Sivu 186 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 86136176182183184185186187188189190196236 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,701 - 3,720 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Älä täytä ihan niin täyteen ja venkslaa ja hytkyttele sitä hattua kun ruuvaat, osa paineesta tasaantuu niin. Ja ruuvaa hitaasti. Jajaja..
    Do or do not, there is no Barole.

Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Nestesyöttö kiinni ja pidät imuputkesta kiinni kun avaat korkin.
    Nokun just silleesä tein. Ruip vaan.

"Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Älä täytä ihan niin täyteen ja venkslaa ja hytkyttele sitä hattua kun ruuvaat, osa paineesta tasaantuu niin. Ja ruuvaa hitaasti. Jajaja..
    Problem solved: mie teen kaiken apinan raivolla. Täysillä ja lujaa. Siinä silicat sinertää ja kanthalit soi, kun rouva duunaa.
    (Ei näin. )

"Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

Höyrypää Divi's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    Ja nestesyöttöä täytön jälkeen avatessa vekotin ylösalasin että se puskee paineen tasaantuessa wickeille mielummin sitten ilmaa kuin nestettä.
    Syyskuu 2013 - Tupakka vaihtui höyryyn
    Tammikuu 2015 - Höyry vaihtui happeen
    Tammikuu 2016 - Edelleen hapella mennään, kehtaa jo sanoa että I AM PROOF! Höyry toimi!

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Divi Näytä viesti
    Ja nestesyöttöä täytön jälkeen avatessa vekotin ylösalasin että se puskee paineen tasaantuessa wickeille mielummin sitten ilmaa kuin nestettä.
    Ei oo tarpeellista, ainakaan mulla. Kunhan avaa TOSI varovasti ja höyryttelee dryhittiin asti, sitten taas varovasti lisää siihen asti että dryhittiä ei tuu

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Eikö se nyt kuitenkin helpompi olisi keikata ympäri ja ruuvata auki suoraan?

Höyrykone tero's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Juu kyllä itellä ainakin kuuluu aina pieni pihaus kun syötön avaa ylösalaisin. Eli ilmaa tirauttaa kammioon ja paine tasaantuu. Oikein päin avattuna tirauttas tietty nestettä ilman sijaan.

Niin kaks konstiahan tohon täyttöön oikeastaan on. Juurikin, että hissukseen availee ja höyryttelee samalla tai sitten runttaa auki asti laitteen ollessa väärinpäin. Itse käytän jälkimmäistä pääasiassa nykyään, koska helpompi.

Tuosta coilin ja reiän välistä vielä sen verran: Jotenkin on jäänyt sellanen hytinä päälle, että microcoil+pumpuli toimii paremmin mahdollisimman lähellä reikää jonka takia se piti tässäkin kokea. Melkein tekis jo mieli ostaa toinen Mister rinnalle, että vois rauhassa harrastaa tätä hienosäätöä sekä vertailua, mutta ehkä hitusen myöhemmin.

Höyrykone pdz4's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Mitäs näissä eri versioissa on eroa?? Itsellä oli joskus V1 ja nyt tuolossa V2 joten mitkäs on erot versioiden välillä ja onko suuri ero V2 ja V3 välillä?

VAPETALES FROM THE EASTSIDE

** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

Tulossa

Sijainti
    Kauhava
    V3 on pienempi ilmareikä ja oliko vasta tässä jätetty karhennukset pois? Ja kakkosen ja ykkösen erona tais olla kiinteän miinuspostin tekeminen. Olikos napissa jotain?

Mulla ei oo ollu mitään ongelmaa täytön tai vuotojen kanssa kun rupesin täyttämään herran seuraavalla lailla: suurinpiirtein puolestavälistä kierteitä puol kierrosta kiinni, sitten painetaan tippiä voimakkaasti käpin reunaa vasten pariin suuntaan niin että paineet tasantuu, sitten taas puoli kierrosta ja sama, aina loppuun asti. Mulla ei pääse nestettä tippaakaan kammioon tolla metodilla (jos lähtiään kuiva coili, niin hehkuu vaan täysin kuivana), eikä mulla ole tullut tippaakaan tavaraa ulos ilmarei'ästä viikkokausiin. Eikä tarvitse jälkeenpäin varoa nestesyötön avaamisen kanssa tai käännellä värkkiä. Juttu on vaan se riittävä voima painellessa, että ilma oikeasti pääsee ulos tipin ja käpin reiän välistä. Voi olla, että o-rengas ei tosta ajan saatossa tykkää, mutta so far so good.

