Aika pitkälti metakeskusteluahan tämä(kin) ketju on ollu, keskustelua keskustelusta.![]()
Aika pitkälti metakeskusteluahan tämä(kin) ketju on ollu, keskustelua keskustelusta.![]()
E-ei pidä hermostua.
Kaikki on hyvin.
Too big to fail
Huom! Seuraava viesti sisältää tuotesijoittelua.
Saattanut tietenkin käydä niinkin, että joku ottanut tämän(kin) aiheen vähän turhan tosissaan.
37414956.jpg
Kaikki driptipit on muuten turhia, myös ilmaiset, koska Mister.
Ei mulle ainakaan oo kukaan vielä vittuillu pirkalla ajelusta, mut en mä kyl oo väittänykään et mun raiskattu rsst:ni tai paskottu kts:ni ois yhtä hyviä ku jonku he-runkkarin swan tai cara. Riittää toistaseks mulle, mut ei sulle
On mul tuol yläkerrassa toista tonnia kiinni laudanpätkässä mis on 6 rautalankaa kiinni ja oon ihan kikkeli pysyssä ku se on niiiiiiin IHANA!
Edit: siis niit on 2 mut mainitsin täs ny vaan toisen.
@Bole: Sä oot ehaana kun sä suutut.
Mun mielestä näissä hommissa on älytöntä, että hintavampiin laitteisiin panostavien pitää aina vähän väliä perustella valintojaan, mutta jos joku sen kalliin kellon, tai auton ostaa, niin se on ihan ymmärrettävää; "jos ois rahaa niin kyllähän mäkin"..
Enkä kyllä muista kertaakaan nähneeni viestiä (tai miiteissäkään kuullut kenenkään sanovan) jossa tosissaan haukuttas halvemmilla laitteilla höyrytteleviä, mutta jostain syystä joku kokee jossain vaiheessa tarpeelliseksi kyseenalaistaa "HE"-kamoilla höyryttelevien asenteen/mielipiteet..
Onko se sitten kateus vai mikä, mutta en vaan voi moista ymmärtää.
Edit. Antaa porukan höyrytellä sen hintasilla vehkeillä kun kiinnostus/lompakko antaa myöden. Toki jos joku oikeesti on kiinnostunut noista eroista, niin niitä voidaan käydä läpi (kuten tässäkin ketjussa aluksi), mutta silloin ehkä kysyjänkin pitäis olla hieman eri asenteella liikenteessä, kuin tässä ketjussa.![]()
Siin on teille miten voi rahaa käyttää koriste-esineisiin.
Edit: ja emmä osaa ees soittaa, mut ne ny on vaan niin kivan näkösiä ja tuntuu kivalta hiplata![]()
Se onkin erittäin hyvä suunta ja arvostan sitä. En ole kertaakaan sanonut, että Kotimaisia tuotteita ei ole hyllyllä. Löytyy myös yhtä paljon tai enemmän niitä mitä pitäisi metsästämällä metsästää tai odottaa puoli vuotta. Edelleen henkilökohtaisesti arvostan modaajia ja yrittäjiä.
I'm not fat, I just got a sweet hockey body.
Kyllä sen huomaa, olen pahoillani Raaka-Eki.
Voidaan muuttaa nuo Charunin tulokset vaikka Wateiksi, jos se olisi helpompi sisäistää:
Natural: 4.21V->3.77V = 16,5 W (hävikki 0,44 v)
Generade: 4.18V->4.02V = 18,8 W (hävikki 0,16 v)
Reaver: 4.16V->3.99V = 18,6 W (hävikki 0,17 v)
Swan: 4.13V->3.95V = 18,1 W (hävikki 0,18 v)
Puhutaan kuitenkin keskimäärin yli 10 % tehoerosta noihin laadukkaimpiin putkiin.
Surullista on myös se, että käytät tuon "ylimääräisen" hävikin putken lämmittämiseen, etkä höyrystämiseen.
Tietysti jos sillä ei ole merkitystä, tai sen merkitys juuri sinulle on olematon, niin pysy valinnassasi.
Ei liene silti epäilystä, että noiden laadukkaampienkin putkien omistajat pystyy perustelemaan valintansa ihan faktoilla(kin).
Ps. Minulla on kädessä Omega Speedmaster automaattikello, numeroitua erää -> lähes kaikki ympärillä olevat pitivät sitä täysin järkivapaana ostoksena.Vittu sen huoltaminenkin maksaa helposti 500 € per kerta ja sillä rahalla saisi jo elinikäisen massatuotetun kellon. No onneksi et tuomitse minua siitä.
Samaa mieltä. Omasta mielestä nämä on enemmän hyökkäyksiä HE putkien omistajia vastaan kuin budjettihöyryttelijöiden sortamista. Jos nyt potkimalla potkitaan infoa miksi oi miksi olet ostanut kalliin putken, vastaus tulee olemaan että en ollut halpaan tyytyväinen. Ellei tällaista vastausta halua, niin miksi sitä väkisten pitää repiä. Kerta itse edulliseen tyytyväinen niin kannattaa jättää väkisten vikojen etsiminen ja kyselyt mahdollisesti paremmista laitteista. Kaikilla on puolensa.
Ööö, ensinnäkään noiden hinnalla ei saa rupkangasta, edes käytettynä. Toisekseen, haluan että mulla on 2 kitaraa. Kolmas kohta on, että ruokankaat ei sovi mun räpylääni. Kohta neljä vaikka että ruokangas ei tee v-mallin keppejä ja kohta 5: ei, ei vinkuintiasta vaan korean tehtaalta. Siin on dv8r mustaine signature duncanin livewire setillä ka vieressä ec-1000 bkp:n the mule setillä. Ota asioista selvää ennen ku kitiset![]()
Jalippo sä olet materialisti sen jo tietää kaikkivai menikö toi sana edes oikein kirjotettu
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee