eih, ostin DISHONOREDin... ja TORCHLITE II:sen.
hyvästi julma maailma.
eih, ostin DISHONOREDin... ja TORCHLITE II:sen.
hyvästi julma maailma.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
^Laitappa vähän tuntemuksia TL2:sta, kun saat hieman hakattua.. Itsekin mietiskellyt, josko se täyttäis tän hetkisen RPG-nälän.![]()
Viime yönä tuli tosi pitkästä aikaa wot:ssa King Tigerilla hurjasteltua ja ihan tosi outoja tankkeja tuli vastaan ja kaikkia muitakin muutoksia oli tehty. Olin ihan pihalla niin sanoakseni.
Torchlite II on parempi kuin I:nen. Se on helvetin paljon se. Eli tämä kiteytettynä.
mut Dishonored, parhautta vaikka putkelta ja nopeelta läpipeluulta haiseekin. Onneksi voi leikkiä ja kikkailla
hienolla fysiikalla ja "ulottuvuusvoimilla". Parasta pitkään aikaan...
![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Älysin tilata Dishonored:n hiukka myöhässä, mutta eiköhän tuo ensi viikolla kotiudu... siihen asti Borderlands 2 rulettaa. Ja sen jälkeenkin kyllä.
kannattaaks uus XCOMi? veteraanit vois vastata.![]()
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
en osta, ainakaan vielä. ensimmäinen oli niin kova että voi tulla helposti paskamaku kitalakeen tosta remakesta.![]()
Ite mietin ihan samaa. Menee vielä hyvät muistot pilalle.Tänään testiin suomalainen AirBuccaneers.
Xcom on yllättävän hyvä remake. Pysynyt imho tarpeeksi uskollisena esikuvalleen. Kaikki se joka koukutti alkuperäisessä pelissä löytyy myös tästä! Alkuun pelkäsin, että strategia puolta olisi karsittu ja panostettu enemmän äksöniin, mutta onneksi ne pelot osoittautuivat turhiksi. Koko viikonloppu hujahti liian nopeasti ohi xcomin parissa. Seivejä tuli latailtua useampaa otteeseen, kun joku uskollisista sotilaista pääsi hengestään.
Lämpimät suosittelut vanhan version HC-fanilta!
Vähän OT:a, mutta sivuaa kuitenkin aihetta, onko kukaan täältä foorumilta ajatellu osallistua LanTrek (http://www.lantrek.org/2013/) tapahtumaan?
Itse ajattelin siirtää homeisen perseeni koneen kanssa mestoille ja aattelin nyt herjalla kysellä, että mahtaako muita foorumilaisia tulla nörtteileen oikein huolella.![]()
Tulihan tuo xcom hommattua ja paukutettua 2 iltaa putkeen kun vaimo lähti koulutukseen... On se koukuttava peli. Ei aiva niin priimaa kuin orggis, mutta kyllä se viihdyttävää on. Classicilla vaan tuntuu et tietokone on vähän epäreilu välistä. Esim. on todella vaikeaa pitää maita xcom-projektissa mukana vaikka tekee kaikki tehtävät onnistuneesti ja syytää sateliittejä taivaalle (lähti toisena kuukautena kiina pois rahoituksesta, vaikka sieläkin oli sateliitti)
Tuohon tullut jotain yhteisö-modeja jotka vähän tasapainottaa tuota classic modea. Esim. se enabloi noi lentävät ufot, jotka aiheuttavat noita ufo-kaappaus tehtäviä (en tiedä mikä aivopieru pelin tekijällä on disabloida kyseinen ominaisuus pois ja ei voi pistää sitä päälle :), jolloin ne ufot voi ampua maihin ja silloin parhaimmassa tapauksessa eivät ufot pääsee kaappaukseen asti kun itse käy lahtaamassa ufot pois päiviltä.
Taistelutilanteessakin vähän tuntuu epäreilulta kun itse joutuu menemään melkein ihoon kiinni, että osuu, ja sitten noi ufot napsii mun sotilaita yksitellen suojista kilometrien päästä.
Viime terror-tehtävässä en edes kerinny pelatamaan siviilejä kun ufot tulivat kilpaa kimppuun.Kivaa siinä sit ammuskella kun näköpiiris näkyy 3-5 chrysalidia + parit zombiet puhumattakaan floatereista.
Välistä on seivit ollut tosi kovassa latauksessa kun tuntuu että heti kun tulee onnistumisen tunne, niin peli lyö pesismailalla vastapalloon.
Haastavat pelit ovat kivoja, mutta tässä vähän syö miestä kun noppajumala on sua vastaan melkein koko ajan.
Menin sitten ostamaan Vakavan Samin bundlen.. Sopivasti lähti hinnoistaki pois
9,99€-2,49€
39,99€-9,99€
9,99€-8,99€
7,99€-1,99€
14,99€-3,74€
18,99€-4,74€
4,99€-1,24€
3,99€-0,99€
110,92€-34,17€ (Säästöä = 76,75€)
Meinasin, että otan vain First & Second Encounter HD:t+ SS3:sen..
Pikaisella matikalla niistä tulee 4,74€+3,74€+9,99€=18,47€
Ja jos otan kaikki mitä tarjoavat niin lähtee vielä tuosta 34,17€ hinnasta 13,74€ - näin ollen tippuen 21,24€ loppusummaan.
Erotukseksi siis jäi enää 2,77€ ja saisin DLC'n kolmoseen ja kolme muutakin peliä.. I'm game \o/
Totaalisäästö ovh:sta 89,68€ (Steamin alet on vain jotain niin kipeetä ajoittain!)
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
En kyllä lähe yhtään tohon nopeen läpipeluun linjalleOon nyt kolme ehtoota pelannu yhen tehtävän illassa ja jokaseen saanu menemään väh. 3 tuntia
Siltiki tuntuu et jää vaikka mitä paikkoja tutkimatta ku kattelee niitä tehtävän summauksia mitä on jääny löytämättä -.- Mutta on toi kyllä hyvä. Täl hetkel ainaki tuntuu et paras mitä olen tähän asti pelannu, vaikka en kylläkään ole kauheesti ennen tohon hiivintägenreen tutustunu. Ehkä hienoin ominaisuus koko jutussa on just se että voi valita kyttäileekö ja hiiviskeleekö koko pelin vai ottaako sen ihan raakana räiskintänä vai jotain siltä väliltä. Ja sitte vielä sen verran että peli tarjoo mukavasti rauhallisempia hetkiä missä voi rauhassa
uudella porvarilla :P
Parin viime viikon aikana olen jumiutunut pelaamaan Mount & Blade: Warbandia. Pitkästä aikaa peli, jota jaksan tahkota useamman tunnin putkeen. Häiritsee jo pahasti America's Armyn pelaamista, mikä on todella huolestuttavaa. Pitkän aikaa Warband roikkui koneella, koska en siihen syystä tai toisesta jaksanut perehtyä, mutta onneksi annoin sille uuden mahdollisuuden. Vielä olisi liuta muita Steamin tarjouksista ostettuja pelejä (n. 10 kpl) kesken tai asentamatta jos vain aika riittäisi kaikille.