Vaikuttas pahasti siltä että joutuu ostamaan GG stelthin ku semmosta tyrkytetään mutta kysymys kuuluu saako siihen odya muuten kiinni ku 510 liittimellä? Vai meneekö tuolla GGTS:n yläcapillä?
Vaikuttas pahasti siltä että joutuu ostamaan GG stelthin ku semmosta tyrkytetään mutta kysymys kuuluu saako siihen odya muuten kiinni ku 510 liittimellä? Vai meneekö tuolla GGTS:n yläcapillä?
Nyt oli ilmeisesti preorderit oikeasti lähteneet tulemaan kotia kohti UK:sta...
Ööööö missä mä oon...
Joo taas ois seurantanumero, mutta ei kyllä näytä mitään Royal mailin tai Itellan seurannassa. Mutta ei myöskään ole mitään virhe ilmoitusta tullut. No varmaan loppuviikosta on perillä tai sitten jälleen kerran on tapahtunut joku kämmi.![]()
Ööööö missä mä oon...
Nyt näkyy GG UK:n paketti Royal Mailin seurannassa. Että kyllä sieltä jotain tulee, mutta mitä??![]()
Ööööö missä mä oon...
Joo, en minäkään niitä odottanut edes tässä kuussa saapuvaksi. Ja lievästi tuotakin epäilin kun kerran jo aikaisemmin viilasivat linssiin. Mutta oishan se kiva jos ne tulis. Ei sieltä mulla muuta ole tilauksessa, niin kai ne sitten on ne GGTS pötkylät.
#963 oli mun tilausnumero, että tulisko jossain järjestyksessä sitten??
Ööööö missä mä oon...
#968 muttei oo mitään kuulunu/näkyny :P
Hyvä toi tilausnumero, sama ku tämän alueen vanha suuntanumero![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
#1398 eli joutuu vielä todennäkösesti oottelee pitkään
Vehkkeet: GGTS, alu Don, Madvapes diy VV box
Atot : Bully, EM 510
Tulossa: Diablo hybrid, UFS, Provari, Penelope ja sitten riittää.
Numerot taitaa selittää tilanteen. Sillon aikaisemmin ostaneeni GGTS on #3439. Tänään saapuneet "preorderit" ovat numeroltaan pienempiä #2823 ja #2650. Eli varmaan jotain peruutuksia tai vastaavia. Noh, pienempi on parempi.
E: Onko toi #2650 vielä ekaa SS erää? Siinä on meinaan onnistunut kiillotus tuossa pohjacapis. Muissa ei, taitaa erottua jopa kuvassa.
Ööööö missä mä oon...
Onkos kellekkään kuulunut mitään noista patongin purijoiden kaupan pre-orderien siirtymisestä minnekkään?
Itse tässä kohta jo pian väännän kyyyneltä esille, jos jään ilman kreikkalaista. Eikä kauheesti nappaa maksaakaan siitä enempää kuin sen 160-170+postit.
"Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".
Tein elämäni ekan U wickin ja jäi vähän lyhkäselsi. Se on itseasiassa toiselta puolelta vähän pidempi, mutta ei sekään pohjaan asti ole. Meni päädyt niin rullalle, niin lyhensin. Tulee niin helvatan pitkä tosta meshist ku on 5ml tankilla tuo. Joutuu vähän kallistaa nesteen huvetessa... Muuten toimii kivasti. Mutta ei se kyllä vaivaa maksa, kiva kuitenkin kokeilla kaikkea.
Ööööö missä mä oon...
Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
Caravela#262 + ???
Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0
Kysäsimpä ohimennen noista pre-ordereista Golden Greek UK:lta, kun oli sinne asiaa muutenkin.
Alla vastaus:
"Pre-orders aren't shipping yet, it was only the first one or two in the queue, the bulk of stock is still in production."
Eli rauhallinen odottelu jatkuu yhä, kuten tuon oman viimeistelemättömän Venting Capin vaihdon kanssa...vasta 2kk mennyt![]()
Oon ollu ilmeisesti aika ekojen joukossa tilaamassa noita preorder putkia. Pitäs itsekkin valittaa niistä kahdesta, että sais uudet capit tilalle.
Ööööö missä mä oon...
http://www.youtube.com/watch?v=XXF1T...layer_embedded
http://www.e-cigarette-forum.com/forum/gg/338130-stealth-clone-26xxx-batteries.html
Nonih, siitä vähän isompi "stealth"![]()
Onko nyt Imeo vetänyt herneen nenäänsä UK:n kaupan kanssa, sillä kaupan sivuilla olevan uutisen mukaan GG-tuotteiden myynti on lopetettu. Kaikki ennakkotilaukset siirretään Kreikkaan.