Sivu 40 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 303637383940414243445090140 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 781 - 800 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

Höyrähtänyt

Sijainti
    Seinäjoki
    Pleikalla tulee pelailtua nykyää veljen kaa netissä Saint Row: The Third ja Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2

PSN ID: Heavenpast

Höyrykone lagittaja's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    F1 2012 tuli ostettua kun suht halavalla sai. g2play.net ja 14.10€
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

CoH2 vedin äsken matsin neuvostoliitolla saksaa vastaan.
    Saksa tuli päälle ja sai mortarilla muutaman mun oman kuoliaaksi jolloin radiosta kuului
    "Goddammit, we are dying over here, do something!"
    Vastauksena kuului tympeä "Da, Da" x).
    On kyllä hyvä peli, sain pari Zis-2 antitankkia kahdelle tähdelle, jesus mikä damage.
    Siitä ei tullut mitään enää läpi.
    Kaksi Halftrackia suojaamaan että niille ei jalkaväki pääse juoksemaan ja nuo murjoi kaiken mitä sieltä tieltä tuli.
    Olin kaapannut hyvin brutaalilla "päälle vaan, miehiä piisaa" menetelmällä kaikki polttoainepisteet itselle niin vihollinen ei saanut kunnon tankkeja.

Olen aina hitusen halveksinut halftrackia mutta olen nyt päässyt sisälle siihen.
    Lopuksi koko peli olikin siinä että otin keulalle kaksi IS-2 tankkia, perään kaksi T-34 tankkia, niiden perään kaksi halftrackia, niiden perään insinöörejä joukko ja peränpitäjiksi nuo kahden tähden Zis-2.
    Tuolla joukolla ajelin baseen.
    Kyllä sieltä muutama tankki tuli vastaan ja jotain koitti, mutta hillitön manööveri siirtää kaikki neljä tankkia vihollisen ympärille tarjosi aina jollekkin mahdollisuuden ampua perään tai ainakin kylkeen.
    Koko pelissä on ehdoton suosikkini napalmi.
    Kaverin kanssa pelattiin ja hänen asemapaikkansa näytti joutuvan jyrätyksi.

Kaveri ei tästä kiitellyt mutta pistin oman ison tankkini matkalle sinne ja napalmi kaikkien päälle .
    Siellä saattoi mennä muutama omakin mukana mikä aiheutti pientä huutoa mutta ei ainakaan menetetty asemapaikkaa.
    Oli hyvin hiljaista ja tasaista kun oma tankkini saapui paikalle vartioon ^^
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

Sijainti
    Inari
    Nykyään WoWia. Tällähetkellä pelkkää PVE että saa lvl nostettua ihmistentasolle.
    Worgen warriorilla ja human magella
    Yeah bitch! Magnets!

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere, Finland
    -
    Viimeksi muokannut kumimuumi; 27.10.16 kello 15:27.

Höyrykonkari

Sijainti
    Seinäjoki
    Innostuin pelailemaan nyt Secret Worldia kun SWTOR alkoi kyllästyttää. Oikein mielenkiintoinen ja aika erilainen peli, ainakin jos Lovecraft-henkiset kauhutarinat kiehtovat.

Vapetteluun mennyt 1429,16€

Eipä voi muuta sanoa kuin että MOBA pelien communityt ovat kyllä semmosta myrkkyä mun mielialalle että huhhuh...

Höyrykone Leggins's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Borderlands 2 irtosi ~n 6 €. Parina päivänä nyt kokeiltuna on kyl ihan hauska peli. Ei vaan oo oikeen co-oppi seuraa, eikä public oikein houkuta. Muutenkin pitäs koittaa olla enempiä pelaamati näin kesällä ja jatkaa syksymmällä.

Höyrykone

Sijainti
    Kaarina
    Borderlands 2 on ollut aika pitkään pelaamatta, pitänee kaivaa se taas esille kun huomenna (?) ilmestyy DLC joka olisi jo maksettuna... tosin edellinenkin on vielä kesken

Loppui mielenkiinto kun tuttu co-op -porukka keskittyi tankittelemaan, ei sitä yksin viitti.

Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

Sijainti
    Inari
    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-skimo Näytä viesti
    Eipä voi muuta sanoa kuin että MOBA pelien communityt ovat kyllä semmosta myrkkyä mun mielialalle että huhhuh...
    Komppaan, suurinosa ylimielisiä jeesustelijoita jotka luulee olevansa elämässä onnistuneimpia kuin muut.
    Yeah bitch! Magnets!

Höyryttelijä

Mobasta ollu jo puhetta joten ajatteli josko täältä löytys dota2 perseilijöitä? Ois mukava löytää järkevää suomalaista peliseuraa. Välillä tuntuu et suomalaiset käyttäytyy mobassa vielä huonommin kuin venäläiset.

Witcher I läpi : Peliaika 58.1 tuntia kahden viime viikon aikana (Ostettu 15.6).
    Nyt sitten kakkosen kimppuun (tai no seitsemän tuntia jo takana )
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Höyrypää

Sijainti
    JKL
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K P Näytä viesti
    Mobasta ollu jo puhetta joten ajatteli josko täältä löytys dota2 perseilijöitä? Ois mukava löytää järkevää suomalaista peliseuraa. Välillä tuntuu et suomalaiset käyttäytyy mobassa vielä huonommin kuin venäläiset.
    täällä yks. yritän kyl olla perseilemättä ja aina ku huomaan suomalaisen ni oon vaa hiljaa ettei ne huomaa mua ja odota mun liittyvän niitten perseilyyn :F

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja moonie Näytä viesti
    täällä yks. yritän kyl olla perseilemättä ja aina ku huomaan suomalaisen ni oon vaa hiljaa ettei ne huomaa mua ja odota mun liittyvän niitten perseilyyn :F
    Noni! Pelaillaas joskus, mut löytää nimimerkillä Kvasipawkki. Voittoja kohta 400 takana

Höyrypää

Sijainti
    JKL
    pistin invin, varmaa huomena tulee taas pelattua o:

Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Witcher I läpi : Peliaika 58.1 tuntia kahden viime viikon aikana (Ostettu 15.6).
    Nyt sitten kakkosen kimppuun (tai no seitsemän tuntia jo takana )
    Witcher II läpi : Peliaika 34.1h õ_Õ no ehkä pari side Q:ta tuli skipattua / missattua.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Höyrykone Leggins's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    W3 menee sitten jo 15 tuntiin

Onko Steamillä joku salaliitto työnantajien kanssa? Parhaat tarjoukset ja palkka tulee aina samana päivänä ;_;

Ite oon steamin kesäsalea odotellu kuin kuuta nousevaa..
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

1.6 tulille ja kaljaa koneesee Jos tässä sit lähtis viel baarissa käymään iltasella, no mut nyt pelaamaan ekaks

Ja twistissä french pipee

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •