Tuli mielenkiinnosta ostettua MVP ko puolilmasena sain, nyt on tämäki todettu aivan toimivaksi vehkeeksi!
Tuli mielenkiinnosta ostettua MVP ko puolilmasena sain, nyt on tämäki todettu aivan toimivaksi vehkeeksi!
Yeah bitch! Magnets!
Tuli eilen oltua firman virkistyspäivillä ja Semovar+Kaiffari 3.1 sai aika paljon ihailua kohteekseen, sekä pari jannua myönsi ihan suoraan olevansa suhteellisen kateellinen laitteistosta.
Samalla tuli testattua koneiston känniystävällisys, kun pomo kaatui pöydän päälle missä vekotin oli... Ekan raivarin jälkeen tuli kokeiltua ja todettua laite TÄYSIN kunnossa olevaksi ilman naarmun naarmua.![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Misterin perusteellinen pesu ja pitkästä aikaa JB:t tankkiinja vielä eilisessä miitissä jalippo hienosääti mun reon dropit 1V-> 0,45V
Joten pelkkää humutusta höyryttelyn saralla tällähetkellä.
MÄ TEIN SEN!!! MÄÄ NIIN VITTU TEIN SEN! Eka yritys: Kanthaali katkee ennenkun ehtii edes vikan ympärille. Toinen yritys: Saan pennyn setupoitua ja vamo näyttää ohmeiksi 2.5.. Ei kuulemma hyvä piccololle -> Uusiks.. JA SE TOIMII! 1.4 ohmia tais tulla kun vaihto kanthaalia.. Who is so fucking good at this?? ;D
Edit: Jos joku ei jo keksiny ni elämäni eka kerta minkäänlaista setuppia.. GG Penelopeen![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Varo ettet joudu katiskan pauloihin pimeälle puolelle seuraavax![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Come_to_the_DarkSide_cookies.jpg
Tämä on toiminut ennenkin
edit. Jasson viestiin viitaten.
1,5mm vaijeria, rutosti sorminäppäryyttä ja oot myytyItselle ton arrowin setupominen on yhtä tuskaa. Nakkisormet
Kiukkuinen pikku pirulainen luonteeltaan. Sopii muuten pluidille toi ato
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Itse vetäsin singlenä vaijerin kera 3 kiepillä 0.20 kanthalia. Tuhisee kivasti. Pluid sopii joka atoon, jos einsovi niin ei sovi mulle![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Jaa arrowi? Pistä ihmeessä pluidia tulemaan niin katsotaan sopiiko(Vaikken kyl tiä mitä se sit on..
) Kyl se ois tarkotus huomenna hakee se arrow.. Koska vaikka kaikki väittää et se on vitun vaikeeta leikkii hopeelangalla ni ei se kyl ollu. Vaikein osuus oli kiertää kanthaali silican ympärille kun noi kynnet (Jotka olivat eduksi hopealangan kanssa) olivat vuorostaan tiellä.. Ni pakkohan se on ottaa haaste vastaan ja kokeilla meshiä ennenkun tää innostus laantuu
Vaijeria löytyy aika monessa muodossa ja meshiä on myös läjä..
![]()
Pluidissa on se vika et joudut liittymään APU:uun sen kokeilemisen jälkeen![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.