Sivu 17 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7131415161718192021 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 515

Aihe: Yli 40 euron mekaaninen putki.

Höyrykone Thyroid's Avatar

Sijainti
    HKI
    Aika pitkälti metakeskusteluahan tämä(kin) ketju on ollu, keskustelua keskustelusta.

Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

Sijainti
    Merilappi
    E-ei pidä hermostua.
    Kaikki on hyvin.
    Too big to fail

Huom! Seuraava viesti sisältää tuotesijoittelua.

Saattanut tietenkin käydä niinkin, että joku ottanut tämän(kin) aiheen vähän turhan tosissaan.

37414956.jpg

Kaikki driptipit on muuten turhia, myös ilmaiset, koska Mister.

Banned

Sijainti
    Hyvinkää
    Ei mulle ainakaan oo kukaan vielä vittuillu pirkalla ajelusta, mut en mä kyl oo väittänykään et mun raiskattu rsst:ni tai paskottu kts:ni ois yhtä hyviä ku jonku he-runkkarin swan tai cara. Riittää toistaseks mulle, mut ei sulle
    On mul tuol yläkerrassa toista tonnia kiinni laudanpätkässä mis on 6 rautalankaa kiinni ja oon ihan kikkeli pysyssä ku se on niiiiiiin IHANA!

Edit: siis niit on 2 mut mainitsin täs ny vaan toisen.

Mikä fetisti piiska sulla siel oikein on

Sijainti
    Merilappi
    Squier>Fender
    Too big to fail

Banned

Sijainti
    Hyvinkää
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Mikä fetisti piiska sulla siel oikein on
    Just sellanen. Siitä lähtee kivoja ääniä ku sitä räplää. :sly:

Mäki taisin kerran räplätä sit se loppu kun oli sormet rakoilla

Banned

Sijainti
    Hyvinkää
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raaka-Eki Näytä viesti
    Squier>Fender
    Lollero!

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    @Bole: Sä oot ehaana kun sä suutut.

Mun mielestä näissä hommissa on älytöntä, että hintavampiin laitteisiin panostavien pitää aina vähän väliä perustella valintojaan, mutta jos joku sen kalliin kellon, tai auton ostaa, niin se on ihan ymmärrettävää; "jos ois rahaa niin kyllähän mäkin"..

Enkä kyllä muista kertaakaan nähneeni viestiä (tai miiteissäkään kuullut kenenkään sanovan) jossa tosissaan haukuttas halvemmilla laitteilla höyrytteleviä, mutta jostain syystä joku kokee jossain vaiheessa tarpeelliseksi kyseenalaistaa "HE"-kamoilla höyryttelevien asenteen/mielipiteet..

Onko se sitten kateus vai mikä, mutta en vaan voi moista ymmärtää.

Edit. Antaa porukan höyrytellä sen hintasilla vehkeillä kun kiinnostus/lompakko antaa myöden. Toki jos joku oikeesti on kiinnostunut noista eroista, niin niitä voidaan käydä läpi (kuten tässäkin ketjussa aluksi), mutta silloin ehkä kysyjänkin pitäis olla hieman eri asenteella liikenteessä, kuin tässä ketjussa.

Banned

Sijainti
    Hyvinkää

Siin on teille miten voi rahaa käyttää koriste-esineisiin.

Edit: ja emmä osaa ees soittaa, mut ne ny on vaan niin kivan näkösiä ja tuntuu kivalta hiplata

Höyrykonkari Bole's Avatar

Sijainti
    Hyvinkää
    En minä ole suuttunut.. ja ei en ota näitä juttuja vakavasti. Ulosantini on vaan huonoa ja en osaa kirjoittaa lauseita sillä sävyllä kun ajattelen ne.

Sijainti
    Merilappi
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trmnt Näytä viesti
    http://img.tapatalk.com/d/13/11/14/8arebuzu.jpg

Siin on teille miten voi rahaa käyttää koriste-esineisiin.

Edit: ja emmä osaa ees soittaa, mut ne ny on vaan niin kivan näkösiä ja tuntuu kivalta hiplata
    Jaahas näähän on kopioita on jostain vinkuintiasta!
    Etkö tiedä, että noiden hinnalla olisit saanut käytetyn Ruokankaan muusikoiden.netistä!z
    Too big to fail

Höyrypää ktva's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyroid Näytä viesti
    ktva: Ihan vaan pelkästään tuohon saatavuuteen kommentoin, niin kyllä mun mielestä kotimaiset atot kuten H-Atty ja Novum on melkoisen helposti saatavissa. Ja laatuputkiakin löytyy joka tuumakokoa nykyään kaupan hyllyiltä. Ei varmaan joku Nemesis ole vaikea kenenkään enää hankkia? Atomoa on lähes koko ajan saldoilla. Precisea saa helposti, Vanillaa, Papsia saa kohtuullisen hyvin... listaa voisi jatkaa vielä. MISTerin tai Diablonkaan hommaaminenkaan ei taida muistuttaa yksisarvisen metsästystä tällä hetkellä.
    Se onkin erittäin hyvä suunta ja arvostan sitä. En ole kertaakaan sanonut, että Kotimaisia tuotteita ei ole hyllyllä. Löytyy myös yhtä paljon tai enemmän niitä mitä pitäisi metsästämällä metsästää tai odottaa puoli vuotta. Edelleen henkilökohtaisesti arvostan modaajia ja yrittäjiä.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    Kokeileppas nyt sokkona maistatko mikä on mikä. Siis silleen, että joku toinen pitää putkea.
    Eikä sitten koijata!
    Kyllä sen huomaa, olen pahoillani Raaka-Eki.
    Voidaan muuttaa nuo Charunin tulokset vaikka Wateiksi, jos se olisi helpompi sisäistää:

Natural: 4.21V->3.77V = 16,5 W (hävikki 0,44 v)
    Generade: 4.18V->4.02V = 18,8 W (hävikki 0,16 v)
    Reaver: 4.16V->3.99V = 18,6 W (hävikki 0,17 v)
    Swan: 4.13V->3.95V = 18,1 W (hävikki 0,18 v)

Puhutaan kuitenkin keskimäärin yli 10 % tehoerosta noihin laadukkaimpiin putkiin.
    Surullista on myös se, että käytät tuon "ylimääräisen" hävikin putken lämmittämiseen, etkä höyrystämiseen.

Tietysti jos sillä ei ole merkitystä, tai sen merkitys juuri sinulle on olematon, niin pysy valinnassasi.
    Ei liene silti epäilystä, että noiden laadukkaampienkin putkien omistajat pystyy perustelemaan valintansa ihan faktoilla(kin).

Ps. Minulla on kädessä Omega Speedmaster automaattikello, numeroitua erää -> lähes kaikki ympärillä olevat pitivät sitä täysin järkivapaana ostoksena. Vittu sen huoltaminenkin maksaa helposti 500 € per kerta ja sillä rahalla saisi jo elinikäisen massatuotetun kellon. No onneksi et tuomitse minua siitä.

Höyrykone tero's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Samaa mieltä. Omasta mielestä nämä on enemmän hyökkäyksiä HE putkien omistajia vastaan kuin budjettihöyryttelijöiden sortamista. Jos nyt potkimalla potkitaan infoa miksi oi miksi olet ostanut kalliin putken, vastaus tulee olemaan että en ollut halpaan tyytyväinen. Ellei tällaista vastausta halua, niin miksi sitä väkisten pitää repiä. Kerta itse edulliseen tyytyväinen niin kannattaa jättää väkisten vikojen etsiminen ja kyselyt mahdollisesti paremmista laitteista. Kaikilla on puolensa.

Banned

Sijainti
    Hyvinkää
    Jaahas näähän on kopioita on jostain vinkuintiasta!
    Etkö tiedä, että noiden hinnalla olisit saanut käytetyn Ruokankaan muusikoiden.netistä!z
    Ööö, ensinnäkään noiden hinnalla ei saa rupkangasta, edes käytettynä. Toisekseen, haluan että mulla on 2 kitaraa. Kolmas kohta on, että ruokankaat ei sovi mun räpylääni. Kohta neljä vaikka että ruokangas ei tee v-mallin keppejä ja kohta 5: ei, ei vinkuintiasta vaan korean tehtaalta. Siin on dv8r mustaine signature duncanin livewire setillä ka vieressä ec-1000 bkp:n the mule setillä. Ota asioista selvää ennen ku kitiset

Sijainti
    Merilappi
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trmnt Näytä viesti
    Ööö, ensinnäkään noiden hinnalla ei saa rupkangasta, edes käytettynä. Toisekseen, haluan että mulla on 2 kitaraa. Kolmas kohta on, että ruokankaat ei sovi mun räpylääni. Kohta neljä vaikka että ruokangas ei tee v-mallin keppejä ja kohta 5: ei, ei vinkuintiasta vaan korean tehtaalta. Siin on dv8r mustaine signature duncanin livewire setillä ka vieressä ec-1000 bkp:n the mule setillä. Ota asioista selvää ennen ku kitiset
    Pöyristyttäviä rip offeja jacksonin rr ja gibsonin lessusta.
    Ekkönää osota mitää rispektiä originaaleihin!?
    Too big to fail

Höyrypää ktva's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Niin ja parilla kympillä saa peruskellon, joka näyttää aikaa ihan siinä missä toi tonnin "mekaaninen automaattikello".. Mikä oli pointtisi?
    Lähinnä verrata sitä insinöörityön määrää. Lähes jatkuvasti puhutaan siitä tuotekehityksen nielemästä työmäärästä näiden putkien osalta ja mielestäni edelleenkään rosteriputkea ei voi millään asteikolla verrata kelloihin.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

Höyrykone terokum's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    Jalippo sä olet materialisti sen jo tietää kaikki vai menikö toi sana edes oikein kirjotettu

Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •