"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Niin, toisille se on vaikeata. Itse pysyn aina asiallisena, en trollaa tai kirjoittele turhia typeryyksiä.
Mutta toden totta oli hauska sivusta katella miten tämä(kin) lanka lähti lapasesta, kun piti miesten vuorolla lähteä puolustuskannalle.
Viimeksi muokannut Naamapeikko; 07.11.13 kello 13:06.
Niin se menee.Invaasio.
![]()
Do or do not, there is no Barole.
Puhumattakaan mun karvaisista reisistä![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
täällä rupea taaaaaaas karkaamaan
karvaset reidet ja charunin nahkahousut![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Sillä tais tulla liian itsevarma olo kun Suomessa ei saanu ensin oikeen mitään pikku tempauksestaan, kehtas vielä ääneen sanoa että hänen vegaani ruokavaliotaan ei oikein kunnioiteta VenäjälläV...u mikä taukki
ymmärrä yhtään noita greenpeacen hörhöjä.
Eikö miesten vuorolla voi puhua karvaisista reisistä tai vaikka reisiharjoista![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Huh, meinasin vähän avautuaEn uskaltanu lähettää
Nooh eiköhän tänne mahdu vähän huumoria ja höpinää myös rennommalla asenteella. Tästä ketjusta puuttuu testosteroni tyystin![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ois voinu tulla pieni paskamyrskyNimittäin ihan näistä jutuista täällä
Siltä osin olen hiljaa mut kyllähän täällä vois puhua ja avautua muustakin kuin parisuhteista. Vaikka silica-sukkien vaikeasta ommeltavuudesta. Ehkä tää ketju lähti liikkeelle parisuhde-ongelmien pohjattomaan kaivoon ja pysyköön sitten sellaisena. Pitäs varmaan laittaa toinen ketju kehiin
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Tämän koko ketjun tarkoitus on olla miesten saunavuoron kaltainen eli täällä jauhetaan paskaa kaikesta. On karvaisia reisiä ja hiljaisen miehen tunteita. Kaiken kruunaa kylmä huurteinen, joka juodaan hiljalleen nautiskellen. Huurteiset nousee huulille kuin yhdestä narusta vetäen ja siinä on sitä yhteenkuuluvuutta kerrassaan![]()
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Mul on nyt täysikäsyyden saavuttamisen jälkeen, eli sen 11 vuoden jälkeen, neljäs emäntä menossa jonka kanssa yhdessä asustelen, ja kyllä se on omat ongelmasa jokasen kanssa. Pahuuden summa on vakio ja kyllähän sitä toisesta vikaa löytää jos haluaa, mut mie ainakin keskityn niiden vikojen sijaan niihin hyviin asioihin.
Rapsuttelen kulkusia, juon kaljaa ja kohta vois katella predatorin.