Ton täyttömetodin hiffaamisen jälkeen tämä on ollut niin itkettävän ongelmaton ja hienosti toimiva laite, että käytän sitä myös tehosekottimena ja Ladan kampiakselina.

Höyrykone tero's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Lukitusrengas rullaa vähä erilailla ykkösessä ja kolmosessa. Napit ainakin purettiin samaan tyyliin. Voi olla erilaista jousen muotoa tms. Omaan ykköseen tosin jotai päivitysosia vaihdettu. Mutta ellei pilkkua häärää niin pientä kehitystä / hienosäätöä tehty. Käytännössä erot ei mahdottoman merkittäviä. Ilmareiänkin huomaa ehkä suhinasta, itse imuvastuksen ero ei ole mahdoton. Mikään älytiukka imuvastus ei ole. Kolmonen vähä suhajaa kimeämmin.

E. Jaa lukitusrenkaan rullauksen eronkin taitaa enemmän tehdä ykkösen karhennus. Kolmonen tuntuu että ei tökkäise niin äkkiä kiinni kun ruuvaa auki, mutta itse asiassa siinä vaan sormet luistanee sileällä renkaalla että pysäys ei niin tunnu..

Höyrykonkari

Sijainti
    Pohjois-Haaga
    V3 on pienempi ilmareikä ja oliko vasta tässä jätetty karhennukset pois? Ja kakkosen ja ykkösen erona tais olla kiinteän miinuspostin tekeminen. Olikos napissa jotain?
    Itse muistelisin niin että V1 ja V2 erona oli vaan kakkosen syvemmät kanavat imulangalle ja mutterit vain puoliksi karhennettu. Ja tuo kiinteä posti taisi olla vaan full kitissä.

Tossa V3: Misterin kolmas tuleminen | VJ-Mods

Höyrypää

Sijainti
    JKL
    Ei oo tarpeellista, ainakaan mulla. Kunhan avaa TOSI varovasti ja höyryttelee dryhittiin asti, sitten taas varovasti lisää siihen asti että dryhittiä ei tuu
    Ei oo tarpeellista rullailla sitä hitaasti ja varovasti ja höyrytellä dryhittejä ku avaa sen kerralla ylösalasi ja antaa höyrytä o.O

Höyrypää Divi's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    Tapansa kullakin
    Syyskuu 2013 - Tupakka vaihtui höyryyn
    Tammikuu 2015 - Höyry vaihtui happeen
    Tammikuu 2016 - Edelleen hapella mennään, kehtaa jo sanoa että I AM PROOF! Höyry toimi!

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonie Näytä viesti
    Ei oo tarpeellista rullailla sitä hitaasti ja varovasti ja höyrytellä dryhittejä ku avaa sen kerralla ylösalasi ja antaa höyrytä o.O
    Mä teen sen tuolla tavalla siksi että löytyy kerralla sopiva määrä, kun joka neste ja lämpötila vaatii oman syöttönsä.

Höyrykone Cold Air's Avatar

Sijainti
    Jalasjärvi
    Oisko misteriin suositeltavaa käyttää nännittömiä akkuja? Menin festeillä ostaan nännillisiä niin tuli nyt vain mieleen..
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011

Höyrykone tero's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Ei kai nännitön ota kontaktia kun plus kontakti tasainen. Vaatii sitte tekonännin.

Höyrykone Leggins's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Nännillisiin aw imr:n akuillehan tää on tehty...

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Ottaa efestin 18500 nännittömät hyvin kontaktia.
    Ihmettelin iteki et miten ku näyttäs olevan plussa nanomillin alempana kun kuori.

Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •