Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2
Toimii mahtavasti lyhyellä putkella, 18350 akulla ja potkulla.
Täytynee ostaa lisää näitä pikkuakkuja, ja parempi laturi TR-001:n tilalle. Paljon akkuja koteloon, niin kyllä tällä pärjää hyvin päivän. Näppärä koko, ja tulitusnappi mukavasti kämmenessä.
Loistava modi.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Tässä sit vielä yks Kayfun 3 ES, EA Mod, 18490 akulla
http://aijaa.com/5nFaNZ
mieleen juolahti että voisiko niitä tulevia atoja tehdä niin että aton pohja korvaisi
eamodissa olevan päätycäpin missä nyt on 510 liitin jotta laitteesta tulisi tavallaan hybridi?
saisi ainakin sulavan ulkonäön jos ei muuta![]()
On niitä muitakin hybridejä kyllä olemassa, kuin GGTS+Ody..![]()
en minä mistään kreikkalaisista ja niitten atoista tiedä mitään. kuhankun pyörittelin tuota kädessäni ja mietin että sillähän siitä tulis hyvännäköinen![]()
Tuossa voisi mennä vielä pitemmälle, EAMod on teleskooppi, miksei sitä atoa voisi upottaa syvemmälle? Siis ne aton kiinnitys jengat yläkäpin oheen siten että tankki uppoaa modin sisään ja vain korkki jäisi ulkopuolelle, jos pituus ei riitä voi aton mukana tuoda uuden pitemmän yläputken
tankkiosa ei tarvitsisi olla kovin iso, kun siitä tilaa vievä keskiposti on ohuempi kun siinä olisi vaan +napa, miinuksen(maan) kulkiessa rungon kautta.
Tulipa vielä mieleen että tankkiato voisi olla erillinen osa, samaan tapaan kuin akku joka vaan laitetaan Modiin sisälle akun seuraksi ja korkkiosa olisi sitten Modiin kuuluva osa
Saat kunhan et laita siihen virtaa
Ajatukset on jotenkin sekaisin, äsken väkersin bittikarttaa:
ja aikaisemmin tuohon ilman kulkuun Tinkercadilla
3D pyöritykset täällä
Tänään hain omani. Tykkään ulkonäöstä pirusti, pitkässä putkessa pieni sävyero havaittavissa kun tarkkaan katsoo. Tosin mielestäni tämä ei vaikuta modiin/hintaan mitenkään.
Hyvä laite tähän mennessä.
ProVari mini v2 | Ody v1 | Mjölnir v2.5 | Penelope | Kiuas #96 & #151 | | Act v3 | Act v4
Laitteen laatuvaikutelma kädessä on jopa vähän ylitsevuotavainen.
Tulee ihan sellainen fiilis, että imisi rynnäkkökiväärin piippua, kun on tommonen painava metallinen vehje suussa. EAmod + Somnium. Pikkaisen painavampi systeemi kuin joku Lavatube+kartotankki.
Samaa fiilistä ei ole tullut ProVarilla jostain syystä. EAmod on aika työkalumainen ulkoiselta olemukseltaan.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Hikisessä kädessä toi mekaaninen nappi lämmenny muutamaan otteeseen, kämmenessä puristaen eritoten. Menee musta tän tyyppisen kytkimen luonnollisiin oikkuihin ja ominaisuuksiin kyllä. Ei toi itselleni tuota mitään ongelmia, jos noin tekee käännän toisinpäin ja hetken päästä pyssyttää taas normaalisti. Ei todellakaan edes jokapäiväinen ilmiö. Täyttä mekaanisuuttahan tässä on haettu ja toi on suojaamaton sekä eristämätön, mikä itselle pelkkä plussa. Meinaa siten helppoa huoltoa. Ehkä magneettinen on huoltovapaampi, mut mulle tää sopii näinkin. Maksan mielelläni siitä et tää modi antaa mulle sitä samaa mitä muutkin mekaaniset kamat elämässä. Riippumattomuutta jostain tahosta. Tää jää tajuamatta jos sellaista ei ole koskaan kaivannut tai sellaiseen pyrkinyt imo.
eLehis alkaa nähdä nyt oikeanlaisia visiota, samoja unia näistä nähty!Vielä kun vanutäytteisen silica-version pyöräytät pliis ja joku vielä innostuu alkaa kehittää sitä oikeasti niin avot! Siis jos sen on mahdollista toimia hyvin. Toivon kovasti et jossain muodossa tällänen ato tai uberhybridi tulee
. Ja muiltakin kuin kiinalaisilta, jotka kopsas noi varmaan työpöydälleen ja sorvi on laulanu jo tovin
. Jos ei tähän modiin niin ehkä hybridinä sit. Itse nähny nää jo päässäni pari päivää kummittelemassa
. Oishan tollasta ainakin kiva päästä testailee.
Ja se varaosa ja lisäosa myynti ois pop kans tonne valmistajan sivuille. Potentiaalia vaikka mihin..
Mahtava kapine kaikenkaikkiaan, autollakin höyrytessä tää on vaan kaikista kätevin ja pätevin tähän mennessä mitä tullut käytettyä ja katteltua.
Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2
Onkos tämä toteutettavissa Stealth-mallina GGn tyyliin kuinka isoin muutoksin?
Teletappia en kaipaa, mutta 18350/18500-putki ois ROK.
KGO & Twist
Kyllähän tuon saa 7cm pituiseksi kun vaihtaa plussanapaa mallaavan messinkitapin 4-5mm lyhyempään, silloin on molemmat päätyputket yhdessä ja tiukka paketti ilman tankkiakin, itse vaihdoin pätkän messinki putkea joka toimii muuten hyvin mutta se on putki joten mahdollisessa vuoto tapauksessa nesteet on pian akullakun tuota tappia saisi eri pituisina niin siitä voisi jopa jättää joissakin variaatioissa ne karton korkitkin pois
Siis 7cm Modia (18350) plus bogen karto plus 2cm tippiä, hyvin menee kämmeneen piiloon
Aika saman mittainen kuin tämä GG Stealth jos sitä tarkoitit ???
Edit: Itse asiassa tämähän pelaa myös kartoilla aikasen hyvin, jostain syystä vältellyt kartoja tämän laitteen kanssa