Komppaan Jalippoa tässä.. Itse mielellään ottasin tuollaisen mailin kans mut kuhan se SS tulee ens viikolla niin toki sekin kelpaa ja otetaan brassi osat sitten jostain myöhemmin
Komppaan Jalippoa tässä.. Itse mielellään ottasin tuollaisen mailin kans mut kuhan se SS tulee ens viikolla niin toki sekin kelpaa ja otetaan brassi osat sitten jostain myöhemmin
No jos ei omaa silmää miellytä niin vaikuttaa et täältä löytyy vaihtajia steeliin....kunhan nyt tulisi ensiksi 😳 tila kun on pending.
Ja eikun Oddyä metsästämään jos vaikka joskus onnistuisi saamaan ihan omaksi asti.
Oma Le SS GGTS on suomen postin seurannan mukaan ulkomaan terminaalissa, eipä taida ehtiä viikonlopuksi.
Ranskan postin seurannassa ei pakettini näy vieläkään, eli kenenkään muunkaan ei kannnata hikoilla tai seurata sitä.
Ranskan sivuilla on näköjään ggts preorder ja toimitusajankohdaksi luvataan syyskuu. Myös mitä tahansa osia saa tilata.
Edit: niin näköjään myös UFS preorder (syyskuu) on avattu.
Nyt kun imeo on luvannu että ggts:iä tehdään tarvittaessa jopa 2000 kuukaudessa, niin lienee todennäköstä että tuotantoa on ulkoistettu. Ties vaikka tulisivat kiinasta jatkossaJälleenmyyntiarvokin tullee romahtamaan, jos niitä aletaan kunnolla painamaan.
Ranskan kaupasta on tavarat tullu lähetystä seuraavana päivänä, toivotaan että tämä neljäskin lähetys jatkaa samaa linjaa![]()
Mielenkiintoista seurata minkälaisen trokarien joukkopaon Imeon ilmoitus aiheuttaa.![]()
KGO & Twist
Tänään se tuli baskimaasta mun oma nro: 3205
Heti se pitänee odysseus vaihtaa tuohon toiseen baseen vaikka menishän tuo hyvä setuppi (puuttuvine o-renkaineen) tuolla 510-ego-liittimelläkin....
Niin ja jos joku niistä brassiosista luopuu niin täällä löytyis lähes joka osa vaihtoon....![]()
Loistavaa macce!
Kokemuksia sitten vuodattamaan pian!
Miten sun höyryttelykokemus muuttui kun sait odyn kunnon basella SSGGTS:n kiinni?
Nyt on sellaset vehkeet että luulis autokaupan käyvän..
Tuota. Pitää nyt mainita että tosiasiassa ne brass osat on ihan pirun hankalat pitää kirkkaana ja ite juuri valitsin SS version koti käyttöön ja päästin old style stealthin maailmalle juuri tällä argumentilla. Näyttää olevan melkonen kuhina GG kamojen ympärillä nyt kun vihdoin niitä saa, hyvä hyväToivotaan että Imeon suunnitelmat pitää ja homma alkaa vakiintumaan!
Täällä on myöskin muutama messinkiosa odottamassa SS:ää. Siksipä mieleeni jäi jostain ECF:ltä bongattu kommentti: rosteriosien kanssa pehmeämpien messinkiosien jengat kärsivät, jos ei ihan heti niin kuitenkin ajan mittaan. Tämä tietysti vain, jos laite on aktiivikäytössä - ei vitriinissä.
Helekutti. Yks puuttuu.
Oisko kellään Odysseuksen ylintä rinkulaa myydä. (siis se pieni rinkula, top capin päällä)
Tai onko kukaan tekemässä juuri tilausta esim Gurulta kreikasta niin tilais mulle ton? Hyllyssä näkyy olevan.
Odysseus Small Cap Mouthpiece Nut
Kun just nyt en mittään muuta tartte...
Vitriinikamat, niinkuin Hellfiret sun muut, on laitettu niille jotka jaksaa katella laitteitaan eikä käytäFokusoin funktionalisuuteen estetiikan lisäksi nykyään....
Ei ole itelä tullut yhtäkän ongelmaa messingin ja rosterinen yhteistyöstä, se tuntu olevan muodikas aihe kun uudet SSGGTS:t ekan kerran tuli mutta sittemmin käytössä osoittautunut turhaksi peloksi.
Joo ei noi stealhin messinki osien kierteet ainakaan oo kärsiny ja veikkaan että käytössä on ollut.
Eipä oo muuten vieläkään tullu viestiä tuolta, et paljonko pitää maksaa ja sitä paypal osoitetta. Eilen piti tulla helvetti
Tomiko tuo Ranskan puljun antama seurantakoodi jollain? Ite sain eilen päivällä koodin mut eipä tuon koodin mukaan ole laite Ranskassa eikä kyllä Suomessakaan.
^Juuh suomen postia seuraan mutta mietin vaan ku osa porukasta sai päivässä ja mun ei ainakaan vielä näy missään seurannassa et taitaapi mennä ensiviikkoon.