Sivu 19 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91516171819202122232969119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361 - 380 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

HöyryPoliisi luuponen's Avatar

Sijainti
    Steamland Yard

Vs: Pelaajia forumilla?

eih, ostin DISHONOREDin... ja TORCHLITE II:sen.

hyvästi julma maailma.

Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa

^Laitappa vähän tuntemuksia TL2:sta, kun saat hieman hakattua.. Itsekin mietiskellyt, josko se täyttäis tän hetkisen RPG-nälän.

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere, Finland
    -
    Viimeksi muokannut kumimuumi; 27.10.16 kello 15:46.

Höyrypää aatsi's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Viime yönä tuli tosi pitkästä aikaa wot:ssa King Tigerilla hurjasteltua ja ihan tosi outoja tankkeja tuli vastaan ja kaikkia muitakin muutoksia oli tehty. Olin ihan pihalla niin sanoakseni.

Sijainti
    Steamland Yard

Torchlite II on parempi kuin I:nen. Se on helvetin paljon se. Eli tämä kiteytettynä.

mut Dishonored, parhautta vaikka putkelta ja nopeelta läpipeluulta haiseekin. Onneksi voi leikkiä ja kikkailla
    hienolla fysiikalla ja "ulottuvuusvoimilla". Parasta pitkään aikaan...

Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

Höyrykone

Sijainti
    Kaarina

Älysin tilata Dishonored:n hiukka myöhässä, mutta eiköhän tuo ensi viikolla kotiudu... siihen asti Borderlands 2 rulettaa. Ja sen jälkeenkin kyllä.

HOI2

Gusi on Paskaa

Sijainti
    Steamland Yard

kannattaaks uus XCOMi? veteraanit vois vastata.

"

Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    kannattaaks uus XCOMi? veteraanit vois vastata.
    http://www.youtube.com/watch?v=k6ks03EprFE
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Sijainti
    Steamland Yard

en osta, ainakaan vielä. ensimmäinen oli niin kova että voi tulla helposti paskamaku kitalakeen tosta remakesta.

"

Höyrykonkari

en osta, ainakaan vielä. ensimmäinen oli niin kova että voi tulla helposti paskamaku kitalakeen tosta remakesta.
    Ite mietin ihan samaa. Menee vielä hyvät muistot pilalle. Tänään testiin suomalainen AirBuccaneers.

Höyrypää TrippyG's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Xcom on yllättävän hyvä remake. Pysynyt imho tarpeeksi uskollisena esikuvalleen. Kaikki se joka koukutti alkuperäisessä pelissä löytyy myös tästä! Alkuun pelkäsin, että strategia puolta olisi karsittu ja panostettu enemmän äksöniin, mutta onneksi ne pelot osoittautuivat turhiksi. Koko viikonloppu hujahti liian nopeasti ohi xcomin parissa. Seivejä tuli latailtua useampaa otteeseen, kun joku uskollisista sotilaista pääsi hengestään.

Lämpimät suosittelut vanhan version HC-fanilta!

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere

Vähän OT:a, mutta sivuaa kuitenkin aihetta, onko kukaan täältä foorumilta ajatellu osallistua LanTrek (http://www.lantrek.org/2013/) tapahtumaan?
    Itse ajattelin siirtää homeisen perseeni koneen kanssa mestoille ja aattelin nyt herjalla kysellä, että mahtaako muita foorumilaisia tulla nörtteileen oikein huolella.

Kaikenäköistä vaporomua.

Höyrypää

Sijainti
    Seinäjoki

Tulihan tuo xcom hommattua ja paukutettua 2 iltaa putkeen kun vaimo lähti koulutukseen... On se koukuttava peli. Ei aiva niin priimaa kuin orggis, mutta kyllä se viihdyttävää on. Classicilla vaan tuntuu et tietokone on vähän epäreilu välistä. Esim. on todella vaikeaa pitää maita xcom-projektissa mukana vaikka tekee kaikki tehtävät onnistuneesti ja syytää sateliittejä taivaalle (lähti toisena kuukautena kiina pois rahoituksesta, vaikka sieläkin oli sateliitti)

Tuohon tullut jotain yhteisö-modeja jotka vähän tasapainottaa tuota classic modea. Esim. se enabloi noi lentävät ufot, jotka aiheuttavat noita ufo-kaappaus tehtäviä (en tiedä mikä aivopieru pelin tekijällä on disabloida kyseinen ominaisuus pois ja ei voi pistää sitä päälle : ), jolloin ne ufot voi ampua maihin ja silloin parhaimmassa tapauksessa eivät ufot pääsee kaappaukseen asti kun itse käy lahtaamassa ufot pois päiviltä.

Taistelutilanteessakin vähän tuntuu epäreilulta kun itse joutuu menemään melkein ihoon kiinni, että osuu, ja sitten noi ufot napsii mun sotilaita yksitellen suojista kilometrien päästä.

Viime terror-tehtävässä en edes kerinny pelatamaan siviilejä kun ufot tulivat kilpaa kimppuun. Kivaa siinä sit ammuskella kun näköpiiris näkyy 3-5 chrysalidia + parit zombiet puhumattakaan floatereista.

Välistä on seivit ollut tosi kovassa latauksessa kun tuntuu että heti kun tulee onnistumisen tunne, niin peli lyö pesismailalla vastapalloon.

Haastavat pelit ovat kivoja, mutta tässä vähän syö miestä kun noppajumala on sua vastaan melkein koko ajan.

Menin sitten ostamaan Vakavan Samin bundlen.. Sopivasti lähti hinnoistaki pois

9,99€-2,49€
    39,99€-9,99€
    9,99€-8,99€
    7,99€-1,99€
    14,99€-3,74€
    18,99€-4,74€
    4,99€-1,24€
    3,99€-0,99€
    110,92€-34,17€ (Säästöä = 76,75€)

Meinasin, että otan vain First & Second Encounter HD:t+ SS3:sen..
    Pikaisella matikalla niistä tulee 4,74€+3,74€+9,99€=18,47€

Ja jos otan kaikki mitä tarjoavat niin lähtee vielä tuosta 34,17€ hinnasta 13,74€ - näin ollen tippuen 21,24€ loppusummaan.
    Erotukseksi siis jäi enää 2,77€ ja saisin DLC'n kolmoseen ja kolme muutakin peliä.. I'm game \o/

Totaalisäästö ovh:sta 89,68€ (Steamin alet on vain jotain niin kipeetä ajoittain!)
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Voi jumaLAUTA että tuo Dark Souls on paska.
    Tosi harva peli on sietämättömän vaikea mulle. Mutta tuo on.
    Silti sitä on pakko pelata.. Tää on ihan hirveetä

Höyrykonkari

Sijainti
    Pori

mut Dishonored, parhautta vaikka putkelta ja nopeelta läpipeluulta haiseekin. Onneksi voi leikkiä ja kikkailla
    hienolla fysiikalla ja "ulottuvuusvoimilla". Parasta pitkään aikaan...

En kyllä lähe yhtään tohon nopeen läpipeluun linjalle Oon nyt kolme ehtoota pelannu yhen tehtävän illassa ja jokaseen saanu menemään väh. 3 tuntia Siltiki tuntuu et jää vaikka mitä paikkoja tutkimatta ku kattelee niitä tehtävän summauksia mitä on jääny löytämättä -.- Mutta on toi kyllä hyvä. Täl hetkel ainaki tuntuu et paras mitä olen tähän asti pelannu, vaikka en kylläkään ole kauheesti ennen tohon hiivintägenreen tutustunu. Ehkä hienoin ominaisuus koko jutussa on just se että voi valita kyttäileekö ja hiiviskeleekö koko pelin vai ottaako sen ihan raakana räiskintänä vai jotain siltä väliltä. Ja sitte vielä sen verran että peli tarjoo mukavasti rauhallisempia hetkiä missä voi rauhassa uudella porvarilla :P

Savutta ry jäsen #0024

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere

Parin viime viikon aikana olen jumiutunut pelaamaan Mount & Blade: Warbandia. Pitkästä aikaa peli, jota jaksan tahkota useamman tunnin putkeen. Häiritsee jo pahasti America's Armyn pelaamista, mikä on todella huolestuttavaa. Pitkän aikaa Warband roikkui koneella, koska en siihen syystä tai toisesta jaksanut perehtyä, mutta onneksi annoin sille uuden mahdollisuuden. Vielä olisi liuta muita Steamin tarjouksista ostettuja pelejä (n. 10 kpl) kesken tai asentamatta jos vain aika riittäisi kaikille.

Lainaus Alkuperäinen postaaja rnt Näytä viesti
    Parin viime viikon aikana olen jumiutunut pelaamaan Mount & Blade: Warbandia. Pitkästä aikaa peli, jota jaksan tahkota useamman tunnin putkeen. Häiritsee jo pahasti America's Armyn pelaamista, mikä on todella huolestuttavaa. Pitkän aikaa Warband roikkui koneella, koska en siihen syystä tai toisesta jaksanut perehtyä, mutta onneksi annoin sille uuden mahdollisuuden. Vielä olisi liuta muita Steamin tarjouksista ostettuja pelejä (n. 10 kpl) kesken tai asentamatta jos vain aika riittäisi kaikille.
    Warband on aivan loistava.
    Varsinkin diplomacy modin kanssa, tahkonut sitä aivan helvatun monta tuntia.
    With Fire and Sword on aika.. Meh. Se olis voinut olla warbandiakin parempi, mutta sössivät sen sitten kuitenkin ottamalla pois hyviä juttuja, lisäämällä tyhmyyksiä.

Sijainti
    Steamland Yard

"

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •