eiköhän pojat nyt lopeteta tämä jankkaaminen tähän ja sovitaan että kaikki on oikeassa.
eiköhän pojat nyt lopeteta tämä jankkaaminen tähän ja sovitaan että kaikki on oikeassa.
Älä nyt viitti oikeesti, haluut varmaan vaihtaa sun 35 € VV-putken mun 200 € Darwiniin? Samaa paskaa eri paketissa... trolloll
EDIT: väärässä ketjussa menee raakasti offtopiciksi, mutta annan kuitenkin puolustavan sanan, eli kyllä EA Modistä löytyy perustelut hinnalle. Jos teet tollasia samanlaisia 30 €, niin ostajia on enemmän kun pystyt ikinä niitä tekemään.
Pakko lähtee kohta siwaan hakeen lisää poppareita8)
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Jaahas. Minne se asiallinen keskustelu on hävinny?
What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine
Ok, mun silmissä niissä on ihan hemmetisti eroja, niin ulkonäön, suorituskyvyn kuin tekniikankin puolesta. Ehkä mä en olekaan hullu höyrypää, vaan helvetin tyhmä höyrykone kun en tollasta simppeliä asia ymmärrän.
Vedän kanthalit kaulan ympärille, kun oon menny "tuhlaamaan" laitteisiin, joissa jälleenmyyntihinnat on suuremmat kuin ostohinnat ja ne miellyttää mua oikeesti, eikä yksikään oo hajonnu kovassakaan käytössä.
Uus ketju a'la HHP
Miks suurin osa foorumin käyttäjistä on harakoita
Halvalla parasta g**** s**** tai p*** s**r8)
höyryä 17.1.2012 alkaen.
vois mode vetää deletellä pari viimeistä sivua vai pitääkö soittaa fobballe![]()
HUUTONAURUAAlkuperäinen postaaja hulluhöyrypää
Täähän rupee oleen THE LEGENDA-KETJU
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mielenkiintoista keskustelua täällä..
Minulle sillä ON merkitystä.
Autovertaushan on mainio, molemmat on punaisia ja siis 'ihan sama asia'.. eikä millään muulla ole merkitystä, molemmilla pääsee eteenpäin.
Ihan turha sulle on tästä yrittää enempää vääntää asiaa rautalangasta, jos on lusikalla saanut ei voi kauhalla vaatia.. vanhaa sananlaskua mukaillen.
Onnea valitsemallesi tielle, toivottavasti ei ikinä tavata.