Missä vielä 1.6 pelaajia? Parasta viihdettä mutta ei pelaajia
^Missä? What?
Ympäri maailmaa varmaan kymmeniä tuhansia vielä![]()
Tällä kertaa yritän ottaa Summer Salen rauhassa ja ostaa vain pari peliä. Toivottavasti Borderlands 2, Skyrim: Dragonborn ja Metro: Last Light ja kaikki ainostaan jos tulee todella hyviin alennuksiin![]()
UI saakeli.
Viikon päästä tulee Toki Tori2!
Emännän kans mentiin ensimmäinen osa läpi, oli yllättävän kiva peli.
Välillä raivostutti saatanasti ja sitten kun sen ratkaisun keksi niin oioioi.
Tarttee ostaa toi muijalle, saadaan taas yhteistä tekemistä iltoihin.
"Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"
Asiaan liittyen, mulla on tollanen pleikkarin ohjaimen näköinen kapula usb- liittimellä minkä piti toimia tietokoneessa huoletta.
No ei toimi. Aina saa olla säätämässä jotain paskaa. Hommasin tuon Darksiders:n ja siihen tartti kapulan niin hain cittarista tuollaisen.
Olis pitäny jättää hyllyyn..
Mutta nyt kun olis nuota x360 ohjaimia, niin mistäs mä saisin langattoman vastaanottimen tietokoneeseen?
Kuulemma toi boksin ohjain toimii oikeasti tietokoneessa.
Vai tartteeko erikseen hankkia langallinen boksin ohjain?
"Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"
Langaton ohjain toimii esim. tällä:
®®® XBOX 360 Wireless Gaming Adapter Tietokoneelle ®®® - 4 kpl - avoin - 17.90 € - Xbox 360 -laitteet - Konsolipelit - Pelit - Huuto.net
Dealextremestä vastaavan saa muutamalla dollarilla mutta toimitusaika useampi viikko ja voi olla että ei toimi ja sitten joutuu palautusrumbaan (jos jaksaa).
Nyt menee arma 3 beta (wasteland) ja cs:go.. Bäfä 4:sta & dayz standalonea orotellessa![]()
Fighting the CLONEWARS since 2013
Nuuka kun olen niin tilasin DX:n kautta tuollaisen.
Katsotaan miten pelaa, ainakin arvostelujen mukaan pitäisi olla toimiva.
Josko sitten vihdoin jaksaisi mennä tuon Darksidersin loppuun, vitutti niin se ainainen säätäminen tuon toisen ohjaimen kanssa että heitin lusikan jo nurkkaan.
WarZ ja dayz on täysin eri pelejä.
DayZ on arma2:n modi, josta on nyt tulossa standalone arma3, tai oikeastaan vissiin 2.5 moottorilla (take on helicopters?)
WarZ taas on ihme räpellys, poistettiin steamistakin jossain välissä, ja nimikin on vähän aikaa sitten muutettu: Infestation: survivor stories.
WarZ/Infestation: Survivor Stories:iin ei kannata laittaa rahaa. Varsinkin kun paljon parempi vaihtoehto on jo olemassa. WarZ:n kehittäjät kusivat homman aika totaalisesti tällä hetkellä ilmeisesti banaani vasara heiluu yhtä randomisti kuin ennenkin (mm. itse olen saanut siitä vain laittamalla mp5:n inventaarioon odottelemaan ammuksia ja turvaan kuolemalta) ja hommalle ei tehdä yhtään mitään. Samaten nostettiin aivan järjetön hype ja maalailtiin semmoisia pilvilinnoja, että Disneyn logo jää toiseksi, ja kun tultiin alpha-vaiheesta pihalle, niin ei ollut kuin uusi DayZ klooni, johon ei ollut edes lisätty mitään ihmeellistä ja bugeja enemmän kuin jaksoi laskea. Itse en tiedä mikä pelin nykyinen tila on ja onko edes Stronghold-moodia saatu tehtyä (odottelen yhä vastausta, että poistetaanko aiheeton banni vai palautetaanko rahat vai vastataanko ollenkaan sähköposteihin), mutta se oli ainakin alpha-vaiheessa odotetuin ominaisuus koko pelissä, koska poistaa pelaajilta kyvyn tappaa pelaajia, joka tuossa oli vähän liiankin yleistä (välillä oli ihme jos pääsi edes hengissä aloituspaikasta johonkin).
Juu, eipä kanssa nykytilasta mitään hajua.. Miksi hommata alphatestaajia, jos ei heitä kuunnella. Sitten kun jengiä alkaa kyllästyttää raportointi bugeista joita ei korjata, alkaa kehittäjän suunnalta blogivittuilu kun ei anneta palautetta ja että kaikki pitäisi saada valmiina ym..
Ei ole juu alphan jälkeen paljon aikaa huvittanut tuhlata.
Sen päälle meni vielä tilitiedot hakkereille.. Loistavuutta koko toiminta![]()
Toisaalta alkaa saada tragikoomisia piirteitä myös tuo rocketin ja muun dayz -tiimin kikkailu ympäri maailmaa ja härölanitusvideoiden postailu.. Toisaalta hyvää huumoria osittain![]()
Taitaa tuo zombie surviving -genre olla aika tuhoon tuomittu noilla tiimeillä. Milloin kusi nousee hattuun ja milloin ei saada mitään aikaiseksi ja milloin laitetaan tavoitteet niin ylös, ettei edes legendaariset tiimit niitä pystyisi tavoittamaan.
Mutta Leisure Suit Larry Reloaded. Ei saamari mikä peliNiin pitkälle tehty alkuperäinen uudestaan, että jopa oman ikänsä todistaminen tuntuu kuin osallistuisi "Who wants to be a millionaire"-kisaa jenkeissä
![]()