Sivu 26 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1622232425262728293036 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 501 - 520 / 1340

Aihe: Somnium Rebuildable Atomizer

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Voi tosin olla ettei mesh vehkeellä yksinkertaisesti saa samaa makua kuin bogeilla.
    Tietyllä tapaa "hieman harmillista", jos laitteista pääsee nesteeseen tai kaasuun omia makuaineitaan?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrypää Elyrotth's Avatar

Sijainti
    Turku, Portsa

ja PSV nesteistä lähtee kuulemma se "saippuan" maku kun tuulettaa pari päivää!

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Niinpä sitten pumppasin tyhkäksi Somniumin tankin FSUSA-kokeilunesteistä, ja tuuttasin tilalle unohduksiin jääneen PSV G-Spotin.

G-Spot ei maistunut oikein millekään Bogella minusta, mutta nyt tämä menee jo ihan hyvin. Nuo FSUSA Fuzzy Navel ja Mojito keskenään sotkettuna ei maistuneet ollenkaan. Koeputeleita, joita olin tilannut, ja "ei jatkoon" -leimalla...

Kitkeryys, josta olen tässä langassa valittanut johtunee nesteistä.

Ketjun merkkaus tännekin

Höyrykonkari

Sijainti
    Lapua

huh huh mikä laitos, HÖYRYLAITOS eristeen nyppäsin pois ja tein sellasen 1~ohmin setupin wiccaa jopa pystyssä taju meinaa lähteä kun keuhkoja puhaltaa tyhjäksi...

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI

Mun eilinen suunnitelmani toimi; menen myöhään nukkumaan ja herään siihen kun postilaatikosta kolahtaa Somniun ja meshit. Näinpä siinä sitten pääsi tulemaan, klo 10 lepytetyt Itellan jumalat päättivät siunata minut tällä mainiolla gennyllä!

Ensivaikutelmat kun nyt on eka wick + 2 coilia tehty:
    Wickaa kuin Mielen imuri, vaikka käytössä #325 meshiä kiedottuna 1,5mm rautalangan ympäri (2,5x3,5cm pala)! 1.5ohm setupilla höyryntuotto on maltillista, mutta saattaapi johtua nesteestä enempi. Höyry on lämmintä ja sekä maku että kurkkutuntuma loistava! Driptipistä miinusta, mutta se nyt oli tiedossa...

Hieno verme Esmoke! Nyyppä kiittää ja kuittaa
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Höyrykone eLehis's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Pari päivää Somnium käyttöä:
    En nyt tiedä höyryistä, elämäni toinen setuppi ja tää on #325 edellinen taisi olla #400 mutta se oli aikaa sitten rullattu ja hapetettu mutta käyttämätön, oli alkanut päistä ruostummaan ja antoi outoa makua niin tein uuden, 1.9-2.0 näyttää yleismittari (vähennetty se -1) maku on kyllä jonkin verran parempi kuin kartoilla :P huomaan käyttäneeni tätä jo pari päivää yksin omaan, makukin vaihtui tämän uuden setupin aikana eli maun vaihtaminen samalle setupille onnistuu nopeasti kun polttaa meshin kuivaksi edellisestä mausta, mitä sitä suotta toimivaa setupia vaihtamaan :P

Tuo löysä imu; pitää pölläyttää höyryä että näkee toimiiko ko laitos, välillä on niin äänetön että voisi kuvitella vastuksen menneen poikki välillä taas pörinän voi jopa tunteä käsillä värinänä

Aika ohkasen meshin tein, pala josta sen käärin taisi olla 3x~2mm ja hyvin tuo on wörkkinyt jo 3 tankillista!

sitten vaan modia kehiin, Lavatubella tuo on aika pitkä patukka ja belkkä Bolt ei oikein tunnu antavan tarpeeksi kokeilemilleni nesteille makua, meneekö tämä vielä sen kickin hankintaan.

Kun miettii tämän täyttöä, se ei oikein onnistu - tai onnistuu mutta voi näyttää oudolta liikkeellä oltaessa esim. kaupungilla siis lisää näitä on kai hommattava.

Katselin jut meshiäni joka näyttäisi jääneen noin 0.5mm pohjasta irralleen joka osaltaan on varmaan auttanut sen toiminnassa ??? saattaa olla että plussanapa on noussut atoa Lavaan/Bolttiin kiinnitettäessä ja nostanut meshin ylöspäin, tiedä häntä mutta toimii.

Tippinä on Vivi novan tippi joka tuntuu paaljo tiukemmalta mikä on taas outoa kun vivin nokassa tavallinenkin tippi toimii.

Tankin täyttö neulalla, jotkut kertoneet täyttävänsä tankin meshin kautta, itse käänsin tankin kyljelleen meshi ylös ja höyryttelin meshin kuivaksi jonka jälkeen täyttöreiästä tankin sain 3/4 täyteen, käyttämäni neula ei mene meshin reikään, täytyy kokeilla seuraavaksi kaapista löytynyttä ohuempaa neulaa vaikka se onkin vaan 2cm pituinen, se saattaisi mahtua meshin reikään.

Höyrykonkari -ih-'s Avatar

Sijainti
    Helsinki

Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti

sitten vaan modia kehiin, Lavatubella tuo on aika pitkä patukka ja belkkä Bolt ei oikein tunnu antavan tarpeeksi kokeilemilleni nesteille makua, meneekö tämä vielä sen kickin hankintaan.
    Kokeile jättää yksi kierros pois langasta ensi kerralla kun vaihdat kanthalin.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Mikä toi -1 laskujuttu on tossa aton resistanssin mittaamisessa? En ole kaikkia ketjuja lukenut läpi, niin tämmönen snippetti on jäänyt oppimatta...

Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Mikä toi -1 laskujuttu on tossa aton resistanssin mittaamisessa? En ole kaikkia ketjuja lukenut läpi, niin tämmönen snippetti on jäänyt oppimatta...
    Yleismittarin siäinen vastus. Eli kun laitat mittajohdot yhteen niin näet paljonko on mittarin oma sisäinen vastus. Sitten coilin mitatusta arvosta vähennetään se mittarin sisäinen vastus. Yllä se taisi olla sitten 1 ohm.
    Aku #18 ( KayFun III ES)

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

No ei tod. voi olla 1 ohm. Toki tuon virheen olen aina ottanut huomioon kun mittarilla mittaan (tosin nykyään mittaan ProVarilla).

Mun yleimittarilla mittarin virhe on 0,1 ohm.

No ei tod. voi olla 1 ohm. Toki tuon virheen olen aina ottanut huomioon kun mittarilla mittaan (tosin nykyään mittaan ProVarilla).

Mun yleimittarilla mittarin virhe on 0,1 ohm.
    Totta. Ehkä toi yksi ohmi on liikaa, mulla näyttäis oma mittari heiluvan 0.3-0.4ohm kun piuhat on yhdessä.
    Aku #18 ( KayFun III ES)

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa

No ei tod. voi olla 1 ohm.
    Voi olla: mun mittarissa on sisänen vastus 0.7ohmia.
    Toki laite on halvimmasta päästä ja piuhat jostain jeesuksen ajoilta, mutta kyllä se 1ohmikin on mahdollista.

Mulla on mittarissa kanssa 0,8 ohmia vastus. Eli ihan hyvin voi olla toi 1 ohmiakin. Noi halppismittarit tuppaa olemaan vähän tommosia.

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere

Somnium Rebuildable Atomizer

Kyllä tää näköjään harjoittelua vaatii. 3 coilia kääriny ja kaikkiin tullut hotspot + navan ja meshin väliselle pätkälle. Mesh tuntuu kuitenkin wickaavan ihan riittävästi. Telescope modilla 18500 akulla räpsäs samantien langan poikki.

Ny keikoille ja sunnuntaina jatketaan harjoituksia.

-Spellgoth

Re: Somnium Rebuildable Atomizer

Itselle auttoi tuohon niin että käänsin kanthalin siltä puolelta plussalle että se kiristyy samansuuntaisella liikkeellä kuin ruuvi. En toki tiedä kummin päin sinulla on mutta jos on päinvastoin. Kiristin sen myös alkuun aika tiukalle niin että mesh on mutkalla plussaan päin, mutta sopii vaan kokonaisuuteen, tuo on tankin sisälläkin kahteen suuntaan mutkalla. Joku meshimaisteri kääntyisi kyllä haudassaan kun tuon näkisi, toivotaan tietysti että niitä ei ole sinne vielä joutunut

Itselläkin siis eka kerta kun edes näen mesh-atoa livenä, josta päästäänkin asiaan. Kroonisella käsientärinällä rakensin aivan törkeän hirviön tuonne tankin sisään, ja silti wickaa, todella hyvä maku, ja höyryääkin aivan mainiosti. Ja ainut syy ettei vielä höyryä TÖRKEÄSTI tuntuu olevan se etten ole näin löysään imuun tottunut, enkä oikein "osaa" imeä kunnolla. Eli siis täytyy sanoa että aivan loistava ato, toista gennyä en varmasti aio hankkia ennenkuin jotain mullistavaa tulee. Johtuen siis siitä että en usko itselle paremmin minkään sopivan

Driptip hommasta sen verran että harmillisesti itseltä löytyi vain vanha MUOVINEN kaupanpäällis tippi joka sopi. Ei oikein tee arvoa näin loistavalle ja kaikenlisäksi hienolle atolle. Eli *winkwink* esmoke... Tai ei mitään winkwinkkejä, nyt perkele niitä Somnium tippejä kehiin. Ja jatka samaa todella laadukasta linjaa, hienoa duunia, kiitoksia tästä

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se

Onkos kukaan hoksannu jotain muuta vehjettä, jonka nokkaan Somnium sopii kuin teetetty, paitsi P+? ProVariinkin melko kivasti, mutta ei ihan saumattomasti. 20mm modi pitäis siis olla.

Banned

Sijainti
    Turku

Wizardiinkin tuo passaa aikast mainiosti

Höyrykone Thyroid's Avatar

Sijainti
    HKI

Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Onkos kukaan hoksannu jotain muuta vehjettä, jonka nokkaan Somnium sopii kuin teetetty, paitsi P+? ProVariinkin melko kivasti, mutta ei ihan saumattomasti. 20mm modi pitäis siis olla.
    Mark Bugsin Wizard.

edit: liian hidas

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se

Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Wizardiinkin tuo passaa aikast mainiosti
    Jotain alle keskiverto kuukausipalkan maksavaa?

kai se on pakko peeplussaakin alkaa katteleen jos somniumia halajaa. Vaiko odottaa putkea/hybridiä? Ei siihen ei kyllä riitä kärsivällisyys.

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •