Onkos kellään mitään kovia vinkkejä ton GGTS:n kytkimen suhteen? Tulitus pätkii ja pahasti vaikka just eilen hinkkasin kontaktit puhtaaks. Onko se vaan niin tän kanssa että noita kontakteja pitää olla jynssäämässä jatkuvasti? :
Hienolla santapaperilla (1500) kontaktit puhtaaksi, jos löytyy messinkitappi nappiin niin se RST tapin tilalle, jos käytät Kickiä niin pohjajousi pois. Tossa ne kikat + huolellinen kierteiden putsaus niin ei pitäis olla ongelmia.
Juuh, heti ensimmäisenä tuli vaihdettua se RST tappi messinkiseen, kun lämpeni toi nappi aika ikävästi meshiatojen kanssa. Ja kierteet on puhtaat. Pitänee siis ottaa santapaperi kauniiseen käteen ja näin päin pois, kiitos!
Ilmeisesti vieläkin ottavat tilauksia vastaan ranskan putiikkiin (???) Mikähän mahtaa olla aikataulu jos sieltä nyt tilaa - siihen että on putki kourassa...?
Helvetti, sain kytkimen pelittämään kunnolla, mutta nyt kyrvähti 510-ego liitin, oon näköjään kiristelly sitä liikaa ja sisältä on silikonirengas menny muusiks-- ggts shorttas ja kuori akun. Tänään pitäs lähteä reissuun, mutta taitaa GGTS jäädä kotiin, näyttää vähän ilkeeltä jos laittaa DID:in tohon kiinni ilman collector tankin yläosaa _<
Okei, kiitos vastauksesta. Pitää ottaa jousi pois.
Aku #18 ( KayFun III ES)
Olen lueskellut tarinoita siitä miten GGTS:ssä on kiristelty liikaa ja siitä tullut ongelmia. Itse taidan olla ylivarovainen kiristämisen suhteen. Ainoa ongelma on nyt kun se kick jumittaa eikä liiku herkästi niin se vähän vaikeuttaa. Mutta siihen löytyi kanssa vinkki että kuorii sen muovin pois kickin ympäriltä ja laittaa teippiä tilalle. No, tänään taas tuunaamaan kun pääsee kotiin![]()
Aku #18 ( KayFun III ES)
Älä suotta pelkää, itte kiristänyt aina GGTS:n kuin limsapullon korkin... Tuntee kun on tiiviisti kiinni ja se on siinä. Suurin vaara olis varmaan suojattujen akkujen kanssa, jossa suojapiiri voisi litistyä oikkariin.
Suurin osa GGTS + Kick tulitusongelmista johtuu juurikin tuosta pohjajousesta.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Multa loppu kickin käyttö kutakuinkin siinä vaiheessa kun tähän taloon saapuivat parivaljakko penelope ja DID, tulee aika matalilla ohmeilla väännettyä noita setuppeja, niin se kickin 10 wattia ei vaan riitä.. 20 watin kickiä odotellessa!
Ihihihihihihi
http://www.youtube.com/watch?v=k3l6h...yer_embedded#!