Jotenkin ois pitäny arvata että ina kusee tänkin homman..
Jotenkin ois pitäny arvata että ina kusee tänkin homman..
Onhan sitä laitteistollaki eroa sub ohmi rsst ottaa nii perkeleesti kurkkuun kun taas protank ei tunnu missää samoilla niksoilla![]()
MISTer 18350,18490 & 18650 + pmma takkiputki, The BOLT, Kamry K101 + RSST, Fasttech hybrid, SMOK Telescope,Lava 4.0, 2x LavaTube/Thundervolt, Mini Lava V2(lambo), Poorvari, E-Power 18650(mekaaninen kytkin), SD keyring, EGO VV 900 PT(osina), EGO-TC akku 900mAh PT EX: Peleon 18650 ja 2x EGO-T 650
6mg shittii ja egolla, ei pitäis liikaa potkia. Viikko sit vedetty 12mg settiä ilman mitään ongelmaa.
Jos siinä on sitten sen verran vähän "sitä jotain" joka noi oireet aiheuttaa, että powerissa ei lantrattuna enää riitä aiheuttamaan mitään, tai sitten on eri eristä ja siinä biossa käyny joku kämmi valmistuksessa tai pullotuksessa..?
No, toivottavasti toisilla pohjilla homma rokkaa.![]()
Hmhh, mulla on ollu ihan hyvällä menestyksellä yli vuoden verran käytössä inan power smoke ja vg baset, eikä noista oo mitään oireita tullut. Biobazasta kuulin aikoinaan semmosta shittiä että en oo koskaan edes kokeillut. Ainoot kurkkukivut oon höyryttelystä saanu kun oon käyttäny erinäisiä genesiksiä kuivana.
No nyt ei tartte enää murehtia. Atmoksen liemet tulossa, luottokorttiyhtiö kiittää ja inan litkuihin en enää koske.
Riippuu täysin lekurista.. Taitaa niistäkin joitain omilla aivoillaan ajattelevia, eikä pelkästään lääkeyhtiön talutusnuorassa käveleviä "ei ole tutkittu"-mantroja hokevia käsinukkeja.![]()
Viimeksi muokannut Charun; 17.11.13 kello 19:10.
Ei se myöhästä ole. Onpahan vaan vitusti niksaa![]()
Työpaikasta kuulunut mitään?