Ihan miten sen itse näkee.
imo kaikkea muuta kuin oikeaa keskustelua. Enemmän kallistuu huonoon trolliin asentees vuoksi.
Tosissasi vertaat smokin rimpula teleskooppia joka tarvitsee johtoja toimiakseen tuohon EA:n teleskooppiin.
Väität että kaikki on vaan akkukoteloita, eli mun perus egot on yhtä hyviä laitteita kuin vv-säätöinen Lavatube ??
Nappia painamalla molemmista tulee virtaa atolle? siihen yhteneväisyydet loppuukin.
Juuri näin
Sulle pitää jonkun näyttää kädestä pitäen miten asiat on:P
Jos ei mee tajuntaan niin kilometri rautalankaa ja viikko aikaa
Mulla on 5 putkee ja 5 atoo ja ovh noille about 1300e ja oon niistä maksanu hieman enemmän:
Jos lähden myymään niin yxkään setti ei lähe alle 300e
Hullu oon mut käytössä parhaat (mulle!) vehkeet mitä rahalla saa8)
Huom! puhun itsestäni
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Johan se oli tuolla muutama sivu takaperin.. paska kännykuva mut idean siitä saanee kun klikkaa isommaks.
Mitähän ihmettä tääl taas tapahtuu, käy saunassa niin välissä on taas helvetti irti
Luuponen nois tulla teleskooppipamppua näyttää, EA käteen ei kiinarimpulaa ku se katkee ojentaessa.
Joo jatkakaa meen takas löylyyn..
Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2
En. Voin selittää sen ilmeisen ja yksinkertaisen eron jota sinä et osaa suuruudessasi hahmottaa. Patterikotelo on kotelo jossa on patteri. Darwin on laite jossa on akku ja elektroniikka joka säätää akun antaman jännitteen aina käyttäjän valitseman tehon mukaiseksi, lisäksi Darwinissa on siirtyvä takuu.
Koita uudestaan, ehkä sie onnistut...
Nyt menee rytisten jänkhälle tämä ketju.
Pohdiskelu hinnasta ja sillä saatavasta hyödystä ON asiallista ja kannustettavaa, ei tosin laiteketjussa.
Pakko todeta puolueettomana tarkkailijana, että menee pieleen kummallakin leirillä.
KGO & Twist
Nää viimeset sivut vois siirtää ketjuun "tapellaan miksi modista kannattaa maksaa enemmän"... Siihen ketjuun voisin itsekin tulla esittämään perusteluja![]()
Ja jo siks ettei LAADUKKAAN VALMISTAJAN ketju mene törkyilyks ja oikeasti EA:sta kiinnostuneet löydä enää tarpeellista tietoa.
Tänne jatkot: http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=5180.0
Hushus![]()