Sivu 44 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3440414243444546474854 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 861 - 880 / 1340

Aihe: Somnium Rebuildable Atomizer

Re: Somnium Rebuildable Atomizer

Paps, piccolo, ggts ja megalodon ainakin oli niitä missä oli sulakkeena toimiva jousi. Caravela on ainoo mulla missä ei oo tuollaista jousta noista mun laitteista

Höyrypää

Sijainti
    Helsinki

Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

On kyllä aika haastavaa saada tuo tankki irti tuosta atosta kun pariin viikkoon en ollut sitä pessyt.

Yllättäen meni paskaksi...

Höyrypää

Sijainti
    Turku

Oikein iso kiitos Teemulle!

Jaksoi pitkään pohtia kanssani Somniumin ja Lava Tornadon yhteensopivuusongelmaa. Tekaisi minulle uuden setupinkin ja se toimi mainiosti mutta kun laitettiin Tornadoon, palaneen maku oli hirveä.

Lopputulema oli se, että ei passaa pulssivehkeseen. Niinpä lähdin iloisena kaupasta Somnium SMOKin teleskooin nokassa höyryten.

Savuttajäsen nro 66

Höyrykonkari

Sijainti
    Savonlinna / Jyväskylä

Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Mahtaakos umpinainen 400 sukka wikata edes maltillisilla wateilla?
    Käyttelisi ensiksi vanhat pois ennen uuden hamstraamista.
    Ittellä toimii kyllä varsin hyvin. Ite teen noista mahdollisimman tiukan paketin (just ja just 18g neula mahtuu läpi kuitenkin), muutama nestepoltto ja varsinkin Petar K -tyyliin toimii kyllä varsin hyvin Tällä hetkellä Provarin nokassa ja täydet 15w mitä Provari antaa tehiä, toimii.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ei muuten mene noin.
    Riippuu täysin modista, onko siinä ns.hotspring.
    Papsissa ja Piccolossa on, muista en ole varma, mutta vähemmistöön kuuluvat hotspringilliset.
    Tokihan hotspringiä saa irrallisina, mutta automaattinen se ei tosiaankaan ole.
    Vapesafe V2 on toinen vaihtoehto tehdä putkipommista turvallisempi ja toisin kuin hotspring, ei ole kertakäyttöinen.
    Selevä, muistanukkaa koko vapesafea. Se sinne väliin sitte, mutta pointtina kumminki ettei sitä kikkiä sinne oo pakko tukkia turvallisuuden takia.

Höyrykonkari Helberth's Avatar

Sijainti
    Tampere

Hmmm.... Olen miettinyt tässä jo hetken aikaa ehkä hölmöäkin ajatusta... Miten Somnium toimisi, jos meshin tilalle laittaakin silicaa tuomaan nestettä vastukselle? Onko kukaan kokeillut/tietääkö joku miksi ei voisi toimia? Voisi helpottaa setupin tekemistä aikalailla, kun ei tarvitsisi meshin kanssa taiteilla..

Muuten sain kerrasta tehtyä toimivan setupin, kun tehdessä katsoin tubesta samaan aikaan setuppia tehdessäni ohjevideota. Kerran olen langan vaihtanut, kun ensimmäistä lankaa en tohottanut, eikä se meinannut kunnolla taipua meshin ympärille. Tohotettu lanka taipuikin kivasti.
    Eij jaksa aina päivitellä...

Banned

Sijainti
    Turku

Ongelma on siinä, että meshi pystyy nostamaan nestettä senttejä, silica vain millejä.

Höyrykonkari Helberth's Avatar

Sijainti
    Tampere

Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Ongelma on siinä, että meshi pystyy nostamaan nestettä senttejä, silica vain millejä.
    Asia selevä. Meshillä siis jatketaan
    Eij jaksa aina päivitellä...

Tässä Somniumi Lava 4:sen nokassa. Toinen setuppi onnistui, 400 mesh, 0.20 kanthral, 1,8 ohmia ja 4,5 volttia, wickaa hyvin ja kurkkutuntuma 12 mg nesteellä vähintäänkin riittävä.....
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Tosi tarkkaa on drip tippien kanssa. Muoviset on löysiä mulla, ja hulahtavat sisään tuosta vaan, ainoastaan O-renkaan kohdalla on edes pikkasen "pitoa".

Sitten on jostain ostettuja metallisia Ming-tyylisiä. Tosi tiukka: ei toivoakaan että saisi O-renkaan tohon reikään. Mutta työkalulla napauttamalla menee huulille. Irti ei varmaankaan saa ilman työkaluja. Ei heilu pätkääkään, ja O-rengas on työtön.

Miten voi 510-drip tipeissä olla noin paljon eroa, ja silti tämä laite on ensimmäinen, jota koko asia kiinnostaa?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI

Spheroid on myös yksi "tunnetumpi" ato joka on äärimmäisen valikoiva driptippien suhteen. "Sopivatkin" on erittäin tiukkoja, mutta lähtevät sentään sormivoimin irti.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Höyrykonkari Nsd's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä

Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Spheroid on myös yksi "tunnetumpi" ato joka on äärimmäisen valikoiva driptippien suhteen. "Sopivatkin" on erittäin tiukkoja, mutta lähtevät sentään sormivoimin irti.
    Onpas heittoja reiän koolla kun mun spheroidissa ei tahdo pysyä mikään tippi kiinni. Somniumissa kohtalisen hyvin on Cherry Vapesin mingit toiminu, pikkasen niittenkin o-renkaat meinaa valahtaa reunan yli.

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se

Viissatasen meshin tultua toimi eka setup minkä tein! Ei tietoakaan hotspoteista, ja wickkaa erittäin hyvin. Hyvät höyryt tulee täydellisessä pystyasennossa, lievässä vaaka-asennossa maku vielä pikkasen mahtavampi. Vähänkään kauemmin vaaka-asennossa niin alkaa melkein tulvimaan. Kyllä nyt kelpaa. Tota setuppia en pura ennen kun ei toimi enää lainkaan.

Olikohan se homman taikasana #500 mesh? Vaiko sen tuoma suurempi usko onnistumiseen ja tätä kautta parempi suoritus? Liekö väliä, nyt toimii.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Täällä toimii #400 samalla lailla. Ihan sama, kunhan toimii Ja toimii hyvin.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Sijainti
    Tamperehan se

Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Täällä toimii #400 samalla lailla. Ihan sama, kunhan toimii Ja toimii hyvin.
    Melkein loppu jo usko, ja olin vannoa silican nimeen, mutta kieltämättä maku on kyllä paaljon voimakkaampi. Höyryn määrä jää ehkäpä pikkasen alle mutta voi mennä varman päälle tehdyn, hiukka liian isovastuksisisen coilin piikkiin (1,5öhm)

kahtellaan

Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Hah oisko noissa sit heittoja jostain syystä, kun millon tiukkaa millon löysää. Mulla pysyy molemmat random halpis muovitipit menossa mukana mitä oon noihin kokeillu kun metallisista ei tykkää.
    Toinen sopiva, keikkuu, mut pysyy. Toinen sopivampi ei edes keiku. Kumpikaan oo pudonnu eikä oo tarvinnu repiä irti. Mulla on siis uudempi ja vanhempi versio. En omalla kokemuksella voi allekirjoittaa tota väitettä totuutena..
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola

Ei iskeny mulla. Sain kutkuteltua nelisatasesta vikkaavan setupin mut eieiei mun makuun:-
    Lisäx toi kuljetus/säilytys meikäläiselle vähä ongelma:P
    Vaikka eipä toi paljoa vuotanu verrattuna didiin
    Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas naapurin penasta
    Mesh-vehkeeksi hyvä:-
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Sijainti
    Tamperehan se

Vs: Re: Somnium Rebuildable Atomizer

Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Mesh-vehkeeksi hyvä:-
    Paras mitä mä oon kokeillu

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola

Mitämitämitä HÄH?
    Onko vannoutunut silica-mies kääntämäs kelkkaa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Sijainti
    Tamperehan se

Vs: Re: Somnium Rebuildable Atomizer

Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Mitämitämitä HÄH?
    Onko vannoutunut silica-mies kääntämäs kelkkaa
    En suotta. Paras mesh ato jota oon kokeillu, tarkoitin. Mikään maku ei korvaa Odyn helppoutta ja huolettomuutta.

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •