Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
ja PSV nesteistä lähtee kuulemma se "saippuan" maku kun tuulettaa pari päivää!
Niinpä sitten pumppasin tyhkäksi Somniumin tankin FSUSA-kokeilunesteistä, ja tuuttasin tilalle unohduksiin jääneen PSV G-Spotin.
G-Spot ei maistunut oikein millekään Bogella minusta, mutta nyt tämä menee jo ihan hyvin. Nuo FSUSA Fuzzy Navel ja Mojito keskenään sotkettuna ei maistuneet ollenkaan. Koeputeleita, joita olin tilannut, ja "ei jatkoon" -leimalla...
Kitkeryys, josta olen tässä langassa valittanut johtunee nesteistä.
huh huh mikä laitos, HÖYRYLAITOSeristeen nyppäsin pois ja tein sellasen 1~ohmin setupin wiccaa jopa pystyssä
taju meinaa lähteä kun keuhkoja puhaltaa tyhjäksi...
![]()
Mun eilinen suunnitelmani toimi; menen myöhään nukkumaan ja herään siihen kun postilaatikosta kolahtaa Somniun ja meshit. Näinpä siinä sitten pääsi tulemaan, klo 10 lepytetyt Itellan jumalat päättivät siunata minut tällä mainiolla gennyllä!
Ensivaikutelmat kun nyt on eka wick + 2 coilia tehty:
Wickaa kuin Mielen imuri, vaikka käytössä #325 meshiä kiedottuna 1,5mm rautalangan ympäri (2,5x3,5cm pala)! 1.5ohm setupilla höyryntuotto on maltillista, mutta saattaapi johtua nesteestä enempi. Höyry on lämmintä ja sekä maku että kurkkutuntuma loistava! Driptipistä miinusta, mutta se nyt oli tiedossa...
Hieno verme Esmoke! Nyyppä kiittää ja kuittaa![]()
Pari päivää Somnium käyttöä:
En nyt tiedä höyryistä, elämäni toinen setuppi ja tää on #325 edellinen taisi olla #400 mutta se oli aikaa sitten rullattu ja hapetettu mutta käyttämätön, oli alkanut päistä ruostummaan ja antoi outoa makua niin tein uuden, 1.9-2.0 näyttää yleismittari (vähennetty se -1) maku on kyllä jonkin verran parempi kuin kartoilla :P huomaan käyttäneeni tätä jo pari päivää yksin omaan, makukin vaihtui tämän uuden setupin aikana eli maun vaihtaminen samalle setupille onnistuu nopeasti kun polttaa meshin kuivaksi edellisestä mausta, mitä sitä suotta toimivaa setupia vaihtamaan :P
Tuo löysä imu; pitää pölläyttää höyryä että näkee toimiiko ko laitos, välillä on niin äänetön että voisi kuvitella vastuksen menneen poikki välillä taas pörinän voi jopa tunteä käsillä värinänä
Aika ohkasen meshin tein, pala josta sen käärin taisi olla 3x~2mm ja hyvin tuo on wörkkinyt jo 3 tankillista!
sitten vaan modia kehiin, Lavatubella tuo on aika pitkä patukka ja belkkä Bolt ei oikein tunnu antavan tarpeeksi kokeilemilleni nesteille makua, meneekö tämä vielä sen kickin hankintaan.
Kun miettii tämän täyttöä, se ei oikein onnistu - tai onnistuu mutta voi näyttää oudolta liikkeellä oltaessa esim. kaupungillasiis lisää näitä on kai hommattava.
Katselin jut meshiäni joka näyttäisi jääneen noin 0.5mm pohjasta irralleen joka osaltaan on varmaan auttanut sen toiminnassa ??? saattaa olla että plussanapa on noussut atoa Lavaan/Bolttiin kiinnitettäessä ja nostanut meshin ylöspäin, tiedä häntä mutta toimii.
Tippinä on Vivi novan tippi joka tuntuu paaljo tiukemmalta mikä on taas outoa kun vivin nokassa tavallinenkin tippi toimii.
Tankin täyttö neulalla, jotkut kertoneet täyttävänsä tankin meshin kautta, itse käänsin tankin kyljelleen meshi ylös ja höyryttelin meshin kuivaksi jonka jälkeen täyttöreiästä tankin sain 3/4 täyteen, käyttämäni neula ei mene meshin reikään, täytyy kokeilla seuraavaksi kaapista löytynyttä ohuempaa neulaa vaikka se onkin vaan 2cm pituinen, se saattaisi mahtua meshin reikään.
Mikä toi -1 laskujuttu on tossa aton resistanssin mittaamisessa? En ole kaikkia ketjuja lukenut läpi, niin tämmönen snippetti on jäänyt oppimatta...
Aku #18 ( KayFun III ES)
No ei tod. voi olla 1 ohm. Toki tuon virheen olen aina ottanut huomioon kun mittarilla mittaan (tosin nykyään mittaan ProVarilla).
Mun yleimittarilla mittarin virhe on 0,1 ohm.
Mulla on mittarissa kanssa 0,8 ohmia vastus. Eli ihan hyvin voi olla toi 1 ohmiakin. Noi halppismittarit tuppaa olemaan vähän tommosia.
Kyllä tää näköjään harjoittelua vaatii. 3 coilia kääriny ja kaikkiin tullut hotspot + navan ja meshin väliselle pätkälle. Mesh tuntuu kuitenkin wickaavan ihan riittävästi. Telescope modilla 18500 akulla räpsäs samantien langan poikki.
Ny keikoille ja sunnuntaina jatketaan harjoituksia.
-Spellgoth
Itselle auttoi tuohon niin että käänsin kanthalin siltä puolelta plussalle että se kiristyy samansuuntaisella liikkeellä kuin ruuvi. En toki tiedä kummin päin sinulla on mutta jos on päinvastoin. Kiristin sen myös alkuun aika tiukalle niin että mesh on mutkalla plussaan päin, mutta sopii vaan kokonaisuuteen, tuo on tankin sisälläkin kahteen suuntaan mutkalla. Joku meshimaisteri kääntyisi kyllä haudassaan kun tuon näkisi, toivotaan tietysti että niitä ei ole sinne vielä joutunut![]()
Itselläkin siis eka kerta kun edes näen mesh-atoa livenä, josta päästäänkin asiaan. Kroonisella käsientärinällä rakensin aivan törkeän hirviön tuonne tankin sisään, ja silti wickaa, todella hyvä maku, ja höyryääkin aivan mainiosti. Ja ainut syy ettei vielä höyryä TÖRKEÄSTI tuntuu olevan se etten ole näin löysään imuun tottunut, enkä oikein "osaa" imeä kunnolla. Eli siis täytyy sanoa että aivan loistava ato, toista gennyä en varmasti aio hankkia ennenkuin jotain mullistavaa tulee. Johtuen siis siitä että en usko itselle paremmin minkään sopivan![]()
Driptip hommasta sen verran että harmillisesti itseltä löytyi vain vanha MUOVINEN kaupanpäällis tippi joka sopi. Ei oikein tee arvoa näin loistavalle ja kaikenlisäksi hienolle atolle. Eli *winkwink* esmoke... Tai ei mitään winkwinkkejä, nyt perkele niitä Somnium tippejä kehiin. Ja jatka samaa todella laadukasta linjaa, hienoa duunia, kiitoksia tästä
Onkos kukaan hoksannu jotain muuta vehjettä, jonka nokkaan Somnium sopii kuin teetetty, paitsi P+? ProVariinkin melko kivasti, mutta ei ihan saumattomasti. 20mm modi pitäis siis olla.
Wizardiinkin tuo passaa aikast mainiosti![]()