin aina miettinyt, että miten sitä rakentaa sosiaalisen verkoston ihan tyhjästä, esim. juuri muualle muuttaessa. Hankkii koiran ja menee puistoon? Liittyy AA kerhoon? Häh?
Ite en kyllä vaan katoais vaikka kuinka olis perseestä yhdessä, reilusti päin naamaa sanoo että tilanne tämä ja haluaa erota. Pääsee se nainenkin helpommalla, ei kukaan ihminen varmaan tahallaan ilkeä ole ja imo ansaitsee tietää eron syyn. Toki en tiedä taustoja kunnolla mutta silti..
Meillä asuu: Kulutushysteerinen , pikkuviiksekäs ja hieman ylipainoinen lähiöprinsessa..(+2kpl hullunvittumaista poikaa)
ps: kennel termistöä mukaillen: "tätä ydistelmää ei tule enään käyttää jalostukseen"
Jos se vaimo oliskin BEONCE:n näkönen, saisinko sitten pitää sitä ihan vain itselläni?..tuskimpa!
JA kaikki edellä mainitsemani viat/puutteet ovat ilmeisesti juuri ne syyt miksi hän mulle jäikin...
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Eli summa summarum hirviönaiset on ajaneet miehet katatoniseen välinpitämättömään tilaan![]()
Mä oon ihan liian nuori sanomaan että ennen oli paremmin, mutta niin se vain on.
Se on jännä kun mäkätetään miten halutaan että mies on mies ja valitsee ravintolan/leffan/mitälie, ja samaan aikaan itketään tasa-arvoa ja miten mies on perseestä ja itsekäs. Miellytä nyt tässä sitten.
Jonkin aikaa jo ollut hirvittävän hupaisaa naureskella videoille ja ohjelmille joissa stereotypiset mallit miehistä ja naisita on käännetty toisin päin mutta tosi elämässä se tuomitaan suoralta kädeltä. Joko ollaan taite kohdassa jossa oikeasti ollaan menossa kohti tasa-arvoa ja sukupuolella ei ole niinkään suurta merkitystä vaan henkilökohtaisilla ominaisuuksilla tai sitten huomataan että "eihän tämä prkle näin toimi" ja palataan taas miesten/naisten töihin.
Elämme mielenkiintoisia aikoja![]()
Piti ny vielä spämmätä.. Se on aika tuottamaton keskustelu yleensä selvitellä mitä nainen haluaa. Niistä ei puhuta, ne pitänee tajuta tai olla tajuamatta.
Spoileri!
Tuo fakta, jota muuten en tiennyt aiemmin, hitusen kyllä vesittää sopivuuttaan, koska tässä on kait tähän asti puhuttu heterojen parisuhteiden ongelmista.
KGO & Twist
Koska kukaan ei täällä vielä oo uskaltanu tulla kaapista?![]()