Pleikalla tulee pelailtua nykyää veljen kaa netissä Saint Row: The Third ja Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
PSN ID: Heavenpast
Pleikalla tulee pelailtua nykyää veljen kaa netissä Saint Row: The Third ja Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
PSN ID: Heavenpast
F1 2012 tuli ostettua kun suht halavalla sai. g2play.net ja 14.10€
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
CoH2 vedin äsken matsin neuvostoliitolla saksaa vastaan.
Saksa tuli päälle ja sai mortarilla muutaman mun oman kuoliaaksi jolloin radiosta kuului
"Goddammit, we are dying over here, do something!"
Vastauksena kuului tympeä "Da, Da" x).
On kyllä hyvä peli, sain pari Zis-2 antitankkia kahdelle tähdelle, jesus mikä damage.
Siitä ei tullut mitään enää läpi.
Kaksi Halftrackia suojaamaan että niille ei jalkaväki pääse juoksemaan ja nuo murjoi kaiken mitä sieltä tieltä tuli.
Olin kaapannut hyvin brutaalilla "päälle vaan, miehiä piisaa" menetelmällä kaikki polttoainepisteet itselle niin vihollinen ei saanut kunnon tankkeja.
Olen aina hitusen halveksinut halftrackia mutta olen nyt päässyt sisälle siihen.
Lopuksi koko peli olikin siinä että otin keulalle kaksi IS-2 tankkia, perään kaksi T-34 tankkia, niiden perään kaksi halftrackia, niiden perään insinöörejä joukko ja peränpitäjiksi nuo kahden tähden Zis-2.
Tuolla joukolla ajelin baseen.
Kyllä sieltä muutama tankki tuli vastaan ja jotain koitti, mutta hillitön manööveri siirtää kaikki neljä tankkia vihollisen ympärille tarjosi aina jollekkin mahdollisuuden ampua perään tai ainakin kylkeen.
Koko pelissä on ehdoton suosikkini napalmi.
Kaverin kanssa pelattiin ja hänen asemapaikkansa näytti joutuvan jyrätyksi.
Kaveri ei tästä kiitellyt mutta pistin oman ison tankkini matkalle sinne ja napalmi kaikkien päälle.
Siellä saattoi mennä muutama omakin mukana mikä aiheutti pientä huutoa mutta ei ainakaan menetetty asemapaikkaa.
Oli hyvin hiljaista ja tasaista kun oma tankkini saapui paikalle vartioon ^^
"Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"
Nykyään WoWia. Tällähetkellä pelkkää PVE että saa lvl nostettua ihmistentasolle.
Worgen warriorilla ja human magella
Yeah bitch! Magnets!
Eipä voi muuta sanoa kuin että MOBA pelien communityt ovat kyllä semmosta myrkkyä mun mielialalle että huhhuh...
Borderlands 2 on ollut aika pitkään pelaamatta, pitänee kaivaa se taas esille kun huomenna (?) ilmestyy DLC joka olisi jo maksettuna... tosin edellinenkin on vielä kesken
Loppui mielenkiinto kun tuttu co-op -porukka keskittyi tankittelemaan, ei sitä yksin viitti.
Mobasta ollu jo puhetta joten ajatteli josko täältä löytys dota2 perseilijöitä? Ois mukava löytää järkevää suomalaista peliseuraa. Välillä tuntuu et suomalaiset käyttäytyy mobassa vielä huonommin kuin venäläiset.
Witcher I läpi : Peliaika 58.1 tuntia kahden viime viikon aikana (Ostettu 15.6).
Nyt sitten kakkosen kimppuun (tai no seitsemän tuntia jo takana)
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
pistin invin, varmaa huomena tulee taas pelattua o:
Ite oon steamin kesäsalea odotellu kuin kuuta nousevaa..
"Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"
1.6 tulille ja kaljaa koneeseeJos tässä sit lähtis viel baarissa käymään iltasella, no mut nyt pelaamaan ekaks
Ja twistissä french pipee![]()