Joo, onhan täs kova homma lähtee tilaan puolasta taas uudet setit niksaa ja pohjaa jos ei auta. Vasta eilen haettiin postista 11plo flavour-x:n tiivareita.
Ovat olleet ainakin mulle joskus tulleet. Atmosin, libertyn tai ecigwizardin vgt tulemaan niin kurkkukivut kaikkoaa
Mulla oli inan vgtä niin 10ml pystyin vetämään ja kiskalta boonusta siksiaikaa kun uudet pohjat tuli. (jos asuisitte lähempänä niin täälä olis voinu käydä kahvilla kiskan sijaan)
jep inan pohjia.
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Pakko täs välis kysästä että istutteko te siellä ihan vierekkäin vai eri huoneissa kun molemmat pauhaa foorumille tekstiäToinen setupoi keittiössä ja toinen "toimistossa" ettei nähä toisten setuppien salaisuuksia
![]()
heheeri huoneissa omat läppärit varmaan?
![]()
perkeleku mullakaan ei ole ku inanpohjaa ja atmoksen pohjat loppu jo. oisit niitä voinu kokeilla
Nikotiinittomalla on mutta se on vähän tyyristä
Täältä
(Soittakaa sinne ja kysykää saisko 100ml bulkin edukkaasti)
Meillon kaapissa apteekin glyseroliaTestataan sillä sit vaikka vettä onkin 15%.. Mut ehkä se toimii.. On mulla kaverilla ehkä tos naapuri cityssä atmoksen pohjia.. Pitää kysyy siltä viel..
Ja nyt on vahva veikkaus et se on noissa flavorX:ssä se vika nyt.. Puffin pätkistä inaweran pohjilla laimennettuna pystyy ihan hyvin vetään.. Ei käy kurkkuun mut kieltä kyl pistelee..
Menee taas vaikeeks.
Mulla mitään läppäriä ole. Hifistelyä semmonen, mä vedän luurilla![]()
onhan jos sillä nettiin pääsee![]()
On mulla 2 puhelinta ja tos tölsys (millä just katon mormuloita) on kiinni läppäri. Yläkerrassa sit pöytäkone.![]()
Nyt on testattu sitten apteekin vg + atmoksen vg niksapohja + flavorX:n greenapple -> Ei käy kurkkuun. inaweran vg (Ei biobaza vaan joku toinen??) + greenapple (=ilman niksaa kokonaan) -> ei käy kurkkuun. Sitten lisättiin jälkimmäiseen powerbazat.. Ei käy kurkkuun. Voiko nyt siis olla että biobaza on syypää tähän?
Siltähän tuo vaikuttas, jos kerran ei noista muista tule oireita samoilla mauilla..![]()
Just tossa kaivoin tietoja noista jutuista, liittyen kurkkuun ja kieleen. Pirun vähän löyty mitään järkevää mutta älä vielä anna periksi jos toi viimenen kokeilu nyt vaikuttaa.
Mulla on kans vaihdellu noi vaikutukset, joskus alussa nyki silmäkulma ja jossain välissä oli patti huulessa. Erikoisen hyvä juttu on ollut korvien paukkumisen loppuminen viimeisen kuukauden aikana.
Pikkironkeloija