Sivu 37 / 62 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2733343536373839404147 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721 - 740 / 1222

Aihe: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

Höyrykone

Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

Lainaus Alkuperäinen postaaja Spellgoth Näytä viesti
    Nyt on GGTS Stainless Steel Advanced tilattu. Sormet syyhyten marraskuuta odottelemaan. Mistäs voisi vielä löytää Odysseys systeemiä vai onko peli menetetty?

-Spellgoth
    Hoplaa, onkos itse Speggeli vai lainattu nimi?

-Lassi

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere

Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Hoplaa, onkos itse Speggeli vai lainattu nimi?

-Lassi
    Allekirjoittanut!

Ja olikos muita mahdollisesti yhtä laadukkaita tankki/atosettejä (kuin Penelope/Odyssey) joita voisi jopa OSTAA KAUPASTA, eikä tarvitsisi muna kovana kytätä jotain supersalaisia listoja minne nimensä tökätä. Tarjota saa YVllä. Lähden kyllä euroopanrundille ke-to yönä mutta yritän seurata mailia kun siihen on mahdollisuus.

-Upi

Höyrykonkari Vihtis's Avatar

Sijainti
    Tampere

Törkätkääpäs joku nyt vielä se linkki siihen SS GGTS:n ennakkotilaus härpäkkeeseen, kun oon missannut ilmeisesti jotain, koska en ole avointa ennakkoa löytänyt mistään. Pakko se kai nyt sitten on tilata että saa Kayfunille riittävän putken
    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

Höyrykone

Käy speggeli kattomassa Kayfunia svoemeston kaupasta, se on peli.

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Ja olikos muita mahdollisesti yhtä laadukkaita tankki/atosettejä (kuin Penelope/Odyssey) joita voisi jopa OSTAA KAUPASTA
    Tota Kayfunia varmaan tulee aikaisemmin lisää tarjolle taas kauppaan, tosin tällä hetkellä nekin on imuroitu kaikki pois: http://shop.svoemesto.ru/index.php?productID=790

Lainaus Alkuperäinen postaaja Vihtis Näytä viesti
    Törkätkääpäs joku nyt vielä se linkki siihen SS GGTS:n ennakkotilaus härpäkkeeseen, kun oon missannut ilmeisesti jotain, koska en ole avointa ennakkoa löytänyt mistään. Pakko se kai nyt sitten on tilata että saa Kayfunille riittävän putken
    UK kaupassa näköjään ennakkomyynti mennyt kiinni, mutta Ranskan kaupassa ilmeisesti pystyy vielä ilmoittamaan ostohalukkuudesta: http://e-cigarette-gg-france.com/ Klikkaa Pre-order linkkiä, syötä sähköposti ja kommentiksi 1 x SSGGTS merci

Allekirjoittanut!

Ja olikos muita mahdollisesti yhtä laadukkaita tankki/atosettejä (kuin Penelope/Odyssey) joita voisi jopa OSTAA KAUPASTA, eikä tarvitsisi muna kovana kytätä jotain supersalaisia listoja minne nimensä tökätä. Tarjota saa YVllä. Lähden kyllä euroopanrundille ke-to yönä mutta yritän seurata mailia kun siihen on mahdollisuus.

-Upi
    DID http://e-vape.gr/The%20%22DID%22/the-DID , paras genesis-ato known to man. Multa saattaa sopuhintaan löytyä yks, jos vaan maltan toisesta luopua.

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere

Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    DID http://e-vape.gr/The%20%22DID%22/the-DID , paras genesis-ato known to man. Multa saattaa sopuhintaan löytyä yks, jos vaan maltan toisesta luopua.
    No pistäs miettien. Ithakan vois yrittää napata kun tulee ennakkotilaukseen. Minun tuurilla olen tietty tienpäällä juuri kun pitäisi olla hakkaamassa F5 koneen ääressä.

-Spellgoth

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Ithakan vois yrittää napata kun tulee ennakkotilaukseen. Minun tuurilla olen tietty tienpäällä juuri kun pitäisi olla hakkaamassa F5 koneen ääressä.
    Imeo on muuttanut ennakkomyyntien strategiaa ihan kovalla kädellä, mielestäni oikeaan suuntaan, koska nyt F5 pysyy ehjänä.

Ennakkomyynti aukeaa hyvissä ajoin ja on viikkotolkulla laittaa tilaus sisään - siitä määräytyy lopullinen tuotantomäärä ja haluttu määrä osia tehdään.
    Malttia kyllä vaaditaan, nimittäin 2 - 3 kuukautta ennakkotilauksen tekemisestä tuotteen saamiseen ei ole mitään utopiaa.

Höyrykone

No pistäs miettien. Ithakan vois yrittää napata kun tulee ennakkotilaukseen. Minun tuurilla olen tietty tienpäällä juuri kun pitäisi olla hakkaamassa F5 koneen ääressä.

-Spellgoth
    Laitat vaan koodia jos oot retkellä ku julkasu tulee niin eiköhän voine autella....

Höyrykonkari

Mikäs tommonen Ithaka on?
    Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
    Caravela#262 + ???

Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0

uus ody

Höyrykonkari fEE's Avatar

Sijainti
    Turku

Mjaahas imeo ilmotti että hänen ja Ranskan GG kaupan bisnekset oli tässä. Ne ketkä on tehny preordereita siihen suuntaan kannattaa varmaa alkaa miettimään rahojensa takaisin perintää ja siirtämään preorderinsa muualle. Eikä varmaan onnistu ihan noin vaan toi homma.

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari

GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

Kuinkas noin? Hinnoittelu kussut vai jotain muuta?
    KGO & Twist

Sijainti
    Turku

Mä ymmärsin että imeo ei tykänny kauheesti siitä että toi putiikki on ottanu ennakkovarauksia proteuksesta mistä ei ole edes varmuutta tuleeko se tuotantoon.

Sijainti
    Turku

"The reason was that we didnt find a way to do legal business. It was an accounting problem"

niinniin.

Höyrykonkari Vihtis's Avatar

Sijainti
    Tampere

No voi nyt kuuluisan karvanaaman kylmä heiluva lihajötkäle. Mistäs mä nyt sitten itselleni GGTS:n taion jouluksi, jotta voin hyörytellä tyylillä pötsi pyöreenä kinkusta.
    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

Sijainti
    Turku

Kannattaa ny odotella mitä tuolta kuuluu, onhan mahdollisuus että preorderit automaattisesti siirretään kreikan tai brittien kauppaan...

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere

Lainaus Alkuperäinen postaaja fEE Näytä viesti
    Mjaahas imeo ilmotti että hänen ja Ranskan GG kaupan bisnekset oli tässä. Ne ketkä on tehny preordereita siihen suuntaan kannattaa varmaa alkaa miettimään rahojensa takaisin perintää ja siirtämään preorderinsa muualle. Eikä varmaan onnistu ihan noin vaan toi homma.
    Jaahas, uus UFS systeemi oli tuolta ennakkotilattuna, mutta onneksi ei maksettuna. Mistäs sitä nyt löytäis uuden listan jolle nimensä asettaa?

-Spellgoth

Sijainti
    Turku

Ei ainakaan vielä mistään. Jatkan nyt näillä suorilla lainauksella ECF:ltä:

"Maybe french seller will send his GG requests to the Greek seller aid. Maybe French will refund your money and you can order again from Greek or UK seller. Better ask him for sure, he knows better"

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se

No eipä mitään jossei saa GGTSsää, kun Odykin on käytännössä paskana. Helvetti.

Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •