"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
heheejasso jasso kylläsit nyt yhden aton voi eikö?
![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Jotakuinkin vuosi sitten urheilukassin reiästä tielle pudonnut Gripper löytyi. Siitä samaisesta urheilukassista. Nyt mä oon siis ihan että mitä WTF:ää!
Kerro toki taksari joka maksaa kurssin ja luvat ja lupaa myös työpaikan täältä.. Ja maksaa niin paljon päivävuoroista että sillä voi itsensä elättää.. Äitee ja kourallinen kavereita on taksikuskeja, ei oo häävit liksat paitsi jos vääntää hikihatussa yötä ja viikonloppua![]()
Eilen kävi joku mummeli ovella, tekee kuulemma kotiseutu kyselyä ja menee hetki. No meillä oli bigbangin katselu kesken niin sanottiin ettei oo aikaa. Menee tunti ja kaveri soittaa (asuu 10m päässä) että niillä kävi joku mummeli "pikaisen kyselyn kanssa" ja oli sen koko tunnin siellä. Kyselly jotain ihan olemattomia kysymyksiä ja ei kuulemma voinut keskeyttää tätä sen kyselyä, parhaat naurut pitkään aikaan. Oli kuulemma yrittänyt lähettää mummelin viel meille ja vastaus oli ollut ettei ne enää oo kotona niillä oli kiire jonnekkin
![]()
Sarasvuo - Kausi 1 - Jakso 7 | Ruutu
Tota kun alkaa kattoa puolesta välistä niin huhhuh. Laskevia kavereita löytyy ja itsekkin joskus laskeneena![]()
Omaa aikaa. Rouva ja lapset on reissussa tämän päivän, taidan lämmittää saunan ja kaataa ison karhun![]()