Paps, piccolo, ggts ja megalodon ainakin oli niitä missä oli sulakkeena toimiva jousi. Caravela on ainoo mulla missä ei oo tuollaista jousta noista mun laitteista
Paps, piccolo, ggts ja megalodon ainakin oli niitä missä oli sulakkeena toimiva jousi. Caravela on ainoo mulla missä ei oo tuollaista jousta noista mun laitteista
Oikein iso kiitos Teemulle!
Jaksoi pitkään pohtia kanssani Somniumin ja Lava Tornadon yhteensopivuusongelmaa. Tekaisi minulle uuden setupinkin ja se toimi mainiosti mutta kun laitettiin Tornadoon, palaneen maku oli hirveä.
Lopputulema oli se, että ei passaa pulssivehkeseen. Niinpä lähdin iloisena kaupasta Somnium SMOKin teleskooin nokassa höyryten.
Ittellä toimii kyllä varsin hyvin. Ite teen noista mahdollisimman tiukan paketin (just ja just 18g neula mahtuu läpi kuitenkin), muutama nestepoltto ja varsinkin Petar K -tyyliin toimii kyllä varsin hyvinTällä hetkellä Provarin nokassa ja täydet 15w mitä Provari antaa tehiä, toimii.
Hmmm.... Olen miettinyt tässä jo hetken aikaa ehkä hölmöäkin ajatusta... Miten Somnium toimisi, jos meshin tilalle laittaakin silicaa tuomaan nestettä vastukselle? Onko kukaan kokeillut/tietääkö joku miksi ei voisi toimia? Voisi helpottaa setupin tekemistä aikalailla, kun ei tarvitsisi meshin kanssa taiteilla..
Muuten sain kerrasta tehtyä toimivan setupin, kun tehdessä katsoin tubesta samaan aikaan setuppia tehdessäni ohjevideota.Kerran olen langan vaihtanut, kun ensimmäistä lankaa en tohottanut, eikä se meinannut kunnolla taipua meshin ympärille. Tohotettu lanka taipuikin kivasti.
![]()
Eij jaksa aina päivitellä...
Ongelma on siinä, että meshi pystyy nostamaan nestettä senttejä, silica vain millejä.
Tässä Somniumi Lava 4:sen nokassa. Toinen setuppi onnistui, 400 mesh, 0.20 kanthral, 1,8 ohmia ja 4,5 volttia, wickaa hyvin ja kurkkutuntuma 12 mg nesteellä vähintäänkin riittävä.....
Tosi tarkkaa on drip tippien kanssa. Muoviset on löysiä mulla, ja hulahtavat sisään tuosta vaan, ainoastaan O-renkaan kohdalla on edes pikkasen "pitoa".
Sitten on jostain ostettuja metallisia Ming-tyylisiä. Tosi tiukka: ei toivoakaan että saisi O-renkaan tohon reikään. Mutta työkalulla napauttamalla menee huulille. Irti ei varmaankaan saa ilman työkaluja. Ei heilu pätkääkään, ja O-rengas on työtön.
Miten voi 510-drip tipeissä olla noin paljon eroa, ja silti tämä laite on ensimmäinen, jota koko asia kiinnostaa?
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Spheroid on myös yksi "tunnetumpi" ato joka on äärimmäisen valikoiva driptippien suhteen. "Sopivatkin" on erittäin tiukkoja, mutta lähtevät sentään sormivoimin irti.
Viissatasen meshin tultua toimi eka setup minkä tein! Ei tietoakaan hotspoteista, ja wickkaa erittäin hyvin. Hyvät höyryt tulee täydellisessä pystyasennossa, lievässä vaaka-asennossa maku vielä pikkasen mahtavampi. Vähänkään kauemmin vaaka-asennossa niin alkaa melkein tulvimaan. Kyllä nyt kelpaa. Tota setuppia en pura ennen kun ei toimi enää lainkaan.
Olikohan se homman taikasana #500 mesh? Vaiko sen tuoma suurempi usko onnistumiseen ja tätä kautta parempi suoritus? Liekö väliä, nyt toimii.
Täällä toimii #400 samalla lailla. Ihan sama, kunhan toimiiJa toimii hyvin.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Hah oisko noissa sit heittoja jostain syystä, kun millon tiukkaa millon löysää. Mulla pysyy molemmat random halpis muovitipit menossa mukana mitä oon noihin kokeillu kun metallisista ei tykkää.
Toinen sopiva, keikkuu, mut pysyy. Toinen sopivampi ei edes keiku. Kumpikaan oo pudonnu eikä oo tarvinnu repiä irti. Mulla on siis uudempi ja vanhempi versio. En omalla kokemuksella voi allekirjoittaa tota väitettä totuutena..
Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2
Ei iskeny mulla. Sain kutkuteltua nelisatasesta vikkaavan setupin mut eieiei mun makuun:-
Lisäx toi kuljetus/säilytys meikäläiselle vähä ongelma:P
Vaikka eipä toi paljoa vuotanu verrattuna didiin
Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas naapurin penasta
Mesh-vehkeeksi hyvä:-
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mitämitämitä HÄH?
Onko vannoutunut silica-mies kääntämäs kelkkaa
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.