Sivu 42 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3238394041424344454652 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 821 - 840 / 1340

Aihe: Somnium Rebuildable Atomizer

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

OK, mulle ei vain ole syntynyt tarvetta vielä. Toistaiseksi kaikki 510-tipit on käyneet kaikkiin mun vehkeisin. Ensimmäinen poikkeus on tämä Somnium johon ei käy muut kuin ViVi Novan muovitippi, sekin kikkailemalla.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    OK, mulle ei vain ole syntynyt tarvetta vielä. Toistaiseksi kaikki 510-tipit on käyneet kaikkiin mun vehkeisin. Ensimmäinen poikkeus on tämä Somnium johon ei käy muut kuin ViVi Novan muovitippi, sekin kikkailemalla.
    Sit kun noita korjattavia atoja alkaa olemaan se kymmenen ja niissä kaikissa on vähän eri kokonen drip tipin reikä niin alkaa tulemaan jo tota ongelmaa vastaan

Höyrypää

Sijainti
    Turku

Tekaisin eilen illalla huolella uuden setupin. Tuli 1,3 ohminen. Sainkin langat hehkumaan tasaisesti ja laitoin nesteeet sisään ja Lava Tornadoon 3 volttia.

Ei kun kamala palaneen maku ja langat punaisena.

Tulipa mieleen kokeilla toista ja laitoin Somniumin Lambo2:n nokkaan. Eipä enää henkuneet langat punaisena 4 voltillakaan.

Mutta eipä tullut paljoa höyryä eikä makuakaan. Loppuiko Lambosta teho?

Savuttajäsen nro 66

Höyrykonkari Maki's Avatar

Sijainti
    Joensuu

Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Tekaisin eilen illalla huolella uuden setupin. Tuli 1,3 ohminen. Sainkin langat hehkumaan tasaisesti ja laitoin nesteeet sisään ja Lava Tornadoon 3 volttia.

Ei kun kamala palaneen maku ja langat punaisena.

Tulipa mieleen kokeilla toista ja laitoin Somniumin Lambo2:n nokkaan. Eipä enää henkuneet langat punaisena 4 voltillakaan.

Mutta eipä tullut paljoa höyryä eikä makuakaan. Loppuiko Lambosta teho?
    nosta ohmit suuremmaks jos vv vehkeitä käytät

Höyrykone eLehis's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Toi näyttää ihan näppärältä kyl. Mites toi lumi round drip tippi sopii tohon? Niitä sais ainakin nopeesti. Nyt mulla ei oo muuta sopivaa tippiä tohon kun joku paska muovinen tippi. Ketuttaa noitten muovisten tippien käyttö ylikaiken. Jotenkin ne tuntuu vaan niin halvoilta ja laaduttomilta rimpuloilta.
    Paitsi talvipakkasilla kun metallinen tuntuu kylmältä ja jäätyy huuleen

Mutta onko kellään todella jäätynyt vai oletetaanko yleensä vain; märät huulet ja kylmä metalli

Höyrykone eLehis's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Vs: Re: Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

Lainaus Alkuperäinen postaaja MPKO Näytä viesti
    Nämä ainakin mulla toimii somniumin kans jos tämmöisistä tykkää.

http://www.esmoke.fi/product/150/drip-tip-round
    Mites noi tiivisteet, jos ne on samalla kohtaa kuin muidenkin niin väljiähän nekin on kun tiiviste menee atomisaattorin hattuun reunan sisäpuolelle :/

Höyrypää

Sijainti
    Turku

Lainaus Alkuperäinen postaaja Maki Näytä viesti
    nosta ohmit suuremmaks jos vv vehkeitä käytät
    Eigon jäikin sanomatta, että nostelin Lambossa voltteja eikä mikään muuttunut. SIksi epäilin tehon loppumista. Mikähän siinä on raja?

Savuttajäsen nro 66

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI

Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Eigon jäikin sanomatta, että nostelin Lambossa voltteja eikä mikään muuttunut. SIksi epäilin tehon loppumista. Mikähän siinä on raja?
    3,5 ampeeria. Itselläni ei ohmeista riippumatta tullut mitään eroa vaikka mitä yritti Lambolla antaa. Perinteisestihän näitä mesh-atoja ajellaan mekaanisella modilla pelkällä akulla.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Re: Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis
    Paitsi talvipakkasilla kun metallinen tuntuu kylmältä ja jäätyy huuleen

Mutta onko kellään todella jäätynyt vai oletetaanko yleensä vain; märät huulet ja kylmä metalli
    Ei mulla ainakaan kerkee se tippi menemään kylmäks. Laite on joko taskussa tai käytössä. En mä kanniskele sitä kädessä niin pitkään et tippi kerkeis menee kylmäks.

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se

Êihän se tippi siis kirjaimellisesti jäädy kiinni huuleen, voi vain tuntua prehanan kylmältä. Pinnotettuja noi metalliset on.

Re: Somnium Rebuildable Atomizer

En mä ainakaan oo huomannu, et olis kerenny menee kylmäks. Ja ei mulla ainakaan mitään pinnotettuja tippejä oo vaan kyl noi on ihan sitä itteensä

Sit asiaan. Voisko tohon maun laimeuteen vaikuttaa toi paksu lanka? Mulla on nyt 30awg lankaa tossa, mitä käytän noissa silica pohjasissa. Täytyy varmaan kokeilla tota perus 32awg:ta. Jos ei tolla muutu niin testaan jollain toisella nesteellä.

Kauppias gixxxer's Avatar

Sijainti
    Klaukkala

Vs: Re: Somnium Rebuildable Atomizer

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    En mä ainakaan oo huomannu, et olis kerenny menee kylmäks. Ja ei mulla ainakaan mitään pinnotettuja tippejä oo vaan kyl noi on ihan sitä itteensä

Sit asiaan. Voisko tohon maun laimeuteen vaikuttaa toi paksu lanka? Mulla on nyt 30awg lankaa tossa, mitä käytän noissa silica pohjasissa. Täytyy varmaan kokeilla tota perus 32awg:ta. Jos ei tolla muutu niin testaan jollain toisella nesteellä.
    Mitä ainakin eilen juttelin LSVapin kanssa niitä näitä höyryttelystä ja vähän sivusta niin hän sanoi ettei käytä enää tuota 30awg:tä koska se vaikuttaa makuun negatiivisesti.

Itse en tätä pysty allekirjoittamaan kun ei ole muuta ikinä tullu käytettyä kuin 32awg:tä.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

Hyvä tietää. Pitääki koittaa tolla ohuemmalla langalla sit seuraavaks

Höyrykone

Sijainti
    Manchesteri

Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Mitä ainakin eilen juttelin LSVapin kanssa niitä näitä höyryttelystä ja vähän sivusta niin hän sanoi ettei käytä enää tuota 30awg:tä koska se vaikuttaa makuun negatiivisesti.

Itse en tätä pysty allekirjoittamaan kun ei ole muuta ikinä tullu käytettyä kuin 32awg:tä.
    Elikkä 30 awg, suomeksi 0.25mm kanthal liian paksua? Mä käytän (silicavehkeissä) yksinomaan 0.3mm kanthalia eli onko se nyt sit 28awg, ja saan sillä ainakin omaan makuun paremmin höyryä ja makua kuin esim 0.2 nichromella. Mutta onko samanpaksuinen nichrome ja kanthal vertailukelpoisia, nichromeahan menee pidempi pätkä samalle vastukselle kuin kanthalia..

Kauppias gixxxer's Avatar

Sijainti
    Klaukkala

Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Elikkä 30 awg, suomeksi 0.25mm kanthal liian paksua? Mä käytän (silicavehkeissä) yksinomaan 0.3mm kanthalia eli onko se nyt sit 28awg, ja saan sillä ainakin omaan makuun paremmin höyryä ja makua kuin esim 0.2 nichromella. Mutta onko samanpaksuinen nichrome ja kanthal vertailukelpoisia, nichromeahan menee pidempi pätkä samalle vastukselle kuin kanthalia..
    Kai nämäkin on makuasioita, riippuu nesteestä, käytettävästi tehosta ym ym.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

Höyrykone

Sijainti
    Manchesteri

Jep, mutta eikö ole näin, että esim 2mm paksu nichrome vastaa käytännössä 2mm+x paksua kanthalia, ohm/m-erotuksensa takia? Vai olenko mä nyt ihan metsässä

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Nichrome tietääkseni laajenee lämmetessä ja kanthal ei sitä tee.
    Nichrome kestää myös vähemmän lämpöä ennenkuin katkeaa.

Siinä pari eroa ohmien lisäksi.

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI

Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Jep, mutta eikö ole näin, että esim 2mm paksu nichrome vastaa käytännössä 2mm+x paksua kanthalia, ohm/m-erotuksensa takia? Vai olenko mä nyt ihan metsässä
    0.2mm nichromessa on 34.4ohm/m kun taas vastaavasti 0.2mm kanthalissa on 43.3ohm/m. Johtunee materiaalin vastusarvosta. Nichrome myös kestää pienempiä lämpötiloja kuin kanthal ja saattaa venyä hieman lämmetessään.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Haiskahtaa vähän siltä, et toi maun puuttuminen johtu nyt tosta nesteestä. Vaihdoin 32awg langan tohon ja ei tullu oikeen muutosta. Koitin piruuttani dripata tohon meshiin nallekarkkia ja siitä irtos kyl makua. Ei ihan yhtä voimakkaasti mitä spheroidissa missä mulla nyt tota nallekarkkia on, mut tossa spheroidissa noi nesteet nyt maistuu muutenkin erityisen voimakkaalta.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •