Sivu 24 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1420212223242526272834 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 461 - 480 / 871

Aihe: Miesten vuoro

Höyrykone popilo's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Tietääk joku vuokra-asuntoa Raisio-Naantali akselilla. Työttömällä ei liikoja hilloja ole, tuo vuokratakuu on aikas kova hankkia mitä noi yleensä ottaa.
    Muistahan kysyä sosiaalitoimistolta sitä vuokratakuun maksamista.

Höyrykone korsu's Avatar

Sijainti
    Paimio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Muistahan kysyä sosiaalitoimistolta sitä vuokratakuun maksamista.
    Voi olla saanti heikko kun on omistusasunto, vaikka onkin velkaa kymmeniä tuhansia kunnes saadaan myytyä joskus keväällä.

Halt who goes there?

Death

Approach........ friend

Höyrypää beyonder's Avatar

Sijainti
    Queer Capital
    Täytyy vielä vähän aikaa näytellä onnellista, ei tuon pedon kanssa pysty elämään. Välillä on sellainen tunne että tarvitsisi hengähtää ja vain olla mutta kun ei. Aina on jotain tekemistä keksittynä eikä saa ottaa rennosti. Pakolliset menot alkavat 0600, "kotona" olen 1500-1700 välillä ja nukkumaan aikaisin kun raato ja pää vaatii ne kahdeksan tunnin unet. Tuosta 5-7 tunnin "vapaasta" ajasta menee vähintään 80% tämän kämpän pyörittämiseen. Ei vittu jaksa, ei sitten millään.

Joskus painoin duunia 12-18 tuntia päivässä ja sen jaksoin hyvin kun sai ne vähät vapaat käyttää miten halusi. Ilman lääkkeitä toisin kuin nyt. Vahvat oldschool-masennustropit ja rauhoittavat koska muutoin täällä tulisi kaksi ruumista. Jälkimmäisiä en kuulemma saisi käyttää kun alkavat väsyttämään voimakkaasti ja menee nuo "koti"hommat pieleen.

Paljon olen paskaa sietänyt ja aina selvinnyt. Suunnitelma on sellainen että ensimmäisenä turvakielto, toisena uusi kämppä toisesta kaupungista ja numero vaihtoon. Lähtö onkin sitten sellaisena päivänä kun peto on iltavuorossa. Siinähän ihmettelee miksi "koti" on osittain tyhjä ja pöydällä odottaa sormus pilkottuna.

Ugh, olen vittu avautunut.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Njoo, täälläkin ollu taas rähinää puolin ja toisin, uhattu lähteä ja laittaa lähtemään mutta parhaimmillaan viisi minuuttia myöhemmin naurettu ja rakastettu.

Vitun raskaushormonit perkele, sotkee muutenkin epävakaata liittoa.

Ja beyonder, jos oikeasti on noin perseestä, niin heitän jättilapasen kun lähdet. Kaikkia ei oo tehty yhteen eikä se pakottamalla parane. Jos suhteessa on huonompi olla ku yksin, ei oo mitään syytä jatkaa. Siis, jos tämä on pysyvä olotila eikä "kun kerran kuussa tapellaan haluaisin olla yksin"-tyyppinen juttu..
    Do or do not, there is no Barole.

Jeah, komppaan Barolea. Vittu miten sitä ei tajunnutkaan, että oli tyytyväisempi yksin, ainakin tuohon verrattuna, ennen kuin siihen pakotettiin. Kauhea määrä energiaa vapautunut nyt käyttöön. Ja vapaus on kuin huumetta, perkele.

Sen verran ihmisriippuvainen kuitenkin olen, että piti kaupunkiin jäädä. Voi olla tietysti että olet erilainen Beyonder, mutta muutenkin aina miettinyt, että miten sitä rakentaa sosiaalisen verkoston ihan tyhjästä, esim. juuri muualle muuttaessa. Hankkii koiran ja menee puistoon? Liittyy AA kerhoon? Häh?

Ite en kyllä vaan katoais vaikka kuinka olis perseestä yhdessä, reilusti päin naamaa sanoo että tilanne tämä ja haluaa erota. Pääsee se nainenkin helpommalla, ei kukaan ihminen varmaan tahallaan ilkeä ole ja imo ansaitsee tietää eron syyn. Toki en tiedä taustoja kunnolla mutta silti..

Höyrykonkari k-bar's Avatar

Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Meillä asuu: Kulutushysteerinen , pikkuviiksekäs ja hieman ylipainoinen lähiöprinsessa.. (+2kpl hullunvittumaista poikaa)
    ps: kennel termistöä mukaillen: "tätä ydistelmää ei tule enään käyttää jalostukseen"
    Jos se vaimo oliskin BEONCE:n näkönen, saisinko sitten pitää sitä ihan vain itselläni?..tuskimpa!
    JA kaikki edellä mainitsemani viat/puutteet ovat ilmeisesti juuri ne syyt miksi hän mulle jäikin...

Lainaus Alkuperäinen postaaja k-bar Näytä viesti
    Meillä asuu: Kulutushysteerinen , pikkuviiksekäs ja hieman ylipainoinen lähiöprinsessa.. (+2kpl hullunvittumaista poikaa)
    ps: kennel termistöä mukaillen: "tätä ydistelmää ei tule enään käyttää jalostukseen"
    Jos se vaimo oliskin BEONCE:n näkönen, saisinko sitten pitää sitä ihan vain itselläni?..tuskimpa!
    JA kaikki edellä mainitsemani viat/puutteet ovat ilmeisesti juuri ne syyt miksi hän mulle jäikin...
    Ronkelit runkkaa Taitaa Joulun aika tuoda taas masennuksen ja itseinhon syöverit esiin ihmisissä.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)

Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Ihan pieni ajatus tähän väliin,kukaan muu huomannu että 2 yleisintä narinan syytä ovat 1. miehistä on tullut välinpitämättömiä 2. naisista on tullut hirviöitä.
    Ei kauaa tarvinnu miettiä, mutta näinhän se on. Ite syytän "tasa-arvoa."

Edit. Typo.

Eli summa summarum hirviönaiset on ajaneet miehet katatoniseen välinpitämättömään tilaan

Höyrykone

Sijainti
    Manchesteri
    Tai välinpitämättömät miehen ovat ajaneet naiset hirviöiksi

Sijainti
    Kauhava
    Mä oon ihan liian nuori sanomaan että ennen oli paremmin, mutta niin se vain on.

Se on jännä kun mäkätetään miten halutaan että mies on mies ja valitsee ravintolan/leffan/mitälie, ja samaan aikaan itketään tasa-arvoa ja miten mies on perseestä ja itsekäs. Miellytä nyt tässä sitten.

Jonkin aikaa jo ollut hirvittävän hupaisaa naureskella videoille ja ohjelmille joissa stereotypiset mallit miehistä ja naisita on käännetty toisin päin mutta tosi elämässä se tuomitaan suoralta kädeltä. Joko ollaan taite kohdassa jossa oikeasti ollaan menossa kohti tasa-arvoa ja sukupuolella ei ole niinkään suurta merkitystä vaan henkilökohtaisilla ominaisuuksilla tai sitten huomataan että "eihän tämä prkle näin toimi" ja palataan taas miesten/naisten töihin.

Elämme mielenkiintoisia aikoja

Höyrykone tero's Avatar

Sijainti
    Tampere

Piti ny vielä spämmätä.. Se on aika tuottamaton keskustelu yleensä selvitellä mitä nainen haluaa. Niistä ei puhuta, ne pitänee tajuta tai olla tajuamatta.

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Ottaen huomioon, että kaveri kirjoittanut ikänsä teknotrillereitä(aka nörttikirjallisuutta), niin puhunee kokemuksen syvällä rintaäänellä.
    KGO & Twist

Oskarihan tykkäsi miehistä (ei sillai miehekkäällä latinotavalla). Siksipä saattoi hieman ulkopuolisena osua aika naulan kantaan.

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Tuo fakta, jota muuten en tiennyt aiemmin, hitusen kyllä vesittää sopivuuttaan, koska tässä on kait tähän asti puhuttu heterojen parisuhteiden ongelmista.
    KGO & Twist

Sijainti
    Kauhava
    Koska kukaan ei täällä vielä oo uskaltanu tulla kaapista?

Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Koska kukaan ei täällä vielä oo uskaltanu tulla kaapista?
    Meinasitko alottaa, senkin ylihetero könsikäs hihattomilla t-paidoilla

Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •