Älä täytä ihan niin täyteen ja venkslaa ja hytkyttele sitä hattua kun ruuvaat, osa paineesta tasaantuu niin. Ja ruuvaa hitaasti. Jajaja..
Älä täytä ihan niin täyteen ja venkslaa ja hytkyttele sitä hattua kun ruuvaat, osa paineesta tasaantuu niin. Ja ruuvaa hitaasti. Jajaja..
Do or do not, there is no Barole.
Ja nestesyöttöä täytön jälkeen avatessa vekotin ylösalasin että se puskee paineen tasaantuessa wickeille mielummin sitten ilmaa kuin nestettä.
Syyskuu 2013 - Tupakka vaihtui höyryyn
Tammikuu 2015 - Höyry vaihtui happeen
Tammikuu 2016 - Edelleen hapella mennään, kehtaa jo sanoa että I AM PROOF! Höyry toimi!
Eikö se nyt kuitenkin helpompi olisi keikata ympäri ja ruuvata auki suoraan?![]()
Juu kyllä itellä ainakin kuuluu aina pieni pihaus kun syötön avaa ylösalaisin. Eli ilmaa tirauttaa kammioon ja paine tasaantuu. Oikein päin avattuna tirauttas tietty nestettä ilman sijaan.
Niin kaks konstiahan tohon täyttöön oikeastaan on. Juurikin, että hissukseen availee ja höyryttelee samalla tai sitten runttaa auki asti laitteen ollessa väärinpäin. Itse käytän jälkimmäistä pääasiassa nykyään, koska helpompi.
Tuosta coilin ja reiän välistä vielä sen verran: Jotenkin on jäänyt sellanen hytinä päälle, että microcoil+pumpuli toimii paremmin mahdollisimman lähellä reikää jonka takia se piti tässäkin kokea. Melkein tekis jo mieli ostaa toinen Mister rinnalle, että vois rauhassa harrastaa tätä hienosäätöä sekä vertailua, mutta ehkä hitusen myöhemmin.
V3 on pienempi ilmareikä ja oliko vasta tässä jätetty karhennukset pois? Ja kakkosen ja ykkösen erona tais olla kiinteän miinuspostin tekeminen. Olikos napissa jotain?
Do or do not, there is no Barole.
Mulla ei oo ollu mitään ongelmaa täytön tai vuotojen kanssa kun rupesin täyttämään herran seuraavalla lailla: suurinpiirtein puolestavälistä kierteitä puol kierrosta kiinni, sitten painetaan tippiä voimakkaasti käpin reunaa vasten pariin suuntaan niin että paineet tasantuu, sitten taas puoli kierrosta ja sama, aina loppuun asti. Mulla ei pääse nestettä tippaakaan kammioon tolla metodilla (jos lähtiään kuiva coili, niin hehkuu vaan täysin kuivana), eikä mulla ole tullut tippaakaan tavaraa ulos ilmarei'ästä viikkokausiin. Eikä tarvitse jälkeenpäin varoa nestesyötön avaamisen kanssa tai käännellä värkkiä. Juttu on vaan se riittävä voima painellessa, että ilma oikeasti pääsee ulos tipin ja käpin reiän välistä. Voi olla, että o-rengas ei tosta ajan saatossa tykkää, mutta so far so good.
Ton täyttömetodin hiffaamisen jälkeen tämä on ollut niin itkettävän ongelmaton ja hienosti toimiva laite, että käytän sitä myös tehosekottimena ja Ladan kampiakselina.
Lukitusrengas rullaa vähä erilailla ykkösessä ja kolmosessa. Napit ainakin purettiin samaan tyyliin. Voi olla erilaista jousen muotoa tms. Omaan ykköseen tosin jotai päivitysosia vaihdettu. Mutta ellei pilkkua häärää niin pientä kehitystä / hienosäätöä tehty. Käytännössä erot ei mahdottoman merkittäviä. Ilmareiänkin huomaa ehkä suhinasta, itse imuvastuksen ero ei ole mahdoton. Mikään älytiukka imuvastus ei ole. Kolmonen vähä suhajaa kimeämmin.
E. Jaa lukitusrenkaan rullauksen eronkin taitaa enemmän tehdä ykkösen karhennus. Kolmonen tuntuu että ei tökkäise niin äkkiä kiinni kun ruuvaa auki, mutta itse asiassa siinä vaan sormet luistanee sileällä renkaalla että pysäys ei niin tunnu..
Itse muistelisin niin että V1 ja V2 erona oli vaan kakkosen syvemmät kanavat imulangalle ja mutterit vain puoliksi karhennettu. Ja tuo kiinteä posti taisi olla vaan full kitissä.
Tossa V3: Misterin kolmas tuleminen | VJ-Mods
Tapansa kullakin![]()
Syyskuu 2013 - Tupakka vaihtui höyryyn
Tammikuu 2015 - Höyry vaihtui happeen
Tammikuu 2016 - Edelleen hapella mennään, kehtaa jo sanoa että I AM PROOF! Höyry toimi!
Oisko misteriin suositeltavaa käyttää nännittömiä akkuja? Menin festeillä ostaan nännillisiä niin tuli nyt vain mieleen..
"Mai brata from anata mata!" -wiitis
Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
https://soundcloud.com/forcevalt
Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011
Ei kai nännitön ota kontaktia kun plus kontakti tasainen. Vaatii sitte tekonännin.
Spoileri!
Ottaa efestin 18500 nännittömät hyvin kontaktia.
Ihmettelin iteki et miten ku näyttäs olevan plussa nanomillin alempana kun kuori.